nash rs1


Plaats reactie
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-12-2010 14:26

Ben het helemaal met Melvin eens, dan nog eens het nadeel dat ik ze echt lelijk vind!!


Gradus....
....................
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

19-12-2010 14:32

wat de boer niet kent vreet ie niet. Na jarenlang doodgooid te zijn met delkim en fox, nu eens iets nieuws. Nah jah, de salontafelvissert vind het uiterlijk toch belangrijker
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

19-12-2010 14:54

daar gat het niet om..meer een smaakkwestie..
bij mijn visserij is het gewoon niet handig alles met de ontvanger doen..

zeg ook niet dat ze slecht zullen zijn maar als ze beter als delkim oid willen zijn moeten ze het eerst maar moeten bewijzen.
hebben ze ieder geval nog een lange weg te gaan :wink:
heb ze ook op de beurs zien staan gaan ze demonsteren hoe slagvast die wel niet is..
belachelijk heb nog nooit iemand met ze pieper op een tafel zien slaan..

maar goed
het zal in de loopdertijd wel duidelijk worden of ze een succes zijn.
heeft iemand ze al aaneschaft btw?


mvg
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

19-12-2010 14:56

melvin verhoeven schreef:nadeel is echter wel dat je altijd je ontvanger mee moet nemen anders kun je het zooitje niet instellen..

en of het beter is delkim is kun je niet zeggen delkim heeft zich in de jaren al ruimschoots bewezen.



Dat je ze niet kan gebruiken zonder ontvanger is een groot nadeel naar mijn idee. Jammer.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-12-2010 15:38

Laat mij dan maar een salontafelvissert zijn, maar als ik zoveel geld uit moet geven dan maar gelijk iets wat ik ook nog mooi vind.
Of moet ik iets kopen wat ik niet mooi vind, enkel en alleen omdat ik dat vanuit de tent mijn beetmelders kan bedienen?
Mmm nu ik het zo zeg, is dat geen definitie van een salonvissert?


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Tom de wal
Berichten: 205
Lid geworden op: 03-01-2008 16:44

21-12-2010 15:49

pfffff gradus.......... als je je mening wilt geven okee maar om nou 5 keer in 3 pagina's te zeggen dat je ze lelijk vind is ook weer overbodig lijkt me.
Iedereen weet jou punt nou, je vind ze lelijk...


Lijkt me wel een mooie setje!
Wacht toch eerst even af hoe ze zich bewijzen tot ik andere koop :wink:

Tom
Carp spirit!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-12-2010 16:11

Beste Tom,

Ik reageerde op de term: salonvissert.
Daarin werd dus gezegd dat ik niet dingen voor de mooiigheid moest kopen maar na de functionaliteit moet kijken .
Mijn reactie….. die kan je lezen.


Gradus….
....................
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

21-12-2010 19:41

Tja, de telefoon moet natuurlijk WEL het nieuwste van 't nieuwste... de piepert uit 't analoge tijdperk.... assie maar een Delkim sticker heeft... Bladiebla
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-12-2010 19:50

Goede vergelijking een telefoon met een beetmelder.
Met de nieuwe generatie smartfones kan ik mijn mail overal bekijken heb ik altijd internet bij de hand.
Maar een digitale piepiert levert nu eenmaal niet meer vis op!!
Oja heb ik al verteld dat ik die nieuwe van Nash echt lelijk vind??hahahaha


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

22-12-2010 06:26

Gradus, was jij niet die kerel die ze onwijs lelijk vond?

Ik ook!

Snagears?? Hmmmf, waarom niet de oortjes hoger maken. Krijgen we straks opzetstukjes voor de snagears omdat ze te laag blijken. Haha. Miskleun.

Instellingen wijzigen alleen via ontvanger? Whaha, miskleun. Staan ze zacht, vet gevoelig. Receiver batterij leeg. Geen nieuwe, ontvanger out of use. En dan wil je nog de nacht doorvissen. Kun je ze niet harder zetten, begint te stromen, moeten dus minder gevoelig.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 12:48

Sven,

Dat was ik ja, maar als ik de berichten zo bekijk ben ik niet de enige :lol:

Maar wat je schrijft over de instellingen, heb ik nog niet eens aan gedacht, pff echt een miskleun wordt het!!


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

22-12-2010 13:02

Tja batterijproblemen kun je echt alleen hier verwachten, net zoals accuproblemen alleen bij Golfjes voorkomen.....pfffff
Hebben ze jouw nooit "terug naar de fabriek" geroepen? Kan nog wel wat tuning gebruiken volgens mij...
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Edwin Godschalk
Berichten: 95
Lid geworden op: 19-09-2009 18:21

22-12-2010 14:10

Vind ze super gaaf, keer iets anders, moeten zich nog wel bewijzen, wat betrefd de batterijen wat als de batterijen van de beetmelder leeg zijn dan??? iedere visser
heeft standaard denk ik wel reserve batterijen bij zich ???

Heb delkim TXI gehad, was gewoon kwalitatief kut (electronica).
Fox eos error gehad, bereik heel triest. zelfs na 3 nieuwe sets.

Heb nu de atts ruim een jaar, super dingen, geen enkel probleem mee, zou alleen wel iets meer
instellingen willen hebben, denk er over na om dan toch de rs 1 te halen, wel als er iets meer
gebruikers ervaringen zijn.

Denk dat niemand dan ook nu al een oordeel over de kwaliteit kan hebben en de gebruiks functies ervan, zul je er eerst mee
moeten hebben gevist, of het van derden moeten horen.

Haha alleen van het uiterlijk dan, de 1 vind ze mooi en de ander afgrijselijk,


Groeten van een rs1 liefhebber :P :P
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

22-12-2010 16:04

http://www.youtube.com/watch?v=y6PqmDCZ ... r_embedded

Nee, dan Bozo the Clown.... "we're really excited about it".... Ja, dat SPAT eraf inderdaad... :lol:
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

22-12-2010 16:12

delkim kut elektronica? komop dat slaat totaal nergens op.
de een vind de Rs1 mooi ander niet.

ik vind dat de ontwerpers tog wle eits beter hun best hadden moeten doen.
plus het is onhandig zelfde als wat sven zeg batterij op weg pleuris zooi instellen.
wel duidelijk een minpunt voor velen.

mvg
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

22-12-2010 16:26

Ik vind een MB & VW Golf ook een turkenbak..... who cares?
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

22-12-2010 16:31

snap je redenering neit helemaal?
dat je het niets uitmaakt wat iemand er van vind?

blijkbaar wle anders reageer je neit zo denk ik..

maar goed

is er uberhaupt iemand die ze aangeschaft heeft?
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

22-12-2010 16:55

De enige "mening" die er toe doet is "gebruikservaring" .... maar dat is met alles in het leven. Ervaring leert dat 9 van de 10 keer iemand roept "ik vind 't lelijk of kut" ZONDER ze zelf te hebben gewoon de poen niet heeft om ze zelf aan te schaffen.
En dan gaat 't idg om Nash piepertjes maar het had net zo goed over auto's/tv's/telefoons/auto's of huizen kunnen gaan.
Iemand die er een seizoen mee gevist heeft kan een waarde oordeel vellen; de rest is geblaat....
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
melvin verhoeven
Berichten: 415
Lid geworden op: 05-04-2010 20:26
Locatie: Velp

22-12-2010 17:12

klopt voor een gedeelte renee,
maar ieder heeft een recht op zijn mening en zeggen wat hij/zij er van vind.
en op dit moment heeft niemand ze nog een jaar. dus niemand kan watvertellen over het gebruik en dergelijken.

drm vroeg ik is er al iemand die ze uberhaupt heeft en er mee aan de waterkant zit?
en kan diegene er wat meer over zeggen voor de andere die het wel leuke piepers vind??


gegroet
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 17:21

Gebruikerservaring zou ik nooit kunnen beoordelen, want ik zou ze nooit kopen!!!
Wil nog wel een keer mijn beweegredenen erbij zetten maar ik denk dat iedereen het nu wel weet waarom uk ze nooit zou kopen.
En geloof me als ik wil koop ik zo een setje, dus die redenering van geen geld gaat ook niet op.
Nogmaals als ik ongeveer 600 euro moet uitgeven doe ik dat aan iets wat ik ook nog mooi vind en niet aan iets waar ik met een auto overheen kan rijden, vanuit de tent dingen kan bedienen, heeft namelijk m i geen meerwaarde!!
Dus iedereen kan wel zeuren over gebruikerservaring, maar als ze er niet uitzien wordt het nooit een succes.
Of ik moet er gegarandeerd 600 vissen per jaar meer door gaan vangen, maar die garantie geven ze geloof ik niet.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

22-12-2010 17:31

De toyota prius zag er ook ni uit, dinge waren wel tijden uitverkocht.

En wat kost jou txi setje dan nieuw? Gaat ook al richting de 600 he...En vanuit de tent bedienen is wel handig, tenzij je door de regen, of snachts uit je slaapzak moet om je pieper bij te stellen.
geel he
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 17:38

Een setje TXI kost ook al snel 600 euro idd, daarom mijn bericht.
Maar heb inmiddels alweer een RX setje van Fox.
De Toyota vond ik wel gelijk al mooi hoor hahaha.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

22-12-2010 17:49

gradus scholtens schreef:De Toyota vond ik wel gelijk al mooi hoor hahaha.Gradus....


Ah, daar komt de aap uit de mouw... Tijd om de SMAAKPOLITIE eens op je af te sturen :lol: :D
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

22-12-2010 17:57

Ja Rene, is idd een kwestie van smaak en over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

22-12-2010 18:16

Rene Schouten schreef:D
Iemand die er een seizoen mee gevist heeft kan een waarde oordeel vellen; de rest is geblaat....


Als het beestje inderdaad alleen maar via de receiver ingesteld/versteld kan worden:

Staan ze zacht, vet gevoelig. Receiver batterij leeg. Geen nieuwe, ontvanger out of use. En dan wil je nog de nacht
doorvissen. Kun je ze niet harder zetten, begint te stromen, moeten dus minder gevoelig.


Heb ik geen jaar ervaring voor nodig, heer Schouten, om die conclusie te trekken.
Rene Schouten schreef:
Tja batterijproblemen kun je echt alleen hier verwachten, net zoals accuproblemen alleen bij Golfjes voorkomen.....pfffff
Hebben ze jouw nooit "terug naar de fabriek" geroepen? Kan nog wel wat tuning gebruiken volgens mij...


Heb het over batterijen vergeten, wat menselijk is. Maar goed, als jij alleen maar beledigend je statement kan maken zegt dat uiteraard wel wat over de kracht van de argumenten op zich ;)

Edwin Godschalk schreef:iedere visser
heeft standaard denk ik wel reserve batterijen bij zich


Kan een keer vergeten worden ;) Zomaar. En vergeten is menselijk, evenals vergissen.. Dat is ook het enige waar ik een oordeel over geef bij het apparaat. Vind het niet handig, als het alleen met de receiver ingsteld kan worden.

gradus scholtens schreef:waar ik met een auto overheen kan rijden, vanuit de tent dingen kan bedienen, heeft namelijk m i geen meerwaarde!!


Wel joh, kunnen de hangjongeren die net een auto hebben lekker spelen er erover heen rijden als ze geen kloot vangen. Want dan gaan ze vervelend doen :lol:

Patrick Visser schreef:En vanuit de tent bedienen is wel handig, tenzij je door de regen, of snachts uit je slaapzak moet om je pieper bij te stellen.


Liever dat dan niets meer in kunnen stellen als je receiver niet meer werkt ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm