MAD space dome


Plaats reactie
michael de groot 63
Berichten: 146
Lid geworden op: 30-11-2009 20:46

22-04-2010 22:22

iemand ervaring met deze tent?,mij lijkt t een goeie middenmotor.
Gebruikersavatar
mike de kiefte
Berichten: 18
Lid geworden op: 20-09-2009 21:43

30-05-2010 16:22

ik heb de mad space dome ook sinds een maandje en ben er al 3 nachten mee weggeweest en heb niet egt minpunten wel wat dingen die missen wat de tent toch afmaakt zoals zakjes aan de zijkanten voor telefoon of sleutels en dat de deur van de binnentent raam open gaat van boven naar beneden waardoor de deur eigenlijk gewoon op de grond ligt. en mis een clear window voor de rest prima tent staat snel regen rolt er zo af en als de regen af is gelopen is de tent binnen 5min droog en op en afbreken gaat vrij snel en makkelijk in de tas te krijgen.
gr.Mike
PR 42pond!
Rico Rokven
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-02-2011 12:18
Locatie: gelderland

10-06-2011 12:07

ik heb er sinds vorige week ook een gekocht . alleen aanstaande zondag ga ik hem proberen maar het lijkt met zelf wel gewoon een mooie degelijke tent ik kom zeker nog terug voor een reactie van deze tent '

:D
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

10-06-2011 14:17

Ik heb deze tent ook en vind hem super. Vind hem niet veel onderdoen voor de trakker armodome! En dat voor 260 euro 8) Staat snel, erg stevig en ruim. Superdoek vergelijkbaar met het aquatexx van aqua en trakker de regen rolt er zo vanaf. En de binnentent is helemaal top! Geen insecten meer binnen en geen condens door de dubbeldoeksconstructie. Wat ik ook top vind is dat je de binnentent gewoon erin kan laten zitten tijdens het opruimen, scheelt weer tijd. Enige minpunt is dat je het grondzeil los erbij moet kopen. Mocht je trouwens nog een overwarp erbij willen, die van trakker mk2 wrap past ook. Alleen kost die wrap duurder dan de tent haha. Dus ik heb het toch maar niet gedaan 8)

owja die binnentent deur die ligt niet op de grond, want die kan je netjes oprollen en onder een flap doen met klitteband!
Plaats reactie