Voerboot met dieptemeter


Plaats reactie
Richard Siere
Berichten: 17
Lid geworden op: 22-09-2009 21:32

12-08-2012 20:40

Beste medevissers,

Na de zoveelste crash van mijn voerboot (powercatcher) ben ik het spoor bijster. Ik heb al 2 keer een nieuwe gehad maar ook deze heeft mijn vakantie vergald. ik ga dus geen gebruik meer maken van de garantieregeling maar neem mijn verlies. Ik ben er klaar mee. Mooie verhalen, goede service, daar ligt het niet aan. De koffie is lekker, en altijd werd mijn boot gerepareerd, maar het is gewoon geen goede boot naar mijn mening. Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dus.

Daarvoor had ik een Baiter. Die had ik mij laten aanpraten door een niet nader te noemen persoon uit de bollenstreek die zich voordeed als de bouwer. Bleek dus niet zo te zijn, dus ook dat ging mis. Gelukkig was de echte eigenaar Sander zo goed om mij een kompleet nieuwe te geven. Ik ben hem daar nog steeds dankbaar voor. Helaas heb ik uiteindelijk zelf afstand gedaan van die boot omdat ik hem te weinig gebruikte. Sander is inmiddels gestopt met de Baiter heb ik begrepen.

Maar goed, ik heb voor mijn visserij nu dus weer een betrouwbare voerboot met dieptemeter en goede verlichting nodig. Ik ben een nono op electronica gebied, dus hoop op jullie goede adviezen. Wat adviseren jullie?
Gebruikersavatar
Rob van Gorp
Berichten: 55
Lid geworden op: 07-04-2007 19:05
Locatie: Eersel

12-08-2012 21:02

Kort maar Krachtig;

Bigdropper !

Over deze boot staat genoeg op het forum te vinden, heb er zeer goede ervaringen mee!
Ik vind het een toppertje!
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

12-08-2012 22:17

Met stip op nr 1 !
Navigator .
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Fans Hoogervorst
Berichten: 88
Lid geworden op: 26-10-2009 11:44

12-08-2012 22:39

Maverick het kleine broertje van de Navigator.
Iets minder euro's.
Het is niet Fans maar Frans.
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

13-08-2012 16:05

Maverick of grotere broertje Navigator voor 100%.

Boot al meerdere jaren gehad en nog nooit problemen, vorig jaar een nieuwe gekocht omdat deze voorzien was van een eagle 350 color dieptemeter. Dit was voor mij de enige reden om mijn oudere navigator weg te doen/in te ruilen.

voordelen;
totaal 3 kilo voer, degelijke boot (kan tot 200-250 kilo op staan) mocht je er zin in hebben, geen antennes (geheel digitaal), geen problemen met hogere golven en veel wind, 100% goede kwaliteits electronica (graubner, robbe), 2 jaar garantie,

In 2 woorden GEWOON GOED.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Plaats reactie