Chub Cyfish+ of Jrc sti R bivy


Plaats reactie
Wesley Walravens
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-06-2007 08:06
Locatie: Heemskerk

24-06-2007 09:45

Wie kan mij wat advies geven over de Chub Cyfish+ of de Jrc sti R Bivy. Wil namelijk een nieuwe tent kopen maar weet niet welke ik zal nemen. Als iemand weet welke winkel deze tenten uit hebben staan zou dat ook mooi zijn.

Alvast bedankt[/b]
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

24-06-2007 12:12

Ik heb zelf de JRC sti-r en vindt het een top tent. Staat als een huis, lekker snel opzetten en tegen ieder weer bestand.

Succes
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

24-06-2007 12:22

Wesley,

Ik zou deze twee tenten op een andere manier tegen elkaar zetten... qua types.

Chub Cyfish+ of JRC sti twinskin / jrc sti single skin eventueel met wrap
JRC sti R bivvy + of JRC sti brolly

Ik zou eens informeren ( weet niet of je in het bezit bent van een auto )
bij Ten Broek, anders kan ik je Nipro Sint Maarten ( super service ook als er een probleem mocht zijn ) anders Sanders in H'hugo waard.

Probeer ook even de zoekfunctie voor deze tenten, over de meeste is wel wat geschreven.

Groet,

Edward
Marcel Broeders
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-07-2007 15:48
Locatie: Oosterhout (nb)

28-07-2007 16:43

Wesley,

Ik heb zelf de chub cyfish + ik ben daar zeer tevreden over.
Hij is nu vanaf april in mijn bezit de voordelen zijn vindt ik dat hij heel makkelijk te plaatsen is daarbij zijn er genoeg mogelijkheden bij om hem aan te passen hoe dat jij zou willen hij is echt geweldig.
Kijk maar eens op de site van chub. http://www.chubfishing.com/224-Cyfish_+.html hier kun je zien wat de mogelijkheden van de chub cyfish+ zijn.

de visgroeten, Marcel
Sander Harders
Berichten: 33
Lid geworden op: 13-07-2002 02:00
Locatie: Den Haag

29-07-2007 10:49

Hoi Wesley,

Ik heb zelf de JRC STi met winterskin. Mijn maat heeft de Chub Cyfish. Het zijn vrijwel exact dezelfde tenten. Chub is iets beter afgewerkt maar daar moet ik bij zeggen dat ik de eerste versie van de STi heb. Tegenwoordig zijn ze verbeterd (het grondzeil is bijvoorbeeld van betere kwaliteit).

Het grootste verschil is dat de Chub met een winterskin erom mooier staat dan de JRC.

Samengevat: weinig verschil, allebei mooie tenten. Ik zou gewoon de goedkoopste kiezen. Is er weinig prijsverschil ... ga dan voor de Chub (zei de JRC-man).

Succes!
Sander
Sander Harders
Berichten: 33
Lid geworden op: 13-07-2002 02:00
Locatie: Den Haag

29-07-2007 10:50

Voor de volledigheid ... bovenstaande gaat over de eenpersoonstenten.

Sander
Plaats reactie