Ervaringen Fox NX-r set vs Nash Siren RS1 set


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Arentshorst
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-07-2010 20:09
Locatie: Geleen, Limburg

23-10-2012 14:09

Hallo mensen,

Ik ben van plan om een set van bovenstaande aan te schaffen. Ik zie graag alleen gebruikerservaringen, niet wat al op internet staat qua specificaties.
Ik weet dat de nash alleen via de receiver te bedienen zijn, maar dat is geen probleem voor mij.
Ik heb ook geen interesse in andere types of andere merken.

Graag wil ik weten of er een power-out op zit bij de nash voor verlichte swingers. Mute functie hebben ze allebei. Wat ik al heb gehoord is dat de schakelaar van de foxen in de weg zit als je er het oog van de hengel tegenaan legt. Klopt dit?
Batterij verbruik, eventuele storingen op de receiver, trilfunctie op receiver is een must. noem het maar op.

Bij voorbaat dank voor jullie berichten.

Grtz, Dennis
Beter 1 karper in het net, dan er geen.
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

23-10-2012 18:30

Heb zelf sinds kort ook de nash sirens. Over batterijverbruik kan ik je niks vertellen.
Maar ik zie er geen powerout op zitten voor verlichte hangers..
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
Dennis Arentshorst
Berichten: 74
Lid geworden op: 26-07-2010 20:09
Locatie: Geleen, Limburg

26-10-2012 10:30

Heb mezelf de Fox NX-R 3 rod presentatieset gekocht. Ziet er goed uit. Mooie case voor alles. Inclusief de hardcases voor de piepers en rubber case voor de receiver. Behuizing is van dat rubberachtige. Led's zijn super helder. Geluid is erg lekker met die cone speakers. Piepers zelf hebben mute functie, minpunt receiver is dat er wel trilfunctie op zit, maar geen mute functie in combinatie met trilfunctie. Nu nog aan het water testen.
Beter 1 karper in het net, dan er geen.
kenny vernieuwe
Berichten: 749
Lid geworden op: 09-09-2003 02:00
Locatie: W-vl. Belgie

27-10-2012 15:07

Ik heb nu reeds 2 jaar de Nash siresn RS1. Voor mij doen ze alles wat ik verlang.
Maar er zijn ook nadelen:
Er zijn slechts 5 standen in volume, toon en gevoeligheid. En moet via de ontvanger ingesteld worden.
Echter is dat voor mij geen probleem want in die 2 seizoenen heb ik slechts 2 keer de instellingen gewijzigd.

Maar er zijn ook voordelen aan verbonden. De batterijen gaan 1,5 jaar mee (laat ons zeggen dat ik zo'n 50nachtjes vis op een jaar). De ontvangst is ook zeer goed en zowel de beetmelder als de ontvanger zijn opgebouwd uit kwaliteitsvolle materialen.

Oja,

Met de fox beetmelders heb ik geen ervaring
Plaats reactie