Iemand al ervaring met de mini baitcruiser?


Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

29-03-2008 18:34

Hoi,

Heeft iemand al ervaring met de nieuwe mini baitcruiser van ultimate ?
Deze heeft wel mijn intresse omdat de prijs wel aantrekkelijk is.
Op internet heb ik nog geen testen of ervaringen kunnen vinden.
Gr.
Edward
Emile van der Jagt
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-10-2007 13:40

30-03-2008 18:37

Vandaag een stukje gevaren met de splinternieuwe mini baitcruiser van me zwager en ik heb geen ervaring met andere modellen maar hij liep mooi. Alles werkt eraan en de combinatie met een fishfinder deed het ook prima. Zo ver ik zag was er niks mis mee, mooi ding!
Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

30-03-2008 19:14

Wist niet eens dat ze er al een dieptemeter voor hadden.
Had wel gelezen dat FishFun er mee bezig was.
Wel prettig te horen dat er geen problemen mee zijn.
Gr.
Edward
Emile van der Jagt
Berichten: 9
Lid geworden op: 23-10-2007 13:40

30-03-2008 21:31

Het is inderdaad een dieptemeter van FishFun i.c.m. een Hummingbird fishfinder. Voor de rest heb je 3 ledjes achterop die de accustatus aangeven. Ook heeft de boot felle lichtblauwe achterlichten en witte voorlichten. Voor de rest vaart ie best lekker door. Denk niet dat je hier een slechte koop aan kan hebben, maargoed mijn ervaringen zijn gebaseerd op 5 minuutjes varen.
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

31-03-2008 11:57

En wat kost dan momenteel de uitvoering inclusief fishfinder/dieptemeter?
Pluk de dag
Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

05-04-2008 17:22

Vandaag even naar een plaatselijke viswinkel geweest om de mini te bekijken.
Ziet er niet verkeerd uit.