rubberboot kopen


Gebruikersavatar
stefan schoonen
Berichten: 238
Lid geworden op: 11-12-2005 16:38
Locatie: hoeven

14-03-2011 16:08

Ligt eraan waar je wil vissen, benzinemotor is niet overal toegestaan.

GrtZ
Gebruikersavatar
ricow coolen
Berichten: 301
Lid geworden op: 06-07-2006 16:21
Locatie: Helmond

15-03-2011 02:43

+ een benzine motor maakt een beetje herrie.
En als je je lijnen uitvaart over je stek heen dan ben je liever zo stil mogelijk.
MVG Ricow.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

15-03-2011 07:15

Ricow,

Niet altijd waar, zeker op de wateren waar Valentijn vist is een motorbootje vaak de sleutel tot activiteit. Stilte kan echt funest zijn, dikke zandschepen en veel scheepvaart moeten we hebben, vaak gaan daar de koppen dan naar beneden.

Op afgesloten wateren is een elektro al vaak niet toegestaan ( gemotoriseerde boot, valt alles onder wat door een motor, hetzijn electrisch danwel benzine is aangedreven), gedoogd is vaak iets heel anders hè. Als je dan met een 4pk gaat brullen ( want met een rubberbootje kan je dan aardig vliegen ;) ) verkloot je een hoop voor jezelf ;)

Nog een nadeel van een benzinemotor tijdens het vissen is het tanken bij een intern klein tankje - wat je over het algemeen wel hebt voor dit soort doeleinden want een extra tank in je niet al te grote bootje is vaak onhandig - is de stank van die meuk. Krijg je slecht van je handen af, daarom stook ik mijn brandertje ook gewoon op coleman fuel en niet op loodvrij. Die meur gaat overal inzitten als je een beetje onhandig bent..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

15-03-2011 11:59

Roger Feijen schreef:hallo

ik wil geen reclame maken, maar soms vind je op ebay iets net iets goedkoper

http://cgi.ebay.de/Schlauchboot-SH-230S ... 255eec9bd9

Ik zou zeggen goed zoeken misschien kun je hem ergens anders goedkoper krijgen, is maar een voorbeeld

groetjes

Roger Feijen

Groot gelijk Roger sommige mensen willen zich nog steeds in hun zak laten schijten door nog steeds in nl te willen kopen.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

15-03-2011 12:04

Nog een nadeel van een benzinemotor tijdens het vissen is het tanken bij een intern klein tankje - wat je over het algemeen wel hebt voor dit soort doeleinden want een extra tank in je niet al te grote bootje is vaak onhandig

Niet met je eens Sven.Ik heb hier een rubberboot van 2.60 met een extra tank van 10 ltr maar deze zit echt niet in de weg.Zou deze niet willen ruilen voor een accu.Met 10 ltr heb ik dagen plezier met een accu een dag of 2.Nee voor mij nooit meer een electromotor.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

15-03-2011 12:06

Persoonlijk iets dan. Als het toegestaan is, heb ik ook liever een benzinemotor maar dan wel met inboard tankje. Accu neemt net ff wat minder oppervlak in dan mijn tanks..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm