nash rs1


Plaats reactie
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 18:29

Wel joh, kunnen de hangjongeren die net een auto hebben lekker spelen er erover heen rijden als ze geen kloot vangen. Want dan gaan ze vervelend doen :lol:

Kunnen ze toch nog ergens voor gebruikt worden Sven :lol:


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

22-12-2010 18:31

Patrick Visser schreef:De toyota prius zag er ook ni uit, dinge waren wel tijden uitverkocht.


Dat kwam alleen maar omdat die in de lease een stuk aangenamer geprijsd was.
Geen vergelijk dus.
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

22-12-2010 19:26

Als batterij problemen jouw visserij vergalt neem ik aan dat je van die leuke rood/witte balletjes gebruikt en strak achter je stokken zit? En de voerboot staat inmiddels ook al op marktplaats? :o
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
arjan ouwehand
Berichten: 111
Lid geworden op: 06-11-2004 19:26
Contacteer:

22-12-2010 19:55

hallo,

Aangezien ik niet geheel objectief ben omdat ik binding heb met het merk nash kan ik wel zeggen dat ze er bij nash alles aan gedaan om hier een topproduct neer te zetten.
Smaak valt idd niet over te twisten, maar reageren mensen dan op een foto die ze hebben gezien of hebben ze daadwerkelijk de piepers in de handen gehad!
Metteen beginnen met afbranden vind ik een beetje te kort door de bocht.

Gradus batterijen vergeten dat is jou probleem en dus gewoon stom, want als midden in de nacht jou batterij van je pieper op is, dan wordt het ook ophalen geblazen of ga je er dan naast zitten in de regen??

Tuurlijk mag men oordelen over een product, maar sommige argumenten slaan natuurlijk kant nog wal.
Vis je met een ander merk ook prima, niemand verplicht je om andere spullen te kopen.

Ik denk zeker dat dit de meest inovatieve pieper is op de markt die erg met zijn tijd mee is gegaan.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 20:07

Arjan,


Lees nog eens goed de topics door, dan zie je dat ik niet over de baterij begonnen ben.
Ik heb idd geoordeeld vanaf een plaatje ja, jij kunt dit kort door de bocht vinden, maar die opmerking mag jij voor rekening nemen.
Het beroemde oog is in het karperwereldje erg belangrijk en van uit dit oogpunt hadden ze beter hun best kunnen( moeten) doen, maar dit is mijn zienswijze.
Voor de rest ben ik het eens met die kritiek die Sven levert dat het dom is om alle functies alleen te laten verlopen via de ontvanger.
Er zijn ook mensen hjeb ik gelezen die ze beter vinden dan de Delkim, is niks mis mee, maar als ik toch veel geld uit moet geven dan liever aan iets wat ik ook nog eens mooi vind.
Ik val in herhaling, maar blijf bij mijn mening!!

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

22-12-2010 20:10

Rene Schouten schreef:Als batterij problemen jouw visserij vergalt neem ik aan dat je van die leuke rood/witte balletjes gebruikt en strak achter je stokken zit? En de voerboot staat inmiddels ook al op marktplaats? :o


Trek het maar allemaal weer lekker uit zijn verband.. Cursus begrijpend lezen misschien? Voerboot heb ik niet eens.. :lol: Ne nee, ook nooit gehad..

Je opmerking slaat kant noch wal..

Of je snapt het niet, of je wilt het niet snappen.

arjan ouwehand schreef:
Gradus batterijen vergeten dat is jou probleem en dus gewoon stom, want als midden in de nacht jou batterij van je pieper op is, dan wordt het ook ophalen geblazen of ga je er dan naast zitten in de regen??



Ik begon over de batterijen ;) En ik denk dat ze over dat puntje dus niet goed hebben nagedacht. Want iedereen kan wel eens een batterij vergeten. Kan ik toch nog slapen en desnoods met één hengel vissen.

Wat als je ontvanger defect is (dat kan, want alles kan stuk of kan fabricagefouten hebben ;) ) dan zit je ook mooi met de gebakken peren.

Ik oordeel niet over kwaliteit, ik oordeel niet over duurzaamheid, maar puur over de specificaties. En daar hoef ik dat ding niet voor geprobeerd te hebben om daar een kleine bescheiden, maar doch niet geheel onbelangrijke mening over te vormen ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
arjan ouwehand
Berichten: 111
Lid geworden op: 06-11-2004 19:26
Contacteer:

22-12-2010 20:23

sorry sven,

jij vergat natuurlijk je batterijen :wink:

bedankt voor je mening.

Wilde nog even kwijt dat er wel een ongekende garantie op zit, dus zodra je pieper of ontvanger kapot zou zijn, krijg je direct een nieuwe van je winkelier.


greets
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

22-12-2010 20:44

Mits deze op voorraad is. En dan moet je hem alsnog gaan halen. Als je in France zit ofzo. Afijn, ik denk wel dat je me begrijpt.

En ja, ik ben wel eens batterijen vergeten. Meer dan eens. Zeker als je een lange tijd niet gevist hebt en je denkt alles bij je te hebben, behalve dat ene tasje. Juist. En ik ben heus niet de enige

IK vind het onhandig, ik kaart het aan en wat een ander ermee doet moeten ze zelf weten. Ik verplicht niemand wat. Dat kun je ook wel lezen. Als dingen goed bedacht zijn zal ik dat ook zeggen.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
kenny vernieuwe
Berichten: 749
Lid geworden op: 09-09-2003 02:00
Locatie: W-vl. Belgie

23-12-2010 16:24

Als je in france zit en je foxen of delks zijn stuk, dan moet je ook terug naar nederland om nieuwe.
Batterijen kan je vergeten van elke beetmelder dus...

Iedereen moet voor zicht zelf beslissen

Maar ik doe in januari mijn nieuwe delkims weg voor een setje nashen. Want ik ben toch niet zo tevreden met mijn delkims
Laatst gewijzigd door kenny vernieuwe op 23-12-2010 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edwin Godschalk
Berichten: 95
Lid geworden op: 19-09-2009 18:21

23-12-2010 16:41

Helemaal mee eens kenny, af en toe moet je ( vernieuwe ) :lol:

En ook ik vind de delkims niet geweldig.

Gr
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

23-12-2010 16:52

Haha nee als er kritiek op die Nash is dan in 1 keer zeggen dat de Delkims ook niet goed zijn.
Echt geweldig hoor, maar gelukkig staat Delkim al meer dan 20 jaar aan de top op het gebied van beetmelders.

Iets wat m i Die van Nash niet halen, never!!!!


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Edwin Godschalk
Berichten: 95
Lid geworden op: 19-09-2009 18:21

23-12-2010 17:08

Gradus

Delkim is ook gewoon niks, afwerking van 0,0 batterij klepje, en dan bij de txi dat stompje
voor draadloos ontvangst, man man man en dan maar over het design zeiken van nash, nou sorry maar
daar kan delkim zo te zien nog heel veel van leren.

Jij hebt dan denk ik geluk met je delkims, maar ik heb ze gehad de txi plus, alle standen geprobeerd,
maar dingen blijven maar storen, dat ze daar niet eens wat aan gaan doen, heb er bijna 2 jaar mee
gevist, is dus niet zo dat ik ze maar een week heb gehad, anders mag ik ook geen reden van kritiek hebben.

Ps maatje van mij heeft ook al problemen met een txi plus ( toeval ) toeval bestaat niet.

Gr Edwin
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

23-12-2010 17:18

Edwin,

Kan natuurlijk dat je de Delkims niet mooi vind, kan ik niks aan veranderen bij jou en jij niet bij mij :wink:
Maar het kan ook gebeuren dat je een keer een verkeerde set hebt gekocht, als je die dingen in dergelijke aantallen verkoopt zoals bij Delkim kan er nu eenmaal wel een verkeerde tussen zitten, lijkt mij althans.
Maar ik wil wel 200,- geven voor je setje hoor :wink:
Want op dit moment vis ik met de RX van Fox, heb altijd al twee setjes willen hebben.


Gradus..

PS veel plezier met je Nashjes
....................
Gebruikersavatar
Edwin Godschalk
Berichten: 95
Lid geworden op: 19-09-2009 18:21

23-12-2010 17:27

haha gradus

Heb ze alang de deur uit hoor :lol:

En was overigens al de 2 set delkims van mij wie niet goed waren, maar goed.

Ik neem de gok, ik koop de rs1, bevallen ze mij niet, koop ik weer andere, klaar :lol:

Heb nog wel een setje van 3 souls draadloos voor je liggen voor 150, dan heb je ieder geval wel
top spul en een 2de setje :P :P :P :P :P

Gr
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

23-12-2010 18:34

[quote="gradus scholtens"]maar gelukkig staat Delkim al meer dan 20 jaar aan de top op het gebied van beetmelders./quote]

't Lijkt wel of je er van moet eten......... en inderdaad het is al 20 jaar HETZELFDE.
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

23-12-2010 18:45

dit topic kan zowat naar de discussiehoek :lol:

maar zoals ik al eerder vroeg heeft iemand de set al?
niemand reageert dus zon storm loop het neit op die deo busjes..
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

23-12-2010 18:55

't Lijkt wel of je er van moet eten......... en inderdaad het is al 20 jaar HETZELFDE.[/quote]


Het lijkt wel of jij je verveelt in de kerstvakantie!!!
Nee ik leef er niet van, vis er niet eens meer mee, maar dat had je ook al gelezen??
Kun je ze beter vergelijken met een telefoon, dat maakt je lekker neutraal of niet :lol:


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

23-12-2010 18:58

Je kan ook 2 busjes Axe kopen en op je rodpod zetten of op de banksticks. Kom je er snel genoeg achter of ze bevallen
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

23-12-2010 19:07

:lol: :lol: :lol:

Leen,

Soms ben je erg leuk :lol:


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

23-12-2010 19:11

als ze goedkoper zouden zijn zou ik ze wel halen..
om eventueele dieven aan de waterkant goed te laten schrikken als ze die dingen zien willen ze niets meer :D :D
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

23-12-2010 20:16

Ik vindt ze gewoon retestrak weer eens wat nieuws.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-12-2010 07:06

kenny vernieuwe schreef:Als je in france zit en je foxen of delks zijn stuk, dan moet je ook terug naar nederland om nieuwe.
Batterijen kan je vergeten van elke beetmelder dus...



Zeker waar. Maar als er in Frankrijk één tuter kapot gaat heb ik er nog 3. Als mijn ontvanger kapot gaat kan ik mijn tuters nog wel instellen.

leen goudappel schreef:Je kan ook 2 busjes Axe kopen en op je rodpod zetten of op de banksticks. Kom je er snel genoeg achter of ze bevallen


Afbeelding Afbeelding

:lol:
Afbeelding
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
kenny vernieuwe
Berichten: 749
Lid geworden op: 09-09-2003 02:00
Locatie: W-vl. Belgie

24-12-2010 09:27

Sven,

dit is idd correct. Maar wat is de kans dat de ontvanger stuk gaat precies wanneer je in het buitenland zit te vissen?
Ik vind de nieuwe collectie van fox zwaar tegenvallen. In de lokale winkel wordt meer dan 20% van de setjes terug gebracht. En delkim is een groot deel van zijn pluimen verloren wanneer het overgestapt is naar Taiwan of China voor de productie. (de klachten omtrent de nieuwe delkims stijgt ook)

Door het grote aanbod is er genoeg keuze voor iedereen zodat niemand met dezelfde moet vissen. Ieder zijn smaak en goesting.
Maar die van Nash zien er belovend uit....
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-12-2010 09:31

Kenny, ik begrijp heus wel dat de kans klein is. Maar de mogelijkheid bestaat..

Verder zal het mij aan de anus corroderen wat een ander doet...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

24-12-2010 10:53

lol wat ben je toch weer creatief sven!
:D

kben weer een x toe aan een nieuwe set delkim..
of toch maar eens de rx proberen?


mvg