inklapbaar net


Plaats reactie
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

07-10-2012 08:30

Goedemorgen,ik zoek een goed inklapbaar net,wil dus zeggen met een gelande vis erin de armen kunnen dichtklappen,wat zijn de gebruikerservaringen bij de diverse modellen?groeten en bedankt,Henk
Gebruikersavatar
Marco Brand
Berichten: 95
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: H.I.AMBACHT

07-10-2012 11:50

henk

een fastnet van redport verkopen ze bij wout van leeuwen.

gr marco
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

07-10-2012 12:17

JRC roamer net.

ik heb zelf al een jaar of 5 dit net, de 50" , vind het net nu te groot omdat ik eigenlijk alleen nog maar struined ga vissen, maar het syteem werkt perfect.

er zit bij het "spreidblok" een T tussen de armen, die kan je tussen de armen wegduwen en dan kan je je net inklappen, en de steel zit niet vast met een schroef verbinding, dus die is ook in 1 seconde los, en dus hoef je alleen je net met de vis naar de mat te dragen

Afbeelding
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

07-10-2012 13:43

@Marco,gaat me echt om gebruikerservaringen,dus heb je zo'n net,dan graag je verhaal,groeten henk
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

07-10-2012 20:56

Solar bow loc
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

08-10-2012 17:45

Namen en merken ken ik,GEBRUIKERSERVARINGEN is wat ik zoek,groeten Henk
Daniel Schipper
Berichten: 117
Lid geworden op: 19-09-2009 20:02
Locatie: Numansdorp

08-10-2012 18:10

Hoi Henk,

Ook ik maak net zoals Michiel gebruik van het JRC Roamer net.

Ik ben er ook erg tevreden over.
Het systeem werkt perfect, het net is makkelijk in en uit te klappen.

Verder ben ik het ook met Michiel eens, het net is makkelijk los te maken van de steel omdat het geen schroef verbinding heeft. Wel moet je goed opletten dat je hem goed op elkaar schuift, ik heb namelijk een keer gehad dat mijn steel nat was, waardoor de verbinding nogal ''glad'' werd. Toen ik een vis wilde scheppen en ik ergens achter een onbekend obstakel bleef hangen, gleed het net van mijn steel af. Dit kwam ook omdat ik het net niet goed vast had gezet, maar toch een puntje waar je rekening mee moet houden.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, en succes met je keuze! :wink:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-10-2012 18:47

Henk,

Ja Marco heeft zo'n net, net als ik al vele jaren zo'n 20 ongeveer, het bevalt mij prima. Ik had onlangs het net vergeten in te laden na een vis avondje. Ik ben toen vrijwel direct een JRC roamer 50 inch wezen kopen, daar had ik ook direct alweer spijt van, omdat het gewoon te onhandig is met inklappen je hebt gewoon beide handen nodig dit in tegenstelling tot het redport fastnet, dit klik je met één duimbeweging in. Ik ben toen bij W v Leeuwen toch nog maar een redport 42 inch wezen kopen nadat ik dagen achterheen heb zitten mailen voor een 50 inch. Ondertussen had ik op de website van het water waar ik mijn oude net had laten liggen een advertentie laten zetten, dat ik mijn net kwijt was geraakt met daarbij de plek waar ik had gezeten. En wat scherste mijn verbazing dat ik ongeveer drie weken later mijn oude Redport Fastnet van 50 inch op de club zag staan, iemand had het gevonden, en was zo eerlijk geweest om het terug te brengen op de club. Ik heb dus nu mijn oude net weer terug, een nieuw 42 inch en een JRC Roamer 50 inch wat ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken omdat ik het een onding vindt.

Ik heb ook die solar in mijn handen gehad, maar dat vind ik ook een onhandig net ten 1e moet jet het net ook weer met twee handen bewerken om het te laten inklappen, en daarbij komt ook nog eens dat ik het net een slappe dweil vind. En dan als laatste de euro's die je voor die solar moet betalen is absurd..!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

10-10-2012 09:23

Henk,

Ik weet niet wat je buget is, maar check eens op google 'greys x flite landing net 42 in' weet niet of deze nog te krijgen is.

Ik heb deze inmiddels alweer een jaar of 3, echt uitstekend! Gaat snel open en dicht, en je kunt de armen van het net bij het dichtgaan er ook uithalen.
Het net zelf vond ik nogal diep, wat ik behoorlijk onhandig vind, deze heb ik bij aanschaf al direct vervangen door een JRC 42 inch versie, deze zijn tenminste niet zo extreem diep!
Plaats reactie