Stretcher probleem,.. welke moet ik kiezen


Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-01-2013 13:35

Hallo Medeboarders,

Ik ben op zoek naar een nieuwe stretcher en zoals jullie weten heb je er 1 op het oog maar dan zie je een ander die is net wat beter enz enz.
En uit eindelijk zie je door de bomen de stretcher nietmeer ;)

Maar goed ik heb al aaardig wat informatie, maar niet echt een mening van de mensen die ze gebruiken, want winkeliers verkopen nooit rommel zeggen ze :P

Het zou dus fijn zijn als iemand wat gebruikers ervaring kan delen met mij en de rest vanhet forum om de volgende stretchers:

Trakker 6 leg bedchair
Piet vogel jedi bedchair
Anaconda Cusky Giant Bed Chair
JRC Cocoon Excel Bedchair
Daiwa Infinity 6-Leg Bedchair
Skarp Magnum Bedchair

Nu is van mij belang dat hij redelijk lieft helemaal recht kan staan, dus het hoofd gedeelte moet niet zoals vele wel hebben beetje schuin staan.
daarbij is het fijn als hij wel breed is en lang en goede elastieken hebben.

verder hoor ik graag dus jullie ervaringen.

Owja mocht je een andere willen adviseren hoor ik dat ook graag mijn prijs klasse is rond de 180 euro 200 mag ook 160 mag ook maar NIET duurder of goedkoper ;)

Tnx.
Oja joh!!!
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

25-01-2013 15:14

Kijk even naar de Fox flatliner of het nieuwe Nash Z-bed deze zijn helemaal recht.
Gebruikersavatar
Ivo Smeets
Berichten: 113
Lid geworden op: 29-12-2007 20:33
Locatie: Elsloo

25-01-2013 16:41

Ik ben zeer tevreden met de JRC cocoon.

Degelijk bed, dikke elastiek, en een comfortabel 'matras' en licht!

Klein minpuntje is de verstelbaarheid van de pootjes. Een aflopende ondergrond kan voor problemen zorgen bij het stellen van de bedchair. De pootjes kunnen uitgeschoven worden, maar niet te lang (+/- 15 cm).

grtz Ivo
Weinig tijd is ook tijd!
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

25-01-2013 19:27

Ik heb de Cocoon Excel, een heerlijk bedje.
Prima comfort, super licht qua gewicht en deze heeft relatief lange poten, wat de verstelbaarheid natuurlijk ten goede komt.
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

25-01-2013 21:52

als ik jouw was zou ik olgers advies opvolgen. die jongen blankt zoveel en is in de ochtend niet wakker te krijgen... zegt wel iets over de stretcher lijkt mij... :lol:

nash indulgence al eens bekeken en op gelegen..?
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-01-2013 23:03

Bedankt voor de adviezen maar nash wordt hem niet is gewoon weg te duur voor goedkoper heb je zelfs meer en beter.
De fox royale heb ik bekeken is ook een mooi bedje alleen is fox de laatste tijd gewoon weg ruk zie hun tenten en molens.

Maar we geven nog niet op ga lekker op carpzwolle ff wat bedje testen.
Zoen valt de jedi al af die heb ik net bekeken en is helaas scheef en niet zijn 180 euro waard..

Heeft er toevallig al iemand de diawa infinity bedchair??
Oja joh!!!
coningx stijn
Berichten: 96
Lid geworden op: 17-06-2011 10:27

26-01-2013 00:49

Ik zelf heb een nash wideboy, zalig om op te slapen!

maar zoals je al zei, redelijk prijzig!

nu heb ik een tijdje geleden een skarp magnum bedchair bijgekocht (als reserve en voor de vriendin)
nog niet op geslapen, maar op het eerste zicht ziet dit er een degelijke bedchair uit

zeker zo breed als mijn wideboy en ook voorzien van matras, heb er 5min opgelegen en dat was allemaal ok

veel advies kan ik niet geven, maar de eerste indrukken lijken goed!
jans de boer
Berichten: 233
Lid geworden op: 05-01-2006 14:20
Locatie: emmen

26-01-2013 09:33

ik heb een piet vogel
die ligt heerlijk lekker breed en ik heb hem er altyd in maar het matras kan eruit
martin sb
BFP BAITS.NL
Vis met het geen wat je zelf bevalt
Laat je niet van de wijs brengen
Doe de dingen die je zelf leuk lijkt
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

26-01-2013 13:25

Zelf heb ik vorig jaar voor de Anaconda Cusky Giant Bed Chair gekozen gekocht bij Markerworld.
Moet zeggen, ik vind het een super stretcher, ben er heel erg blij mee.
Hij is lekker lang en extra breed, ligt fantastisch en weegt ook niet zo heel veel.
Als je dan ook bedenkt, dat ik ruim 100 kilo weeg, voldoet die voor mij in alle opzichten!!
Echte aanrader dus!
....................
Gebruikersavatar
paul vonk
Berichten: 196
Lid geworden op: 16-07-2007 00:17
Locatie: delft
Contacteer:

26-01-2013 15:03

Al die bedchairs die jij hierboven opnoemt zijn niet recht bij het hoofdeind. Zelf heb ik ook 2 stretchers versleten voordat ik er een had die goed is voor mij. (wideboy en jrc)

Nu heb ik de Avid restbite X en die is netzoals de flatliner en die nieuwe van Nash helemaal recht. Ik vind het een mega drama als het hoofdeind niet recht is, kreeg er onwijs last van in mijn nek en rug. Nu geen last meer van.

Aangezien jij aangeeft de voorkeur te hebben voor een volledig rechte zou ik toch proberen iets door te sparen en het gelijk goed te doen.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

26-01-2013 15:33

De stretcher van ehmanns is ook recht, heeft lange poten, en is voor zijn formaat nog relatief te tillen
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

26-01-2013 17:22

Beste Mensen,

Nogmaals bedankt voor de adviezen, ook al heb ik aan sommige helemaal niks, maar goed.

@ivo:
Ik heb de cocoon gezien vandaag maar vind het te schuin staan en heb er al op gelegen en dat ligt voor mij niet lekker maar bedankt ;)

@coningx:
Kan je vanavond niet ff op het bedje gaan liggen voor mij ;)

@Paul vonk:
De daiwa infinity Sleepeezy ken wel helemaal recht hoor :) maar het hoeft niet volledig, maar het moet niet te schuin staan zoals de souls en jrc's als je begrijpt wat ik bedoel.

@gradus:
weet je waar hij op voorraad is om ff te testen?

@Martijn.
Zie er ook goed uit maar net boven het budget :(

Hopelijk hebben ze op de beurs nog wat nieuws, wat ik kan testen en meenemen voor strak prijsje.

maar goed nogmaals mensen bedankt..
Oja joh!!!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

26-01-2013 22:07

Nee ik zou niet weten waar die op voorraad is. misschien op de beurs in Zwolle. Als je daar heen gaat.
Maar misschien kun je Erwin Krijgsman even een pb sturen.
Je mag natuurlijk ook bij mij langskomen om te testen :wink:
Succes in ieder geval met je zoektocht!
....................
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-01-2013 13:02

Dankje Gradus,

Maar ik kijk wel of hij ergens staat op de beurs ;) en zo niet dan zullen er vast wel andere staan.
Zo en zo doe ik het rustig aan want wil wel een stretcher hebben die goed is en niet zo 1 die ik nu heb ook al lig ik daar al 6 jaar op,...

Gr.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Boy Voeten
Berichten: 15
Lid geworden op: 25-11-2003 01:00
Locatie: bergen op zoom

27-01-2013 13:36

Ik kan het toch niet laten om je nog een aanbeveling te doen :)

Ik heb zelf sinds 2 jaar de Avid en heb ook al vele stretchers gehad en vervloekt.
Nu kan je met een leuk babbeltje de avid links en rechts wel voor 250,- krijgen.

als je toevallig tijdens je zoektocht op de beurs de avid tegen komt zou ik zeggen ga even liggen.
en laat het foam even een paar seconden je lichaam aan nemen. (memory foam)

dan weet je dat deze stretcher iedere euro waard is :D

Ik had zelf vaak rug klachten na het vissen,wat voor mij toch echt ook ontspanning moet zijn.
dat is nu niet meer.

ps: ik heb er geen enkel voordeel mee als je voor een avid kiest,dit is alleen een gebruikers advies van mijn kant.

grtz Boy
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

27-01-2013 15:02

En ook ik moet me hier bij aansluiten.. De avid restbite x is echt geweldig. Sinds mijn hernia operatie 1,5 jaar geleden was geen enkele stretcher nog geschikt voor mij, behalve deze..
Hij is zwaar, lomp om te vervoeren maar als ie eenmaal staat.... :wink:
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
Mario Reuser
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-04-2010 12:36
Locatie: Avid HQ Bivvy

27-01-2013 16:20

De Avid Restbite x gewoon een Top srtetcher :D

Greetz Mario
catch Your Memories
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-01-2013 20:49

@boy
Bedankt voor je mening en ik zal eens kijken ook al is hij duur .
Moet beetje op de centen letten marjan als ik hem test en het is wat dan maar ff maanden langer wachten.

@Mario
Soms is het beter om niks te zeggen.
Oja joh!!!
Dennis Huiss
Berichten: 26
Lid geworden op: 16-05-2011 19:37

27-01-2013 20:56

Waarom mag Mario niks zeggen?
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

28-01-2013 10:03

@dennis,

Dat is heel simpel dennis,
ik vraag om een mening een eravaring zowel plus als minpunten van gebruikers van de stretchers..
en als ik dan een antwoord krijg zoals die van mario, dan heb ik daar totaal geen reet aan op ze hollands gezegd.
Dus dan is het soms beter om gewoon je mond te houden lijkt mij zo..

Daarbij gaat het hier om mijn rug en niet die van een ander dus dan wil ik graag goed advies.
En Tuurlijk weet ik dat vele hier volgens hun zelf top spul kopen en nooit geen rommel, maar vandaar dus dat ik vraag om een ervaring qua plus en minpunten...

En vele lezen gewoon niet goed en dan krijg je dit soort dingen dus.

Snapke ;)

gr,

R.
Oja joh!!!
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

28-01-2013 10:50

Hoi R,

Wanneer ik jou was zou ik een keertje naar een grote zaak gaan waar ze het overgrote deel van de stretchers hebben staan of beter nog naar de beurs gaan en daar zoveel als mogelijk stretchers testen.
Zeker wanneer je rug problemen hebt zou ik daarom juist op dit deel van je visserij niet bezuinigen en voor de stretcher gaan die echt het lekkerste ligt.
Ik heb alvorens ik mijn stretcher aangeschaft heb ook de meeste dure modellen getest en kwam steeds weer op de JRC Cocoon Excel uit maar dat is natuurlijk puur persoonlijk.
De Nash stretchers vond ik eigenlijk maar niets de Fox Flatliner kwam trouwens dicht in de buurt en de Avid was volgens mij ook erg oké maar dan had ik waarschijnlijk al rugpijn gehad voor ik op mijn stek was van het tillen :wink:
Je hoeft de stretcher dan niet gelijk aan te schaffen maar je weet in ieder geval wel welke stretcher het lekkerste voor jou ligt en kan dan altijd kijken of een van de stretchers ergens in een actie gedaan wordt.

Gr,

Mark
Gebruikersavatar
jake van koppe
Berichten: 95
Lid geworden op: 11-01-2013 23:12
Locatie: den haag

28-01-2013 11:52

ik zeg FOX royal bedchair, normale of XL
XL ietsje groter. '


maar wat een heerlijke stretcher, en de prijs valt reuze mee'

bekijk hem op de fox stand in zwolle.
krijg je geen spijt van

+puntjes
dik doek. geen last van de draaiknoppen.
extreem licht. stevig en goede modderpoten
ligt gewoon lekker.
nieuw elastiek systeem aan de onder kant. makkelijk strak zetten.

-puntjes
doek niet te vuil laten worden. kan snel gebeuren omdat zacht spul is.

karpervissen zit in et bloed.
Dennis Huiss
Berichten: 26
Lid geworden op: 16-05-2011 19:37

28-01-2013 17:50

R,

Ik snap je hoor :wink:
Gebruikersavatar
Mario Reuser
Berichten: 43
Lid geworden op: 27-04-2010 12:36
Locatie: Avid HQ Bivvy

28-01-2013 19:25

Hallo R de Winter

Zal het nogmaals proberen na die lullige opmerking maar ja dat zie je hier wel meer en meestal dezelfde personen :oops:
De Restbite is gewoon een super stretcher ook ik heb last van mijn rug en dat was tot op heden op elke stretcher een probleem, nu heb ik de Avid Restbite x en heb totaal geen last van mijn rug meer hij ligt gewoon goddelijk.
Hij heeft 1 klein nadeel hij is wat lomp in transport .
Maar is zeker elke euro waard

Greetz Mario :wink:
catch Your Memories
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-01-2013 20:17

Ik zou op zaterdag naar de beurs gaan en daar blijven slapen, je neemt een wekker mee en om het half uur ga je op een andere strecher liggen. Als je er dan één gevonden hebt wacht je tot zondag tot het einde v/d beurs en dan neem je hem voor een leuk prijsje mee. :lol:
Let op slagboom !