Chub Vizor (1man or 2man / extreme wrap?)


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

29-03-2012 20:21

Mannen,

Na 7 jaar volop genoten te hebben van mijn Chub Cyfish mkI, ben ik toe aan een nieuwe tent.

Gezien mijn ervaringen met Chub, ben ik sterk geneigd om weer een Chub te nemen. Mijn oog is dan ook gevallen op de Chub Vizor en ik vraag mij af of er hier mensen rond zwerven die deze tent (al) hebben.

Indien je hem hebt, wat bevalt er wel en wat bevalt er niet?

Heb je hem overwogen, maar niet genomen? Waarom dan niet? Wat stond jou tegen? Waar knapte jij op af?

Dank!

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
stefan schoonen
Berichten: 238
Lid geworden op: 11-12-2005 16:38
Locatie: hoeven

04-04-2012 13:33

Hey Mark,

Jouw verhaal is hetzelfde als dat van mij,...... alleen heb ik de Vizor al :wink:
Heb de 2man met extreme wrap. Kan er kort over zijn!Supertent, alle denkbare optie's en Chubkwaliteit!

Enigste nadeeltje wat ik kan vinden is dat de tent vrij zwaar is, maar dat komt volgens mij door de gebruikte materialen..(stukje kwaliteit dus).

GrtZ
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

04-04-2012 15:12

Hey Stefan,

Mooi dat hij zo goed bevalt!
Ik ben aan het lezen, aan het kijken naar andere tenten en telkens weer wordt ik terug gezogen naar de Vizor. Het zal indeerdaad met de materialen te maken hebben en de ervaringen met mijn huidige chub. In een storm in Frankrijk waar we aan de tent van een vismaat moesten hangen, stond de Chub gewoon zo vast als een huis de storm te trotseren. Ervaringen uit het verleden, zijn ........ garanties voor de toekomst.

Waar heb jij hem gekocht? Ik wil uiteraard voor een dubbeltje op de eerste rang ;-).
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
stefan schoonen
Berichten: 238
Lid geworden op: 11-12-2005 16:38
Locatie: hoeven

04-04-2012 16:31

Die chubtentjes waaien idd niet snel weg nee 8)
Je hebt een pb.
Plaats reactie