Trend tent(en)


Plaats reactie
Peter Dorsthorst
Berichten: 200
Lid geworden op: 29-01-2011 20:38
Locatie: Hoorn

04-11-2012 12:50

Mijn Oval Umbrella With Wings van het merk X2 gaat aan het einde van het jaar de afval bak in deze is na 3 jaar gebruik echt op/stuk.(nooit meer troep van X2 hier ben ik mee begonnen als beginnend visser om te kijken of ik het karpervissen leuk vond......na de 1ste run verslaafd :lol: )
Voor volgendjaar wil ik een nieuwe tent een 2 persoons lekker ruim ook.Nu heb ik wat leuks gezien om precies te zijn een Trend Space Dome karpertent met winterskin voor net geen €200,-
Nu mijn vraag zijn er mensen hier die ook een trend tent hebben en wat zijn jullie ervaringen.
Ik heb een rodpod en een stretcher van trend hier ben ik tot nu toe erg tevreden over.
Goed ik lees de reacties wel.

Gr.Peter
Gebruikersavatar
Elwin Bruins
Berichten: 213
Lid geworden op: 26-02-2012 09:55
Locatie: Zuidwolde (Drenthe)

04-11-2012 19:50

Vismaat van me heeft een kleine 2 maand geleden de Trend Escape Shelter gekocht
en hij blijkt er erg tevreden mee te zijn.
Het doek van de tenten kun je niet vergelijken met tenten van Fox / Trakker / Avid / Aqua.
maar het houd je in ieder geval droog.
Trend gaat er op vooruit qua kwaliteit van tenten.
zo zit er nu ook een 'heavy duty groundsheet' bij, ipv het dunnere grondzeil.

Verder kan ik er nog niet veel over zeggen.

En waarom wil je een twee persoons, ondanks het vele ruimte?
enige nadelen van een twee persoons, is het minder mobiel zijn en dat je op kleinere stekken niet terecht kan..
Hengelsportvanderwal.nl
AOC de Groene Welle / SPORTVISACADEMIE!
Peter Dorsthorst
Berichten: 200
Lid geworden op: 29-01-2011 20:38
Locatie: Hoorn

04-11-2012 20:12

@ Elwin de wateren die ik bevis in mijn regio is het geen probleem om een grotere tent neer te zetten en,de reden voor een twee persoons is dat mijn vriendin ook graag een keer mee wil volgendjaar.
Minder mobiel daar zie ik ook het probleem niet in ik gooi de tent op mijn transportkar en voila.

Elwin Bruins schreef:et doek van de tenten kun je niet vergelijken met tenten van Fox / Trakker / Avid / Aqua.
maar het houd je in ieder geval droog.


Hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar trouwens maar dit moet ik denk ik met eigen ogen zien.
Sowieso wil ik meerdere tenten opgesteld zien staan voor ik een beslissing neem.
jacco van dijk
Berichten: 15
Lid geworden op: 14-04-2008 09:56
Locatie: de krim

04-11-2012 20:16

Dacht dat trend en x2 dezelfde prijskwaliteit verhoudingen wel hebben.
En na 3 jaar is toch niet slecht voor een oval denk dat de meeste ovals het krap aan 3 jaar volhouden kwa dit budget dan!
Gebruikersavatar
Jos Schenk
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-08-2011 18:12

05-11-2012 19:41

kwaliteit van die tenten zijn idd hetzelfde omdat ze uit dezelfde fabriek in china zijn gemaakt. laten er alleen een ander merkje op stempelen. heb een zelf oval van dam uit die zelfde fabriek. heb hem nu al 8 jaar en dr vorige week nog een nachtje in de hagel mee door gebracht. als je dus goed met je spullen om gaat kan het best lang heel blijven. ook de goedkope chineese meuk.
Peter Dorsthorst
Berichten: 200
Lid geworden op: 29-01-2011 20:38
Locatie: Hoorn

06-11-2012 20:52

@ Jos even voor de duidelijkheid ik ben zuinig op mijn spullen ik wil er uiteraard zo lang mogelijk plezier van hebben.
Gebruikersavatar
Elwin Bruins
Berichten: 213
Lid geworden op: 26-02-2012 09:55
Locatie: Zuidwolde (Drenthe)

08-11-2012 17:15

@Peter

Dan snap ik nu waarom je een tweepersoons wil;)
Qua mobiliteit bedoel ik het verplaatsen van stek. Het wil nog wel een voorkomen dat het op die ene stek niet goed werkt, en je op de andere stek een grotere kans hebt. dan is een kleinere tent mobieler. Maar als dat niet het geval is, dan zou ik voor een twee persoons gaan.

Vorig jaar heb ik een X2 Variodome gekocht.. een tweepersoons tent, van inderdaad hetzelfde kwaliteit als Trend. Alleen heb ik de laatste tijd gemerkt, dat Trend er op vooruit gaat. Jammergenoeg geldt dat ook voor de prijs;)

Zoals je al zegt, zul je dat met je eigen ogen moeten zien. Het is ook een deel persoonlijke voorkeur natuurlijk;)

Succes, en groeten
Hengelsportvanderwal.nl
AOC de Groene Welle / SPORTVISACADEMIE!
Plaats reactie