Stretcher probleem,.. welke moet ik kiezen


Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

29-01-2013 12:40

heren,

bedankt voor de reacties ;) hier heb ik wat aan..

en mario ik ken de avid en die is mega lomp inderdaad en ik heb het al in me rug dus om dan nog eens zo'n lomp ding te gaan versjouwen en er mee te stoeien wordt hem niet ;)

Ik ga zeker op de beurs overal langs en ff testen..

Ik laat wel weten wat het is geworden..

tnx
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rein Dekker
Berichten: 161
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

29-01-2013 20:03

Ik kan je dit advies meegeven spaar door voor een Nash Indulgence mk 4 hier zal je geen spijt van krijgen.
Wie weet hebben ze op de beurs een aantrekkelijke actie.

Gr. Rein
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

30-01-2013 08:27

ter info

Een maatje van mij verkoopt nog een Nash Indulgence weet alleen niet welkt type dat precies is
je mag me altijd een mailtje sturen voor zijn tel nummer.

gr

viktor
viktoir@hotmail.com
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

30-01-2013 10:37

@rein:

Ik weet het ik heb die nash gezien en er op gelegen, maar zoals ik aangaf is hij gewoon weg te duur.
Daarbij vis ik niet meer elk weekend wat ik vorrheen wel deed en dan zou het minder erg zijn.
Maar ik ga geen 100en euro's uit geven als ik nog maar de helft van mijn oude vispatroon vis ;)
Wie weet hebben ze idd een mooi aanbod op de beurs maar dat zien we van het weekend wel.

@viktor:
Bedankt voor het aanbod, maar ik koop liever nieuw heb het niet zo op 2e hands spullen.. daarom ga ik ook nooit naar de hoeren :P

Gr.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

30-01-2013 11:44

ja kan je nieuw kopen,ik weet toevallig dat deze net 2 keer gebruikt is.

in iedergeval succes met je keuze

gr

viktor
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

14-02-2013 18:01

Heb je een keuze gemaakt? Ik sta voor hetzelfde probleem.. en vind het een interessant topic!

Probleem alleen, ik ben in Zwolle geweest maar toen nog niet gerealiseerd dat ik daar het beste kon kijken voor een nieuwe bedchair..

Ik heb nu een goedkope van DAM, maar moet echt een nieuwe hebben.. Groot belangrijk punt vind ik dat ik plat moet liggen.. de meeste bedchairs lopen in een kuil zeg maar. Dit ligt echt niet fijn voor mij.

Daarnaast bestaat er een groot verschil in zij en rugliggers, ik ben een rugligger waardoor het kuileffect van de stretcher versterkt wordt.
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

14-02-2013 22:07

Anconda heeft een nieuw model wat ik van harte kan aanbevelen...
Van de site:
Eindelijk... een bed wat op stevige hoogte gezet kan worden, van 30 tot 54!cm. Heerlijk, zeker voor de grotere mannen onder ons. Komt dan ook nog bij dat hij 205cm lang, 88cm breed, geschikt is tot en met 170!kg en slechts 9.2kg eigen gewicht heeft. Dan durven wij wel te zeggen dat dit de klapper van dit seizoen gaat worden op slaapgebied.

Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-02-2013 09:10

@danny,

nee ik heb nog geen keuze gemaakt, heb er al wel een paar getest, maar toch hebben ze allemaal natuurlijk postieve punten als negatieve..

zo en zo is de anaconda afgevallen want de staan allemaal scheef zeg maar.
de piet vogel valt mee en is best comfortabel, maar dat is alleen van horen zeggen ga hem van het weekend bekijken en ff testen.

de fox flatliner die royal xl is wel helemaal recht heb er nog niet op gelegen maar ga dit ook van het weekend doen.. neem wel de goedkopere versie.
Die dure zit weinig verschil in op de stelknoppen en wat andere kleine zaken na dan.

en de daiwa infinity sleepeezy is ook helemaal recht en heeft een lekker foam matras wat verwijderd kan worden.
Mijn voorkeur gaat wel beetje uit naar deze..

maar goed ga het weekend ff kijken want gelukkig hebben ze in de winkel waar ik kom alle 3 deze stretchers ;)

Ik laat het wel weten dan.

Gr,

R.


@edwin:
het kan wel een klapper worden, maar die stretcher staat niet helemaal recht en daar gaat het hier om...
Ik ben zelf ook wel anaconda liefhebber, maar laat de stoelen en stretchers toch gaan, je kan betere krijgen voor die prijzen..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

15-02-2013 09:36

Staat niet helemaal recht.... daar bedoel je mee, hij is niet helemaal vlak? Dat klopt, is een keuze.
Het laatste stukje van de laatste regel ben ik het niet mee eens.

Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

15-02-2013 09:38

Je bedoelt de fox royal xl? Dat is een andere dan de fx flatliner. De fx flatliner lijkt me echt een zeer comfortabel bedje, maja die ligt 80 euro boven je budget (op 260 gemiddeld). Daarbij vraag ik me af of dit geld het me idd waard is voor die paar nachtjes per jaar, het is nu niet dat ik iedere week in mijn tentje lig.

De fox royale, ja zou mogelijk ook moeten voldoen al is deze wel niet geheel plat, de flatliner is dit wel.

Ik weet niet of je hem al gezien hebt, maar als je google zoekt naar review voor de flatliner vind je een mooie nederlandse uitgebreide review. Wat betreft zowel de royale en de infinity sleepeezy kan ik niet veel vinden, ook geen engelse.

Ik moet eens langs gaan in de plaatselijke zaak, daar hebben ze sinds kort ook een ruimte met tenten en stretchers. Al hebben ze sowieso geen daiwa, en die leek me ook niet verkeerd eigenlijk..

De infinity en de royale zijn beide een stuk goedkoper dan de flatliner, maar als ik de flatliner alleen al zie droom ik al haha.. De flatliner heeft trouwens een dubbel scharnier waardoor je je slaapzak op de stretcher kan laten liggen (als die niet te dik is). Het oprollen van de slaapzak elke keer is ook niet super voor de vulling.

Ik moet zelf ook een nieuwe slaapzak, wou de evo ventec all seasons aanschaffen, maja samen met de flatliner zit je al op de 400 euro. En dan wou ik ook nog een nieuwe bivvy haha.. Keuzes.. (En die zal weer niet ertussen passen zo dik is die, daarbij hoe meer materiaal gebruikt, hoe meer er kapot kan gaan)

Ik hoor iig graag je gemaakte keuze!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-02-2013 10:21

@erwin:

precies hij staat niet recht en daar gaat het hier juist om hoe rechter hoe beter en de anaconda staat totaal niet recht..
en het laatste stukje ben je het niet mee eens, dat mag ieder zijn mening ;)

@danny:

ja ik zit ze door elkaar te halen haha maar die royale xl bedoel ik inderdaad.. dacht dat het ook zo'n flatliner was, mijn excuus..

maar die royale is idd niet heel recht maar wel rechter dan de meeste..

En idd over de royale en sleepeezy is weinig te vinden, maar na het weekend weet ik wel meer..

die daiway sleepeezy is trouwens wel helemaal recht en voor een mooie prijs te koop en met een uitneembaar matras, dus zoals ik al aangaf zou dit wel mijn eerste keuze zijn..

ik laat het wel weten..

ps: wat betreft die slaapzak kijk eens gewoon naar de fox evo TS.. heb ik ook en die volstaat prima.. ook qua prijs.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

04-03-2013 10:43

Na lang wikken en wegen en testen ben ik er uit.

het is geen van alle die ik opnoemde omdat ze gewoon weg toch niet aan mijn eisen voldoen.

ik ben een klasse hoger gaan kijken qua geld en daar zit toch wel veel verschil in..
Nu ben ik ook de JRC extreme bedchair 4 leg tegen gekomen en dat is hem dus geworden.
Deze is lekker plat en heeft een makkelijk verstelbaar systeem dus geen lompe draaiknop, maar gewoon een clip.
Verder is hij lekker breed namelijk 1 meter en ik dacht iets van 2.17 lang dus voldoende ruimte..

Maar goed de prijs hier in nederland is vrij hoog, dus even kijken op ebay of duitsland en je hebt hem al net als ik voor 190 euro inc verzending en btw.

Ik kan niet wachten tot hij geleverd is en om hem in gebruik te nemen.

MzzL
Oja joh!!!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

06-09-2015 20:56

En R., hoe bevalt deze bedchair je tot nu toe?
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

08-09-2015 23:19

Hallo Marco,

Ik heb deze stretcher al een paar jaar in mijn bezit en kan er qua comfort en degelijkheid alleen maar positief over zijn.
Nadelen vind ik wel dat de stretcher enorm veel ruimte inneemt tijdens het vervoer, daarom heb ik er ook een fox royal bij genomen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

09-09-2015 18:57

Ik heb je al een pm gestuurd marco..

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

14-09-2015 13:07

Hier al vaker door mij en andere mensen gespamd (zo langzamerhand zou ik provisie moeten ontvangen denk ik :oops: ), maar na een paar omzwerving, incl dure nash stretchers, heb ik mijn heil gevonden in een Trakker RLX 6 flat bed. Perfect recht, zacht en comfortabel, superlicht van gewicht en goedkoop. Als het budget het toelaat kun je evt nog kijken naar de nog bredere modellen in de Levelite serie.