online goedkoopste speur help topic


Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

20-08-2008 17:28

Dan scheelt het toch maar 50 euro :-? Kopen dan en die tijd die je aan dit topic besteed kan je beter even overwerken ;)
swenn middeljans
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-03-2005 10:25

20-08-2008 18:57

Er is al een speciale site, die tussen alle online shops de goedkoopste uitzoekt. Zal straks even voor de link kijken. Heb hem op me laptop opgeslagen.
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

20-08-2008 19:16

Wat wil je nou? Piepers kopen of korting kopen?

Als de winkeliers nou echt zoveel zouden verdienen, zouden er niet zoveel ondernemers verdwijnen. 'K zie ze niet in de duurdere auto's rondrijden, hoor ze nooit over onbetaalbare vakanties.

100% Winst. Is dat voor of nadat ze de belastingformulieren hebben opgestuurd?

Weet je wat je geld zal besparen? Een leuke relatie opbouwen met je favoriete winkelier. En dan zal je een keer €20 meer moeten uitgeven op een bedrag van €500. Een winkelier zal jou iets gunnen als jij aan hem denkt. Wellicht hoef je een keer niet af te rekenen als je een alleen haakjes koopt of krijg je tijdens een leuk gesprek een goede tip.

Ik hoop dat je ooit als verkoper in een hengelsportzaak belandt.

Ga toch vissen, met korting vang je geen vis.
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

20-08-2008 19:54

He Dave,

Beetje gefrustreerd vriend ? Als jij graag lekker teveel betaald bij je winkeliertje dan moet je dat vooral doen. Ieder zijn ding.Ik heb mijn vaste winkeliers maar zij weten ook dat als zij niets aan de prijs kunnen doen dan haal ik het bij een ander zo simpel is het.
Als jij zo naief bent om op al je groot materiaal je te laten bezeiken en laat afschepen met een zakje haken en een kop koffie moet je dat vooral doen.
( En goede stekken vind ik wel zelf, ik ben geen stekkenpezer. )Maar als het bij mij het onderhandelen begint dan is het puur klant vs winkel.
Dat ze 100% inkoopprijs pakken op een set van €650 catalogusprijs zelfs als er nog voor hun belasting vanaf zou moeten dan pakken ze nog meer dan €150 euro pure winst.Weet niet van welke planeet jij komt, maar in mijn ogen is dat fucking veel, te veel!


Mvg Melvin

PS IN PLAATS VAN ZO`N ONZINNIGE STOMME ANTWOORD TE TYPEN HAD JE MISSCHIEN OOK WEL EEN MOOIE BIG KUNNEN VANGEN OP JE TE DURE MATERIAAL :o
Laatst gewijzigd door melvin de boer op 20-08-2008 20:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

20-08-2008 20:01

swenn middeljans schreef:Er is al een speciale site, die tussen alle online shops de goedkoopste uitzoekt. Zal straks even voor de link kijken. Heb hem op me laptop opgeslagen.



He swen,

Zou top zijn. Als je hem kan vinden post hem maar, dan hebben ook andere vissers er wat aan.

MVG Melvin
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

20-08-2008 20:56

Als je net zo praat als schrijft, ben je slecht in onderhandelen. Dat zal de reden zijn dat je op zoek bent naar de anonimiteit op internet.

Je komt wat hyperactief over. Sterk kopje koffie gedronken bij een hengelsportzaak?

Gefrustreerd omdat ik me keer op keer laat bedonderen door een winkelier ben ik niet. Als ik vraag wat een artikel kost (zoiets heet een koopsignaal), krijg ik genoeg korting waarmee de winkelier en ik kunnen leven.

Inkopen en verkopen .... het is niet meer dan een spelletje. Er komt meer bij kijken dan alleen vragen wat iets kost. Dat heb je nog niet door.

Het aanraden van een product dat beter bij mijn visserij past wanneer ik denk het juiste product te hebben gevonden maar blijkbaar toch niet, is ook een goede tip. Geldbesparend?

Wie heeft het over stekinfo?

Op m'n te dure materiaal zal ik geen mooie big vangen. Wel met m'n materiaal.
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

20-08-2008 21:39

Ben aardig duidelijk dacht ik zelf toch.Vind jou eerder wazig omdat jouw opmerkingen totaal ,maar ook totaal niets aan dit onderwerp bijdragen dus waarom reageer je dan eigenlijk en wie is er dan dus gefrustreerd?
Hoe wist je trouwens dat ik van lekkere sterke koffie hield?
Anonimiteit hou ik niet van, je weet mijn naam , je ziet mijn foto en wil je ook nog mijn adres dan? Want voordat soort contacts moet je op hele andere sites zijn, weet je.
Enige wat zonde is, is deze tijd wat ik nu besteed aan het typen van dit bericht om tegen jou te zeggen dat ik je maar een gefrustreerd mannetje vind die graag aandacht wilt en zoveel mogelijk berichtjes onder zijn naam.
But no hard feelings, ik zoek gewoon lekker verder naar mijn pieperset voor de laagste prijs die ik kan vinden.

Mvg Melvin
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

20-08-2008 22:09

Die onzin maakt de handel kapot, en die 100% marge op groot materiaal was 10 jaar geleden,.... ga er maar vanuit dat de gemiddelde winkelier 2 x zoveel verdiend op een pickertje van 30 euro VERKOOP consumentenprijs van een blabla merk als op een delkim txi van 170 euro!!

Word eens wakker gasten denken jullie nou echt dat jullie hengelsportwinkeliers goude bergen verdienen? er zijn er veel die blij zijn dat ze uberhoud geld verdienen onderaan de streep....

Sinds het internet zijn de marges in de hengelsport bijna gehalveerd...

Ik heb zelf 6 jaar in een hengelsportzaak gewerkt dus ik weet waar ik over praat.

au revoir
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

20-08-2008 22:31

Knap dat ik toch gewoon mijn korting krijg bij een zover ik kan beoordelen goedlopende hengelsportzaak.

Ik betwijfel je redenatie Rob. Maar laten we daar lekker niet in discussie over gaan. Kwestie van vraag en aanbod, dus marktmechanisme en een gezonde concurrentie. Kan je niet overleven? Heel zuur, maar de oorzaak zijn echt niet de marges. (Trouwens ik weet de marges echt niet, maar dit is te beinvloeden door goed in te kopen of groter inkopen).

Beetje zielig jongens om Melvin zo af te kraken. Hij vraagt gewoon de beste prijs voor wat hij zoekt, niks mis mee. Misschien krijgt hij 't niet, maar dat is zijn probleem.

Mitchel
swenn middeljans
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-03-2005 10:25

20-08-2008 22:42

[quote="melvin de boer]He swen,

Zou top zijn. Als je hem kan vinden post hem maar, dan hebben ook andere vissers er wat aan.
[/quote]


okee dit is hem, je kan allerlei artikellen invoeren bij de search 8)

http://www.twenga.nl/search.php?q=shimano+baitrunner&k=1
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

21-08-2008 11:32

He Swenn,

Harstikke top, er zijn volgens mij nog niet echt veel merken/winkels aangesloten want krijg maar weinig `hits`.Maar zeker een leuke site om in de gaten te houden.Bedankt. Hier heb je tenminste iets aan.

Maar Mitchel , je hoeft het echt niet zielig voor me vinden hoor, ben wel wat gewend :wink: Discussies zijn goed maar ze moeten wel iets bijdragen tot het gesprek en dat mis ik soms bij sommige lui zoals Dave.

En Rob, deze winstpercentages zijn niet van 10 jaar geleden, ze zijn van nu. Serieus. Vraag maar eens aan je winkelier naar de inkoopcatalogus.ALS je hem krijgt in te zien, zul je zien dat bij de meeste winkels de verkoopprijzen toch minstens 80% boven de inkoopprijzen liggen.( aanbiedingen natuurlijk daar gelaten)
Natuurlijk moet de winkelier winst maken en zijn zaak draaiende houden,dat is vrij logisch maar meer dan €150 pure winst pakken op 1 artikel vind ik gewoon teveel sorry.

Zoals Mitchel als zei, er is een vrije markt daarbuiten en ook de winkeliers weten dat ze moeten kiezen tussen veel verkopen tegen iets minder winst of minder verkopen tegen een hogere prijs daar kiezen ze zelf voor.

Dus alsjeblieft back on topic:

WIE WEET EEN EOS-R SET GOEDKOPER DAN €550 ??? :D
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

21-08-2008 12:02

Martplaats € 450,-

Is nog in de buurt bij je ook!

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

21-08-2008 16:43

Vragen de winkeliers teveel of is je inkomen te laag, zou Van Gaal zeggen.

Als ik gefrustreerd zou zijn, zou jouw topic voor mij een geschenk uit de hemel zijn. Ik ga echt niet het net afspeuren en een topic openen om ergens een paar tientjes goedkoper een set piepers te kopen.

Denk je dat een winkelier iedere dag dozen vol presentatie setjes verkoopt? Mocht dit het geval zijn, help ik je graag met speuren.

Tot die tijd mogen ze van mijn goed verdienen op artikelen met een lage omloopsnelheid.

De marges op hardlopers zijn veel hoger. Is niet erg. Vele kleine beetjes maken een hoop en een paar keer veel is ook veel. Alles bijelkaar opgeteld is dat de boterham van de winkelier.
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

21-08-2008 17:19

dave troost schreef:Vragen de winkeliers teveel of is je inkomen te laag, zou Van Gaal zeggen.

Als ik gefrustreerd zou zijn, zou jouw topic voor mij een geschenk uit de hemel zijn. Ik ga echt niet het net afspeuren en een topic openen om ergens een paar tientjes goedkoper een set piepers te kopen.

Denk je dat een winkelier iedere dag dozen vol presentatie setjes verkoopt? Mocht dit het geval zijn, help ik je graag met speuren.

Tot die tijd mogen ze van mijn goed verdienen op artikelen met een lage omloopsnelheid.

De marges op hardlopers zijn veel hoger. Is niet erg. Vele kleine beetjes maken een hoop en een paar keer veel is ook veel. Alles bijelkaar opgeteld is dat de boterham van de winkelier.



DAT BEDOEL IK NOU, TOTAAL GEEN MEERWAARDE AAN HET HELE TOPIC !!!
He dave, open eens een topic die iemand wel boeit en verneuk niet gewone vragen van normale vissers


Niemand heeft ze gedwongen om winkelier te worden en doe nou niet alsof ze het zo slecht hebben.Zoja, dan is het hun eigen marketing,promotie of laksheid de schuld. Als bepaalde winkeliers geen moeite doen om websites of fatsoenlijke webwinkels te gaan gebruiken omdat ze zo vastgeroest zitten met hun marketing en verkoopprijzen dan vind ik het niet raar dat ze het verliezen van (OOK KLEINE) moderne winkels. Geen genade, dat is nou de vrije markt als je het wilt of niet.

Als je zo graag wilt meejanken met winkeliers en dat het oh zo zielig is voor ze waarom open je dan gewoon niet de discussie op een apart onderwerp?
Misschien krijg je dan nog meer berichten onder je naam.

En juist deze forums zijn ervoor om ervaringen te delen en elkaar te helpen maar ik weet niet als je het nog steeds niet in de gaten hebt, maar JE HELPT NIETS VRIEND, ECHT NIET

MVG Melvin
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

21-08-2008 18:29

Helemaal mee eens. Op een forum kan je elkaar helpen en ervaringen uitwissellen. Maar verwacht niet dat je alleen te horen krijgt wat je wilt op een forum. Niet iedereen heeft dezelfde gedachten over bepaalde zaken.

Jouw topic vind ik een oproep van een wanhopige kruidenier.

Hopelijk krijg je heel veel reacties van andere speurders in de toekomst want tot nu toe hebben de normale vissers weinig gereageerd.

Wat heb je toch met het aantal berichten? Zoveel zijn het er niet.

Je zit nu op de kast en nadat je de tent was uitgelokt werd je op je lange tenen getrapt. Tel eens tot 10. Wellicht verdwijnt dan de behoefte om zoveel hoofdletters en dikgedrukte letters te gebruiken, hetgeen ongewenst is op dit forum.
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

21-08-2008 18:48

Met die hoofdletters en vet gedrukte letters probeer ik jou nou juist duidelijk te maken dat jouw mening helemaal niet relevant is maar je krijgt het maar niet in die dikke kop van je he. :o
Waar jij het nou het de hele tijd over hebt is totaal een ander onderwerp dan waar ik het over heb.
Als je zo graag jouw mening wilt verkondigen over het onderwerp : Bodemprijzen/arme winkeliers enz waarom open je dan geen eigen onderwerp? Dat alleen snap ik niet.
Als ik boos zou zijn ,reageer ik heel anders, vind je alleen een zielige gast, meer niet.
Wel een beetje jammer dat je nou weer anderen erin betrekt en hun kennelijk geen normale vissers vind. Misschien omdat je sowieso niet echt veel vrienden hebt op karperwereld he Dave !
Ja, heel kinderachtig, ik heb je onderwerpen gezocht op de zoekfunctie en sorry dat ik het zeg pik maar je bent echt niet populair. Dat maakt opzich niet veel uit maar al je antwoorden zijn niet onderbouwd en dom.
Maar ook dat zou je wel niet in die dikke kop van je krijgen.
Ik kan goed tegen kritiek maar dan moet het wel onderbouwd zijn en over het desbetreffende onderwerp gaan en niet wat populaire zeikpraat.
Gegroet Melvin

ps ik zal zo de moderators vragen dit topic te sluiten na jouw onvermijdelijke, domme, niet onderbouwde, totaal niet relevante tegenreactie ( zo ben ik ook wel weer ) want dit gaat toch nergens over.
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

21-08-2008 19:02

Normaal zijn is ook zoo saaaiii
Gebruikersavatar
melvin de boer
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-04-2008 12:55
Locatie: Geleen

21-08-2008 19:06

Mitchel van der Linden schreef:Normaal zijn is ook zoo saaaiii



:D :wink: :lol:
Mvg Melvin
Als jullie me missen dan ben ik vissen !!!
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

21-08-2008 19:07

Gesloten op request.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!