Baitliner


Gebruikersavatar
joey gerritsen
Berichten: 71
Lid geworden op: 19-09-2006 19:12
Locatie: arnhem
Contacteer:

08-03-2008 18:22

ik hoop het ook voor je... :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
robbert bosman
Berichten: 120
Lid geworden op: 19-09-2007 22:50

09-03-2008 10:42

Patrick HAgebeuk schreef:HAha ok misschien als er 5 boten binne komen zitte er 3 slegte tussen ofso :P

Van jouw hersencellen werken er volgens mij ook maar 2 van de 5 redelijk, ben je ook een Schrijver produkt?
Als je niet weet waar je het over hebt kun je beter niets melden!

Bij deze meteen maar even mijn excuses voor mijn reactie, maar sommige reageren hier op een wel heel "bijzonder" niveau.
Laatst gewijzigd door robbert bosman op 09-03-2008 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patrick HAgebeuk
Berichten: 71
Lid geworden op: 05-02-2008 18:58
Locatie: Amersfoort

09-03-2008 12:07

HAah je lijkt nu net een vis want je hapt meteen naar een grapje :lol:
En dit forum gaat over de baitliner :wink:
MEnsen nog verdere ervaringen met de baitliner met benieuwd :D
MVg pat
Wees gewoon jezelf & doe je eigen ding
Jan Peter Teerling

09-03-2008 16:35

robbert bosman schreef:
Patrick HAgebeuk schreef:HAha ok misschien als er 5 boten binne komen zitte er 3 slegte tussen ofso :P

Van jouw hersencellen werken er volgens mij ook maar 2 van de 5 redelijk, ben je ook een Schrijver produkt?
Als je niet weet waar je het over hebt kun je beter niets melden!

Bij deze meteen maar even mijn excuses voor mijn reactie, maar sommige reageren hier op een wel heel "bijzonder" niveau.


Mee eens!

ben je ook een Schrijver produkt? :lol:

@Patrick,
Voor het geval het je nog niet opgevallen is je Caps Lock hapert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x
Gebruikersavatar
Patrick HAgebeuk
Berichten: 71
Lid geworden op: 05-02-2008 18:58
Locatie: Amersfoort

09-03-2008 17:11

THnx :wink:
Wees gewoon jezelf & doe je eigen ding
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

09-03-2008 17:14

ZeKeR GeEn DuRaCeLl... :-?
Gebruikersavatar
Patrick HAgebeuk
Berichten: 71
Lid geworden op: 05-02-2008 18:58
Locatie: Amersfoort

09-03-2008 17:26

Ik weet niet wat je bedoelt maar er hoeft geen duracell in de baitliner :lol:
Wees gewoon jezelf & doe je eigen ding
Gebruikersavatar
Coen Limbeek
Berichten: 25
Lid geworden op: 14-11-2007 16:51

11-03-2008 18:16

Ik heb onderhand al weer een nieuwe baitliner gekregen omdat die andere kapot was.
Die deed het ff maar nu is die ook al weer kapot.
Ik mag hem nu opsturen en ik krijg mijn geld terug.
Je moet zelf weten of je hem haald maar ik raad het je af.

mvg Coen Limbeek.
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

11-03-2008 18:38

Patrick HAgebeuk schreef:Ik weet niet wat je bedoelt maar er hoeft geen duracell in de baitliner :lol:


doe gewoon ff normaal, mafkees.
gebruik of geen hoofdletters(zoals ik) 8) of gebruik ze zoals ik.
en een keertje offtopic kan best, vind ik dan maar bij jou zijn 9 vd 10 posts oftopic. doe er wat aan voorkomt een hoop ergernis bij de mensen op t board hier! :)
mvg stef jansens
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
Patrick HAgebeuk
Berichten: 71
Lid geworden op: 05-02-2008 18:58
Locatie: Amersfoort

11-03-2008 20:08

;
Laatst gewijzigd door Patrick HAgebeuk op 21-08-2008 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Wees gewoon jezelf & doe je eigen ding
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

02-05-2008 22:06

Ik constateer dat de meeste klachten in de ontvanger zitten. Wat ik mij zoal af vraag of de onderdelen ook makellijk zelf vervangen kunnen worden? Heeft de baitliner dezelfde vaareigenschappen als de orginele boten van schrijver?

Ik hoor het wel weer.

Groet.
Theo
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

22-05-2008 19:15

De baitliner is minder stabiel dan een carpcatcher. En ik spreek uit ervaring ik heb beide boten eens kunnen gebruiken.
don frolich
Berichten: 38
Lid geworden op: 20-02-2007 14:20
Locatie: tegelen

22-05-2008 20:12

Ik zie hier vaker op het board staan dat de Chinese materialen zooi zijn en dat Duitse onderdelen veel beter zijn, grotendeels zal het dan ook wel waar zijn.

( heb zelf nog geen voerboot, dus heb er geen ervaring mee. ben wel van plan er een aan te schaffen).

Maar vaak zijn deze onderdelen ook in opdracht van het desbetreffende bedrijf in het verre oosten gemaakt, puur omdat het veel goedkoper is. Ik werk zelf in de automotive sector en schrok er zelf van dat een groot deel onderdelen van de bekendste Duitse automerken gewoon via China binnenkomt en daar ook geproduceerd worden.

Als je zeker wilt zijn of je aanschaf (of dit nu een boot of een ander product is) goed is. Moet de leverancier jou een norm ISO/DIN enz. kunnen overhandigen waarin vermeld staat waaraan het product moet voldoen. Bij Graupner en Robbe zal deze norm heel hoog zijn, Want ik lees niets anders als goede dingen over dit merk, in de desbetreffende topics. Bij mindere merken zal de norm dan lager zijn, en de levensduur ook wat korter zijn. Mocht een product echter niet aan de normeisen voldoen, is de fabrikant/ merkhouder ten allertijde verplicht dit te herstellen. Dus als er in de norm vermeld zou staan dat een motortje 20.000 uur mee zou moeten kunnen gaan en hij gaat er maar 10.000 mee, is dit de fabrikant zijn probleem. ook als er meestal geen garantie meer opzit. Hiervoor dient de fabrikant een bepaalde tijdsmarge buiten de garantie aan te houden.

Vaak is het ook na mijn mening gewoon een kwestie van geluk hebben, en hopen dat als er iets is, de winkelier goede service verleend.
Jarno Drent
Berichten: 6
Lid geworden op: 23-12-2005 12:10

27-05-2008 10:27

mij werd verteld dat het onmogelijk was dat er een zo'n zekering in zat..heel vreemd...

blijkbaar stoppen ze er in de fabriek te zware zekeringen in...heb nu een lichtere erin...en hij werkt prima!!!

Ga me nou nog even een dieptemeter aanschaffen...

PS. De eerste 26'er ligt op de wal dankzij me voerbootje...(was me kameraad wel blij mee:)...
Dave gorestijn
Berichten: 12
Lid geworden op: 13-05-2008 19:13
Locatie: Utrecht

27-05-2008 12:35

Hoi iedereen,

Ik heb de Baitliner nu ruim 6 maanden in bezit en heb er nog geen problemen mee gehad. Het is wel handig om een extra accu erbij te nemen. Zit helaas geen accu indicator op:(
Maar een hele fijne boot!
Krieuw!
Gebruikersavatar
Marco Schepers
Berichten: 63
Lid geworden op: 13-05-2006 18:43
Locatie: Emmen

27-05-2008 19:22

Hoi,

Ik ben ook dik tevreden mat de baitliner, heb alleen de accu die in het midden ligt vervangen door twee kleinere aan de zijkanten.
Op 250 meter werkte hij nog prima.

Gr
Marco
Kevin Verhaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 20-05-2008 16:59
Locatie: Krimpenaan den Ijssel

04-06-2008 17:44

Dat is een goed idee! welke accu's heb je daar voor gebruikt? 12 volt, 3 ampere? word de vaartijd dan niet minder?
http://www.webshopkeni.nl voor diverse voerboot accessoires
Gebruikersavatar
Patrick HAgebeuk
Berichten: 71
Lid geworden op: 05-02-2008 18:58
Locatie: Amersfoort

05-06-2008 17:13

de vernieuwde baitliner is nu uit (zit een andere betere chip in ofzo)
iemand ervaring met deze?
Wees gewoon jezelf & doe je eigen ding
Gebruikersavatar
lodewijks patrick
Berichten: 22
Lid geworden op: 24-06-2008 22:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

27-06-2008 00:06

vandaag even langs vlemminx (tilburg) gegaan om te kijken
wat voor kwaliteit was
Mijn eerste indruk was goed op 2 punten na dat was dat er een zwarte schuimrubbererand die aan de achterzijde was gemonteerd dat was extra voor de stabiliteitwerd mij verteld (kan deze eraf?)
de motor was goedkoop maar deze kan je wel makkelijk vervangen door een Duitser :D

mijn eerste boot was wel de bt4 van schrijver en die had ik ook zelf aagepast
vaarde sneller accu indicatie er op en ga zo maar door, dus mocht er iets kapot gaan bij me
dan fix ik het zelf wel maar dan wel duitse kwaliteit :wink: er in

greets patrick

Ps: ik maak zaterdag/zondag een revieuw hoe hij vaart
Gebruikersavatar
lodewijks patrick
Berichten: 22
Lid geworden op: 24-06-2008 22:58
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

29-06-2008 01:13

Mijn keuze was gevallen vandaag.
Ik ben in de ochtend naar Vlemminx gereden
en men keuze is toch gevallen voor de Baitliner maar wel de Nieuwe uitvoering (de baitliner digital )
kosten 399,99 de oude versie had nog al wat kinder ziektes en dat was met deze versie geheel verholpen .
Onder andere om het nieuwe model lang te testen .hier onder een aantal foto´s van het nieuwe model
het uiterlijk zal waarschijnlijk het zelfde eruit zien op een paar kleine aanpassingen na.
Ik zal ook een revieuw en een filpje maken als ik men eerste sessie gedraaid heb

greets patrick

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de schuimrubber blok is te verwijderen door een aantal schroefjes uit het casko te halen zie de onder zijde
van de foto
Afbeelding
de steun waar de motor is aan gemaakt kun je gewoon loskoppen en bij defect eventueel een motor omwissel
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jan Peter Teerling

29-06-2008 12:52

Je zou toch verwachten dat voor er een product op de markt gezet wordt er eerst gedegen onderzoek gedaan is naar de betrouwbaarheid van dat product? Maar nee, het 'testpannel' hoefde eerst maar 399,- op de counter te kletsen om die meuk voor hun te testen, zodat zij later zonder kinderziektes het volgende model op de markt konden zetten. Maar goed dat ze dat niet met airbags doen..

Je hebt iets gekocht waar je van denkt dat het er het zelfde uit gaat zien? Op een paar kleine aanpassingen na? :-?

Toch mooi dat je iets koopt voor maar 399,- en er iets gelijk uit moet slopen/er iets uit gesloopt dient te worden, "de schuimrubber blok" zal er toch niet voor noppes in zitten?

Kan niet wachten tot de revieuw en het filpje.. :D
dennis joosten
Berichten: 24
Lid geworden op: 06-06-2008 19:32
Locatie: nieuw vennep

05-08-2010 13:18

voor dat geld kan je beter de jabo kopen met fishfinder,is net zo duur.
ik heb de baitliner gehad en was gewoon ruk,nu heb ik de jabo al een tijdje met fishfinder voor 400 gekocht en doet het prima,een voerboot zonder dieptemeter vind ik zelf trouwens nutteloos want als je met je lijnen perfekt wilt liggen wil je toch ook de dieptes en taluds kunnen zien?

er zijn ook genoeg mensen die de jabo niet goed vinden maar die vergelijken hem met een boot van ruim 1000 euro denk.
want voor 400 euro heb je dan een degelijke boot met dieptemeter.
en in alle opzichten zoiezo beter dan de baitliner.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

05-08-2010 15:17

Kreeg gisteren een mailtje van vlemmix/raven.
De baitliner nu voor 249 euro.
Dus iedereen die van plan was om er eentje te kopen sla je slag.


Gradus....
....................
jans de boer
Berichten: 233
Lid geworden op: 05-01-2006 14:20
Locatie: emmen

12-11-2013 11:06

het is een mooi model
waar je voor weinig geld een andere zender etc voor in kan zetten
heb er ook een alles van robbe erin
martin sb
BFP BAITS.NL
Vis met het geen wat je zelf bevalt
Laat je niet van de wijs brengen
Doe de dingen die je zelf leuk lijkt
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

12-11-2013 18:00

Heb een 2e hands baitliner voor een prikje op de kop kunnen tikken die bovendien geupgrade was met de DX5.Er zat wel een slecht contactje in de zekeringhouder en in de aan/uit schakelaar->herstelkosten 3€(nieuwe schakelaar)werkt nu perfect.Reeds enkele sessies mee gedaan,er was wel een klein nadeel dat de boot nogal voorover hangt maar heb dat opgelost door 2 loodjes van 250gr aan beide zijden achteraan in de boot te bevestigen,vaart nu beter dan ooit en zeer tevreden over mijn aankoop.Oja heb ook nog een extra accu gekocht bij de electronicawinkel hier in de buurt voor 18€ kwestie van reserve te hebben alhoewel ik de extra batterij nog nooit heb moeten inzetten.Als eerste voerboot zeker een aanrader.Ben nog niet verder uitgevaren dan een goede 100m en dat werkte perfect.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars