Tent, bivvy oval geef het beestje een naam


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

13-06-2011 23:11

Hallo allemaal,

sinds deze week heb ik het statische vissen weer opgepakt. Heerlijk gewoon, boekje lezen, beetje slap ouwehoeren met mijn maat en wachten tot de piepers gaan.

8 jaar terug viste ik ook wel 's nachts maar ben inmiddels verhuist en niet meer in bezit van een eigen tent. Op dit moment ben ik dus opzoek naar een nacht verblijf voor 2 personen wat binnen een budget van 200 euro valt.

Men kan zeggen voor 200 euro heb je geen kwaliteit, maar ik ben ook niet opzoek naar een Ferrari onder de tenten. Eerst maar is kijken of de vriendin het kan waarderen dat ik af en toe een nacht weg ben.

Zelf had ik een oogje op de JRC Contact 2 Man Bivvy (http://www.henkkoster.nl/JRC-Contact-2-Man-Bivvy), maar kan hier weinig reacties op terug vinden. Hebben jullie misschien tips of goed advies?

Hints zoals vriendin dumpen hebben geen toegevoegde waarde ;)
Jum jum vissie!
Gebruikersavatar
ricow coolen
Berichten: 301
Lid geworden op: 06-07-2006 16:21
Locatie: Helmond

13-06-2011 23:48

Is gewoon een degelijke tent, zul je geen miskoop aan hebben.
MVG Ricow.

Afbeelding
Justin Verkleij
Berichten: 55
Lid geworden op: 06-08-2008 16:22

14-06-2011 14:40

Ik ben in het bezit van de JRC contact 2 man bivvy.
Tot nu toe ben ik er helemaal tevreden over :D, ik had hem ongv. eind april gekocht.
Hij lekt nergens, staat lekker strak, makkelijk op te zetten(zelfs in je eentje), stevige haringen(bivvy pegs) en je krijgt de tension bars(of hoe die nou ook heten) er gratis bij.
Het is ook ideaal om de voorkant op te rollen en dan als shelter te gebruiken. De strips klittenband boven de deur zijn ook handig om je hengel of schepnet in te zetten.
Bij mij werd ie wel geleverd met 1 peg te weinig, het hoesje was gemaakt voor 12 pegs, er zaten er ook 12 in alleen om de tent overal op te zetten heb je er 13 nodig.
De tent is ruim genoeg, ik slaap er altijd met 2 personen in, alleen met 2 stretchers hebben we nog niet uitgeprobeerd.
De overwrap heb ik niet en ben ik ook nog niet van plan om te kopen...

Ik zal dit topic wel in de gaten houden voor eventuele vragen.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Justin Verkleij
Berichten: 55
Lid geworden op: 06-08-2008 16:22

14-06-2011 14:58

foutje...niet heel erg.....
maar ik heb hem gekocht in maart....
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

16-06-2011 20:26

Ik heb zelf al 10 jaar een jrc tent degelijke tent en gaat echt niet snel lekken enigste min punt vindt ik aan een jrc tent is het condens.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

17-06-2011 00:54

Ik had rondgekeken voor een ultimate dreamcatcher.Die worden her en der nieuw aangeboden voor ongeveer 100 a 125 euro en dan heb je echt wel een goede tent voor dat geld!
Dikke ritsen,dik rondzeil,fatsoenlijke haringen en nog wel meer pluspunten.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
Hardy Schuilenburg
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-10-2010 17:38
Locatie: Breda

17-06-2011 08:32

JRC heeft zijn tackle ingedeeld in budgetcategorieën, de contact is de goedkoopste. Dat wil absoluut niet zeggen dat hiermee bagger wordt aangeboden, tegendeel. JRC staat wat mij betreft voor een prima prijs kwaliteitsverhouding. Alle tackle die ik heb van JRC voldoen meer dan prima, sti tent 10.000, grote rugzak, hengels.
Ik kan je dus met een gerust hard JRC aanbevelen, en nee ik heb daar geen aandelen. Kameraad van mij heeft vorig jaar zo’n TX tent aangeschaft en is er ook meer dan tevreden over.
Over Ultimate kan ik niet veel zeggen denk dat het in het zelfde segment valt als de contact
Plaats reactie