Fijn Fox bivvy bed!


Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

26-07-2007 22:26

Heeft iemand ook het bivvy bed van Fucks?

Het leek me een ideaal bed totdat......ik de poten moest verstellen.

Wat een ellende,

Het ding heeft dan wel 8poten maar als je ze niet kan instellen omdat ze dan gewoon weer leuk inzakken, heb je daar ook geen bal aan.

Wie heeft ook ervaring met dit ding en een eventuele oplossing?


Met gefrustreerde groet,
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Wilco van Leest
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Aan de Maas...

26-07-2007 22:46

Beau,

Gewoon teruggaan naar de winkelier, is typische garantie gevalletje. Fox lost dit wel op.

Wilco
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

26-07-2007 22:49

Wilco,

Dat gaat helaas een beetje moeilijk worden aangezien die winkel in Duitsland is.

Gr
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Dave Verhaar
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-06-2007 23:31

26-07-2007 23:29

Bijna elke winkel is toch wel Fox dealer ?

Vraag gewoon bij je lokale visshop of ze dit kunnen regelen bij Fox en geef dan ook ff de naam door van de shop in Duitsland..

Niet geschoten is altijd mis 8)

Is te proberen tog ?

Gr,

Dave
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

27-07-2007 01:10

Dat had ik ook gedacht, maar helaas dat wouden ze niet want ik had hem niet daar gekocht. :roll:
Ik kan het altijd nog ff bij Sander proberen maar dat is weer zo'n rot eind weg.

gr :wink:
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

27-07-2007 08:49

Beau...

Bullshit! als je een klein beetje met een winkelier kunt opschieten dan doen ze dat echt wel hoor... zij een tevreden klant, en jij blij!

Groet,

Edward
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

27-07-2007 09:15

Edward, zo sinds wanneer weet jij wat mensen zeggen, doe mij ook zo'n bol.
Deze winkelier ken ik persoonlijk erg goed, maar had er gewoon geen trek in.
Ik heb hem er nog op gewezen dat ik dat niet zo mooi vond, maar tevergeefs.

Zo zou jij nu je bullshit willen onderbouwen edward?
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

27-07-2007 09:36

Beau,

Weet je wat het is.... als jij een fox of delkim optonic brengt naar een willekeurige winkel voor reparatie ( Wel 1 waar je de mensen kent )... dan sturen ze dit in de meeste gevallen gewoon gratis op bij eventuele andere reparaties, fox is fox en stuk is stuk!

Waarom zouden ze het niet op willen sturen naar Fox ( wel vind ik dat de verzendkosten in dit geval voor jou zijn ) omdat je hem daar niet hebt gekocht maar opsturen moet geen probleem zijn....

En waarom meteen fucks? niet alles is slecht...

Afbeelding

Groet,

Edward
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

27-07-2007 09:53

Nee dat klopt niet alles van ze is shit, de safety clips zijn best aardig maar daar houd het dan ook wel mee op. (voor mij dan)
Ik koop in ieder geval nooit geen tent, stretcher of andere zooi meer van ze. (heb mijn lesje wel geleerd met fucks)

Deze winkelier wou hem helemaal niet opsturen, letterlijke woorden van de eigenaar ''Er heeft een andere winkelier op jou kunen verdienen, dus ga ik hem niet opsturen''.

De zaak draait al niet al te best maar wat wil je als je zo met je klanten omgaat.
Ik kan hem zo bij sander brengen daar ben ik niet bang voor, die is altijd bereid te helpen maar dat is weer zo'n eind weg.
En aangezien hij niet van Aluminium is, en ik geen auto heb.

Gr :wink:
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

27-07-2007 10:14

Beau,



Dan wordt het idd lastig, mijn ervaring met Sanders ( Heerhugowaard is ook prima en de service ook, net als de koffie ;) )
Waarschijnlijk heeft de winkelier waar je het over had of niet zijn dag, of gaat het idd niet lekker ( kan ik niet over meepraten ) maar over het algemeen willen ze het wel opsturen.

De zaak draait al niet al te best maar wat wil je als je zo met je klanten omgaat.


Neem de bullshit (zoals ik het noemde ) met een korreltje zout... ( beter voor de smaak ) ;)


Succes in ieder geval!

Groet,

Edward
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

27-07-2007 10:26

Vind je het ook goed als ik daar 2klontjes suiker van maak met wat melk? (kan ik wat beter hebben s'ochtends)

De winkel in kwestie loopt gewoon niet lekker maar dat krijg je als je niet voor je klanten/personeel klaar staat en alleen maar denkt aan de opbrengst.
Maar gelukkig is het mijn zaak niet.

Ik bel denk ik toch maar ff sander op, die is niet zo moeilijk.
Dan maar ff een stukkie fietsen met dat kreng, maar dan komt het wel goed. (twijfel ik niet eens aan)

Wat betreft fox (fucks), vind ik dat de kwaliteit van hun produkten de laatste jaren tot een dieptepunt is gekomen.

Gr :wink:
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

27-07-2007 11:08

Als dat je conclusie is, waarom koop je de stretcher dan. Net als bij zoveel topics wordt alles weer over 1 kam geschoren en daar wordt ik wel eens moe van. Het is jouw keus geweest om de stretcher in Duitsland te kopen ( prijsverschil ??).
De service van Fox is prima maar Fox kan er niets aan doen dat jij de stretcher waarschijnlijk goedkoper in Duitsland heb gekocht.
Ga naar Sanders en regel zaakjes, beweer niet gelijk dat alles van Fox slecht is want dat schrijf je uit pure frustratie.

By the way, heb geen aandelen in Fox en buiten mijn piepers heb ik ook niets van ze.

Succes bij Sanders!!
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

27-07-2007 12:23

Tom,

Na jaren karpervissen zie je gewoon de kwaliteit van spullen terug lopen, en fox is daar het ideale voorbeeld van. (in mijn ogen)

Ik had me eigen voorgenomen om helemaal niks van grote spullen van dit merk meer te kopen.
Nadat ik meermaals problemen heb gehad met hun producten en garantie.
Heb me eigen toch laten verleiden tot het Bivvy bed vanwege zijn lengte, (ben namelijk een beetje lang uitgevallen)

Heb deze in Duitsland gekocht omdat hij daar aanzienlijk goedkoper was, en fox is toch fox?
Zei leveren ook aan duitse bedrijven die het goedkoper aanbieden, of spreken we hier dan van fabrieksfouten die opgekocht worden?
Als dat het geval is, komt dat de naam nooit ten goede!

Ff over die frustratie, dat heb je helemaal goed.
Ik heb een week op dat kreng moetten liggen, kan je vertellen dat ik er nog last van heb. :wink:

Succes met je hobby.
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
pascal astarte
Berichten: 180
Lid geworden op: 10-03-2006 12:18
Contacteer:

27-07-2007 13:50

[quote="Beau van Antwerpen"]Tom,

Na jaren karpervissen zie je gewoon de kwaliteit van spullen terug lopen, en fox is daar het ideale voorbeeld van. (in mijn ogen)

Ik had me eigen voorgenomen om helemaal niks van grote spullen van dit merk meer te kopen.
Nadat ik meermaals problemen heb gehad met hun producten en garantie.
Heb me eigen toch laten verleiden tot het Bivvy bed vanwege zijn lengte, (ben namelijk een beetje lang uitgevallen)

Heb deze in Duitsland gekocht omdat hij daar aanzienlijk goedkoper was, en fox is toch fox?
Zei leveren ook aan duitse bedrijven die het goedkoper aanbieden, of spreken we hier dan van fabrieksfouten die opgekocht worden?
Als dat het geval is, komt dat de naam nooit ten goede!

Ff over die frustratie, dat heb je helemaal goed.
Ik heb een week op dat kreng moetten liggen, kan je vertellen dat ik er nog last van heb. :wink:

Succes met je hobby.[/quote]

Hier nog zo iemand die het zelfde erover denkt. ( voormalig foxgeil)
Fox is zeker niet meer wat het geweest is alle ellende begon bij mij met de frontier tent.
En dan niet 1 ding wat niet deugd nee een en al ellende.
Nieuwe set EOS-R gekocht voor maar 575 euro en ja hoor een en al ellende dus terug met die set.
Nou moet ik ook zeggen dat ik bij die piepers het volledige bedrag terug heb gekregen dus dat is goede service.
Alleen het wachten op je spullen duurt bij Fox al erg lang en dat heeft niet met de desbetreffende hengelsportzaak te maken.
Ik heb hiervoor bijna al mijn karperspul van fox gehad maar ben dat de laatste tijd aan het terug brengen omdat ik het helaas kwalitatief stukken minder vind qua prijs/kwaliteit.
Dan doet een JRC het in mijn ogen vele maten beter.
Tevens heb ik vorig jaar de ultra XL stretcher gekocht van fox die kostte wat maar dat is echt een goede stretcher.
Vind het persoonlijk jammer dat de kwaliteit in mijn ogen gewoon achteruit gaat bij fox en dat is waar fox vroeger zo goed in was.
Al met al een beetje jammer
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-08-2007 16:11

Heb contact gehad met Fox en het was binnen een week geregeld :o
Erg nette service moet ik zeggen.

Dus al met al is het toch goed gekomen.

Gr :wink:
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Gebruikersavatar
YueOn Liu
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-07-2006 21:59
Locatie: Zwijndrecht

19-08-2007 22:04

pascal morit schreef:
Beau van Antwerpen schreef:Tom,

Na jaren karpervissen zie je gewoon de kwaliteit van spullen terug lopen, en fox is daar het ideale voorbeeld van. (in mijn ogen)

Ik had me eigen voorgenomen om helemaal niks van grote spullen van dit merk meer te kopen.
Nadat ik meermaals problemen heb gehad met hun producten en garantie.
Heb me eigen toch laten verleiden tot het Bivvy bed vanwege zijn lengte, (ben namelijk een beetje lang uitgevallen)

Heb deze in Duitsland gekocht omdat hij daar aanzienlijk goedkoper was, en fox is toch fox?
Zei leveren ook aan duitse bedrijven die het goedkoper aanbieden, of spreken we hier dan van fabrieksfouten die opgekocht worden?
Als dat het geval is, komt dat de naam nooit ten goede!

Ff over die frustratie, dat heb je helemaal goed.
Ik heb een week op dat kreng moetten liggen, kan je vertellen dat ik er nog last van heb. :wink:

Succes met je hobby.


Hier nog zo iemand die het zelfde erover denkt. ( voormalig foxgeil)
Fox is zeker niet meer wat het geweest is alle ellende begon bij mij met de frontier tent.
En dan niet 1 ding wat niet deugd nee een en al ellende.
Nieuwe set EOS-R gekocht voor maar 575 euro en ja hoor een en al ellende dus terug met die set.
Nou moet ik ook zeggen dat ik bij die piepers het volledige bedrag terug heb gekregen dus dat is goede service.
Alleen het wachten op je spullen duurt bij Fox al erg lang en dat heeft niet met de desbetreffende hengelsportzaak te maken.
Ik heb hiervoor bijna al mijn karperspul van fox gehad maar ben dat de laatste tijd aan het terug brengen omdat ik het helaas kwalitatief stukken minder vind qua prijs/kwaliteit.
Dan doet een JRC het in mijn ogen vele maten beter.
Tevens heb ik vorig jaar de ultra XL stretcher gekocht van fox die kostte wat maar dat is echt een goede stretcher.
Vind het persoonlijk jammer dat de kwaliteit in mijn ogen gewoon achteruit gaat bij fox en dat is waar fox vroeger zo goed in was.
Al met al een beetje jammer


alles van vroeger is/lijkt degelijker.... het lijk wel of zij tegenwoordig met de massa productie van goedere veel al vaak grondstoffen der mate versnijden in een bepaalde portie waardoor het mogelijk is om meer te produceren dus te ook te verkopen.

En de levensduur wordt er niet bepaald langer op...dus zullen klanten eerder weer moeten kopen.

Al dan wel of niet weer bij de zelfde fabrikant.

als ik in de winkel naar sommige stretchers kijk en van wat voor materiaal het allemaal gemaakt is, is mijn moritz strechter van 325 gulden nog een stuk comfortabeler en degelijker alleen het pootjes systeem van mij is wat achterhaald een clip met een springveertje.. maar werkt nog goed soms zakt er een pootje weg .. maar die heb je niet altijd nodig.. dan heb ik het over modellen van 90 tot 140 euro soms..

ik had een EFT giant foudraal van 99 euro.. was een maandag ochtendmodelletje.. brak schouderbandje af.. na 3 maanden

toen ben ik terug gegaan naar de dealer .. zou gerepareerd worden maar EFT of groothandel.. ging op vakantie dus zou het een week of 3 duren kreeg ik een nieuwe vind ik goede service van EFT en winkelier. Dus een lokale winkelier prefereer ik echt boven een online shoppy
Seizoen 2008:
Doelstelling:
Geen grote karpers vangen maar Veel mooie karpers vangen.
Actief /passief verhouding 70%/30%
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

23-08-2007 22:44

Heey Beau,

Ik heb hier ergens op het forum het zelfde probleem gelezen als wat jij had en als antwoord stond er zoiets:
Ik had het probleem ook, je moet gewoon die ijzeren clipjes (waar je de poot mee versteld) omkeren, dan heeft hij wel grip en glijdt ie niet meer.
kan het mis hebben maar zo simpel kan het zijn :wink:
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

23-08-2007 22:46

Lukas,

Dat was mij ook verteld en had het ook geprobeerd maar wou ook niet werken.
Maar Fox heeft het netjes opgelost.

Gr :wink:
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

23-08-2007 22:54

Beau van Antwerpen schreef:Lukas,

Dat was mij ook verteld en had het ook geprobeerd maar wou ook niet werken.
Maar Fox heeft het netjes opgelost.

Gr :wink:


ok mooi :wink: Weet ik dat ook weer :P M'n vismaat heeft hetzelfde probleem bij 1 poot, op een poot waar weinig druk op komt dus heeft er geen last bij het slapen wel bij het zitten, beetje vreemd volgens mij hebben ze het allemaal
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

24-08-2007 05:34

Edward van Berkum schreef:Beau,

Weet je wat het is.... als jij een fox of delkim optonic brengt naar een willekeurige winkel voor reparatie ( Wel 1 waar je de mensen kent )... dan sturen ze dit in de meeste gevallen gewoon gratis op bij eventuele andere reparaties, fox is fox en stuk is stuk!

Waarom zouden ze het niet op willen sturen naar Fox ( wel vind ik dat de verzendkosten in dit geval voor jou zijn ) omdat je hem daar niet hebt gekocht maar opsturen moet geen probleem zijn....

En waarom meteen fucks? niet alles is slecht...

Afbeelding

Groet,

Edward


Helaas edward het werkt vaak niet zo.

75 tot 80% moet je naar de winkel waar je het gekocht hebt.
Hulp is tegenwoordig zeldzaam :cry:
niels vanbaelen
Berichten: 89
Lid geworden op: 06-09-2005 17:24
Locatie: hechtel

24-08-2007 11:45

Vind je het dan zo abnormaal dat als jij je bivy bed op een ander gaat halen dat de plaatselijke winkelier het niet opstuurt.
Hij heeft er niets aan verdient en dan zou hij de problemen even moeten oplossen.
Simpele gedachtengang hoor :-?
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

24-08-2007 12:05

Zo iets noemt men service, een goede winkelier heeft dit voor zijn vaste klanten over.

Maar helaas denkt niet elke winkelier hier zo over.

:wink:
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Rudi van Vliet
Berichten: 119
Lid geworden op: 21-08-2007 15:02

24-08-2007 12:36

Ron van Houtum schreef:
Edward van Berkum schreef:Beau,

Weet je wat het is.... als jij een fox of delkim optonic brengt naar een willekeurige winkel voor reparatie ( Wel 1 waar je de mensen kent )... dan sturen ze dit in de meeste gevallen gewoon gratis op bij eventuele andere reparaties, fox is fox en stuk is stuk!

Waarom zouden ze het niet op willen sturen naar Fox ( wel vind ik dat de verzendkosten in dit geval voor jou zijn ) omdat je hem daar niet hebt gekocht maar opsturen moet geen probleem zijn....

En waarom meteen fucks? niet alles is slecht...

Afbeelding

Groet,

Edward


Helaas edward het werkt vaak niet zo.

75 tot 80% moet je naar de winkel waar je het gekocht hebt.
Hulp is tegenwoordig zeldzaam :cry:


Maar boys,

Dit is toch logisch... kom op zeg.. iedereen koopt zijn spullen waar het het goedkoopste is... die winkeliers hebben zero overheadkosten en als het dan kapot gaat lekker bij een lokale dealer inleveren zodat hun er moeite en tijd in stoppen?
Ik zou ook zeggen.. wegwezen.. je gunt mij geen geld.. en dan moet ik je wel service geven.. laat die andere dealer het maar lekker opknappen...

Dat zijn nu eenmaal de risico's... je kan niet altijd voor een duppie op de eerste rang he.. vind het echt vreemd dat jullie dat wel verwachten.

ALs je zo een vaste klant bent, koop je wel bij je vaste dealer... en niet alleen als het het goedkoopste is of als het de moeite niet is om bij een ander te halen.
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

24-08-2007 12:49

Toevallig heb ik dit bed in Duitsland gekocht omdat het mij werd aangeboden voor een zeer aangename prijs.

En voor dat geld kon ik dat bed hier nergens kopen, dus zodoende.

En ik blijf nou eenmaal een Nederlander die goed op zijn centjes let, waarom meer betalen als het ook goedkoper kan?

Maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen dus...
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
niels vanbaelen
Berichten: 89
Lid geworden op: 06-09-2005 17:24
Locatie: hechtel

24-08-2007 13:15

Waarom meer betalen? Voor de service die je achteraf krijgt misschien?