Tent reparatie !


Plaats reactie
maikel van de belt
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-04-2010 19:58

05-12-2011 13:58

dag mede vissers!

ik heb is even een vraagje voor jullie,
mijn fox ranger 2 man, daar heb ik problemen met de rits gekregen,

mijn vraag is heel simpel, bestaat er een bedrijf die er een nieuwe rits in kan zetten?
of hoe doen jullie dat???

met vriendelijke groet,

Maikel
Karpervissen = leven
leven zonder karper vissen??

dat is geen leven!!!
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

05-12-2011 14:36

maikel,

ik denk dat het een behoorlijk duur grapje gaat worden. ik werk toevallig bij een kleding branche en de kosten van een rits in een nieuwe jas is al 20 euro. als het je niet stoord zou ik proberen om er een soort klitterband of misschien iets met lichte magneten te doen? het is maar een stom idee misschien maar ik denk dat de kosten van een nieuwe rits behoorlijk aan de prijs is!. in het geval dat je wel een rits willen laten vervangen zou ik denk ik eerder een bedrijfje op een markt aanspreken. naar mijn weten zijn die iets goedekoper

ik hoop dat je er wat aan hebt

mvg,

stefan
maikel van de belt
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-04-2010 19:58

05-12-2011 14:41

stefan,

ja ik ga hem ook niet opsturen na fox ofzo, want dat gaat me dan idd bakken met geld kosten en daar zit ik niet echt op te wachten, maar ik heb wel eens gehoord dat er bedrijven zijn die tent reparatie's uitvoeren dus misschien dat iemand hier daar ervaring mee heeft,

en klitterband zit automatisch al bij mn tent, dus die gebruikte ik ook al,maar aangezien de nachten kouder worden heb ik hem liever helemaal dicht snapje! hahaha

maar bedankt voor je reactie hopelijk kom ik via dit forum weer een stukje dichterbij

groeten

Maikel
Karpervissen = leven
leven zonder karper vissen??

dat is geen leven!!!
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

05-12-2011 15:49

Heb je niet gewoon garantie op de tent?
Ikzelf heb ook een bult problemen (gehad) met m'n Fox tent, en telkens krijg ik gewoon gratis een nieuwe onder de noemer garantie! :wink:
Het zou dus zomaar kunnen dat je gewoon garantie erop hebt. Mocht je het niet zeker weten, is het misschien handig om even naar de zaak waar je hem hebt gekocht terug te gaan.
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-12-2011 20:19

Ik heb mijn Nash tent laten doen,moest ook een nieuwe rits in.
Heb ik bij een kennis laten doen die tenten maakt en repareerd.

Elke tentenboer kan dit voor je doen. Met een beetje helpen is het zo gedaan

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Plaats reactie