Tenten!(Engelse merken)


Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

31-10-2012 15:50

Beste mensen,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een andere tent, vooral om de winter door te komen.
Ik vis nu vooral met een brolly, echter kom ik met de koudere en ruwere dagen net wat te kort.

Ook neem ik geregeld iemand mee die vaak zelf niet vist en ik dus voor een tent moet zorgen. Daarom ben ik ook opzoek naar een 2 persoons tent.

Nu heb ik al rond gekeken en was mijn oog op de twinskin van Jrc gevallen. Maar omdat ik altijd nieuwschierig ben ben ik door gaan zoeken en ben ik in de engelse catogorie uit gekomen. En ik denk dat je daar toch net wat meer waar voor je geld krijgt.
Ik heb hier een bivy gevonden echter ben ik opzoek naar ervaringen tips en hoe dat dat gaat met bestellen vanuit het buitenland. Heb deze tenten ook op ebay zien staan maar hier heb ik al helemaal geen ervaring mee.

Dezelfde tent maar van een andere merk?

TF Gear Lok Down Bivvy

Als men nog andere tips heeft over tenten zijn deze uiteraard welkomn
Catch safetly
release the safest
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

31-10-2012 18:34

Ik had geen tent gekocht die ik niet in het echt had gezien!Sommige tenten vallen heel klein uit en worden rustig als ruime 2 persoons verkocht,terwijl het net een ruime 1 persoons is.En ik mag zelf altijd graag ff voelen en kijken hoe alles is,zoals bijvoorbeeld de ritsen enzo.Meestal is een tent een redelijk aankoop bedrag en dan is het natuurlijk zuur als verschillende dingen je dan toch niet aanstaan.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

03-11-2012 19:47

Op Ebay zijn veel Engelse tenten te vinden, let wel op de verzendkosten die zijn vaak hoog.
Tight Lines !
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

04-11-2012 16:42

Hee,

Ik ben best bereid een risico te nemen omdat ik dan meer kwaliteit heb voor mijn geld, Echter moet het wel enig zins vertrouwd zijn en daarom vroeg ik om ervaringen.

Het kopen via ebay hoe gaat dat in zijn werk, vooral als je via een engelse ebay site koopt?

Mvg,

Kevin Schopenhouer
Catch safetly
release the safest
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

10-11-2012 21:59

Je betaald vaak met Paypal en dan wordt het gewoon opgestuurd.
Tight Lines !
Plaats reactie