Chub Oudkast 50 mm 12 ft 3lb


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Senn De Pauw
Berichten: 27
Lid geworden op: 04-04-2011 18:53
Locatie: Oost - Vlaanderen / Belgie

21-06-2012 00:48

Ik ben van plan om deze hengels aan te schaffen op het einde van de maand.
Heeft er hier al iemand ervaring met?
Ik heb de test video op youtube gezien en het lijken mij wel degelijke hengels zo te zien. In de meeste hengelsport zaken staan ze voor een 130 a 125 euro. Daarom zou ik erachter gaan in Hareco daar staan ze voor 94.95 een groot verschil dus.
Iemand hier meer info over??

+

Ik zou mij de Ultegra's er ook bij kopen maar welke serie is de beste volgens jullie

Alvast bedankt
Het is drillen dat we willen en dan nog boven halen ook.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-06-2012 07:30

Heb jij deze hengels al een keer vast gehad en een beetje mee lopen zwiepen / buigen etc?

Zo ja, wat vind jij er zelf van?
Zo nee, dan adviseer ik ten stelligste om dit wel te doen alvorens naar de winkel te gaan om te kopen. Ik zeg dit niet omdat ik denk dat het slechte hengels zijn, helemaal niet zelfs maar hengels zoek je niet uit door op internet te lezen. JIJ bent de enige die kan oordelen of de hengel geschikt is voor jou en jouw visserij. Moet je veel gewicht wegzetten? Vis je op obstakelrijk water? Waarom 3 LBS? Wat verwacht jij ervan? Topactie of niet? Balans met jouw molens, geen sinecure!

Dit klinkt allemaal erg lullig, maar dat komt omdat 'men' vaak hengels op internet ziet en alleen voor het uiterlijke vertoon gaat en niet voor de eigenschappen van de stokkies. Als het goed is moet jij er erg lang mee doen, en dan mogen het hengels zijn die JIJ lekker in hand vind liggen i.c.m. jouw molens.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
R de Vries
Berichten: 156
Lid geworden op: 26-12-2006 12:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

21-06-2012 07:45

Idd is een hengel heel persoonlijk..... eerst voelen kijken voordat je koopt.

Ik heb deze hengel ook en is het is gewoon een degelijke hengel waar je geen miskoop aan doet.

Mijn maat heeft ze in de 2,75 lb uitvoering en dan zijn ze net even prettiger tijdens de dril (heb het gevoel dat je meer contact hebt met de vis)
Gebruikersavatar
Senn De Pauw
Berichten: 27
Lid geworden op: 04-04-2011 18:53
Locatie: Oost - Vlaanderen / Belgie

23-06-2012 00:52

Jaah dat is wel waar eigenlijk. Maar het was van een kennis dat ik hoorde dat de Outkast goede stokken waren. Dus dacht ik van jaah oke dat gaan dan mijn volgende hengels worden. Maar ik ken die persoon niet zo goed dus ik denk ik niet dat ik de kans zou krijgen om deze hengels eens tussen mijn handen te krijgen en naar Hareco rijden voor juist de stok eens in men handen te nemen heb ik ook niet echt zin. Want ik ben van Belgie en het is toch een 2 uur rijden tot aan Hareco. Ik zou voor een 3lb kiezen omdat ik nog vaak op kanalen en rivieren ga. Bedankt toch voor de reactie Marc en De Vries ik zie wel wat ik er ga met doen dan.


Mvg Senn
Het is drillen dat we willen en dan nog boven halen ook.
john smak gregoor
Berichten: 45
Lid geworden op: 23-09-2007 15:43
Locatie: Anna paulowna

23-06-2012 17:04

perfecte hengels niks mis mee, gehaald bij karper lisse...
prima actie , vis er nu drie jaar mee..
Plaats reactie