Weer een kopie


Mark kuiken
Berichten: 133
Lid geworden op: 06-08-2006 13:52
Locatie: alkmaar
Contacteer:

17-05-2007 15:46

het maakt toch niet uit waar het vandaan komt? het gaat toch om de kwaliteit? dat staat daar los van bij mijn weten....in china hebben ze gerust wel verschillende kwaliteiten.....

grtz mark
Randy Verstraeten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-05-2007 22:13
Locatie: Stekene

23-05-2007 22:19

Nog iemand bevindingen? De mijne is besteld..

MVG Randy
Gebruikersavatar
Johan chris Breek
Berichten: 98
Lid geworden op: 10-08-2005 19:29
Locatie: leeuwarden

29-05-2007 15:01

Wat is de levertijd van die boot? Vind het wel een interessante boot voor die prijs. Alleen weer een beetje jammer dat de boot vergeleken wordt met andere boten die meer dan 2x zo duur zijn, en gezeik of materiaal en onderdelen die zogenaamd bagger izjn en uit China komen. (even een wake up call voor die jonge gastjes die dat als argument voor kutspul aannamen. Bijna alles wat niet leeft en toch beweegt komt uit die omstreken). Maargoed dan tochmaar een keertje langs raven denk ik.
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

29-05-2007 16:52

Even een berichtje van mij omtrent de boot. Ik heb er de eerste sessie mee gevist naar alle tevredenheid. Een aantal opmerkingen.

* ik heb de boot aan de achterkant verzwaard met aan beide zijde een lood van 140 gram zodat hij wat minder naar voren duikt.
* als je de voerbak gelost hebt dan moet je je schuif direct terugzetten anders vaart je boot niet meer recht ( voordat iedereen weer terug naar Raven of Schrijver rent).

De boot vaart prima en de leds ( voor wit en achter blauw) vallen prima op. Ik heb er mooie vissen extra door gevangen en hem ook intensief gebruikt. De eerste indruk is prima en waar voor je geld!!!!
Een aanrader is om een klein gleufje midden in de bak te doen voor je lijn, dan trek je de boot niet een kant op als je uitvaart.

Zijn er nog meer gebruikers met tips!!!!!
Gebruikersavatar
joey gerritsen
Berichten: 71
Lid geworden op: 19-09-2006 19:12
Locatie: arnhem
Contacteer:

06-06-2007 15:25

tom je hebt pb...

gr joey
Gebruikersavatar
robert klapman
Berichten: 342
Lid geworden op: 11-01-2006 14:19
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

12-06-2007 22:33

die boot ga ik halen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Robert

Niet zeiken,, Gewoon vissen!!
michael willemsen
Berichten: 17
Lid geworden op: 16-02-2007 14:22
Locatie: enschede

27-06-2007 11:25

hallo,

ik heb de x2 voerboot ook bestelt(kun je alleen maar bestellen zodat ze het je opsturen, afhalen kan niet)

bij raven in almelo.

maar weet iemand hoe het zit met de levertijd, ze zouden vorigeweek donderdag binnen komen en daarna worden opgestuurd naar je huis toe,

maar ik heb net gebeld en ze kwamen nu waarschijnlijk pas deze donderdag binnen en werden dan opgestuurd.

ik vind het een beetje raar allemaal, vandaar deze vraag weet iemand hoelang het nog duurt voordat de bootjes echt binnen zijn?

of heeft iemand er ook ervaring mee?
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

27-06-2007 12:23

Geen ervaring met de boot, maar het Raven / Vlemmix verhaal zoals je verteld hoor je heel regelmatig, maar ook met andere spullen als boten.

Kortom, geduld hebben tot ze het wel hebben, wat soms tijden kan duren... en staat dat je niet aan dan annuleren en kijken naar een ander bootje!

Kortom een bekend probleem van de firma!

Groet,

Edward
Danny Mieremet

27-06-2007 13:13

Tom Engel schreef:Even een berichtje van mij omtrent de boot. Ik heb er de eerste sessie mee gevist naar alle tevredenheid. Een aantal opmerkingen.

* ik heb de boot aan de achterkant verzwaard met aan beide zijde een lood van 140 gram zodat hij wat minder naar voren duikt.
* als je de voerbak gelost hebt dan moet je je schuif direct terugzetten anders vaart je boot niet meer recht ( voordat iedereen weer terug naar Raven of Schrijver rent).

De boot vaart prima en de leds ( voor wit en achter blauw) vallen prima op. Ik heb er mooie vissen extra door gevangen en hem ook intensief gebruikt. De eerste indruk is prima en waar voor je geld!!!!
Een aanrader is om een klein gleufje midden in de bak te doen voor je lijn, dan trek je de boot niet een kant op als je uitvaart.

Zijn er nog meer gebruikers met tips!!!!!


Heb je hem al gebruikt met harde wind?
Wij wel, varen doet die dan haast niet meer, maar misschien dat het verzwaren inderdaad wel werkt.
Danny Mieremet

27-06-2007 13:14

Het lijkt dan wel een DUIK boot in plaats van een VOER boot.
johnny pijpers
Berichten: 10
Lid geworden op: 20-06-2007 22:33
Locatie: almere

27-06-2007 15:36

Danny Mieremet schreef:Het lijkt dan wel een DUIK boot in plaats van een VOER boot.

heb jij die baitliner in je bezit.
Marcel Reinhoudt
Berichten: 66
Lid geworden op: 01-10-2003 02:00
Locatie: Middelburg

27-06-2007 21:21

Dat duikboot verhaal doet me toch weer even terugdenken aan de dynacraft....... had die dat probleem ook niet?
Toch wel jammer dat je een boot van een paar honderd euris koopt en hem dan moet trimmen met een paar stukken lood....... Dan betaalde ik liever 695 euris zette m'n Anatec mono in het water en hoppa!!!
Weet je zeker dat je er later (als je weer geld hebt) nog een RF15 smartcast in kunt laten bouwen. En als je er onverhoopt toch problemen meekrijgt kun je zo terecht bij 1 van de verdelers in het land.
Dat moet je bij Vlemmix altijd maar afwachten!!!!! Kan ik uit eigen ervaring zeggen.

Trouwens kijk voor voerboot info op de onderstaande site. Paul kan je altijd van verder informatie voorzien.
Groet,

Marcel
johnny pijpers
Berichten: 10
Lid geworden op: 20-06-2007 22:33
Locatie: almere

04-07-2007 23:09

Prima bootje er is niks mis mee, ik ben zeer tevreden ik heb al paar mooie je visen gevangen.
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

05-07-2007 19:21

Sorry hoor, maar het is een boot van schrijver. 2x 140 gram verzwaren en prima vaar eigenschappen ook met veel wind. Dus als je er een mening over hebt prima baseer het op de waarheid.

Nogmaals voor dat geld een prima boot voor een aanvaardbare prijs.

Wordt een beetje moe van dat gelul over X2 en Raven, negen van de tien keer hebben ze re niet mee gevist en baseren ze het op pure sensatie verhalen.
Nee ik heb geen aandelen in Raven en ben zelfs geen vaste klant maar ik vind dat je een mening moet geven als hij gegrond is.

Voorbeeld: ik vis al 5 jaar met een X2 tas en laad hem veel te zwaar af ( no problem ). Koop er een van Fox en na drie maanden begeven de ritsen het en scheurt hij weg. Is nu alles van Fox kut!!!! Nee toch.
johnny pijpers
Berichten: 10
Lid geworden op: 20-06-2007 22:33
Locatie: almere

06-07-2007 10:58

Tom ik ben het helemaal met je eens
Tom Engel schreef:Sorry hoor, maar het is een boot van schrijver. 2x 140 gram verzwaren en prima vaar eigenschappen ook met veel wind. Dus als je er een mening over hebt prima baseer het op de waarheid.

Nogmaals voor dat geld een prima boot voor een aanvaardbare prijs.

Wordt een beetje moe van dat gelul over X2 en Raven, negen van de tien keer hebben ze re niet mee gevist en baseren ze het op pure sensatie verhalen.
Nee ik heb geen aandelen in Raven en ben zelfs geen vaste klant maar ik vind dat je een mening moet geven als hij gegrond is.

Voorbeeld: ik vis al 5 jaar met een X2 tas en laad hem veel te zwaar af ( no problem ). Koop er een van Fox en na drie maanden begeven de ritsen het en scheurt hij weg. Is nu alles van Fox kut!!!! Nee toch.
johnny pijpers
Berichten: 10
Lid geworden op: 20-06-2007 22:33
Locatie: almere

06-07-2007 10:59

Tom Engel schreef:Sorry hoor, maar het is een boot van schrijver. 2x 140 gram verzwaren en prima vaar eigenschappen ook met veel wind. Dus als je er een mening over hebt prima baseer het op de waarheid.

Nogmaals voor dat geld een prima boot voor een aanvaardbare prijs.

Wordt een beetje moe van dat gelul over X2 en Raven, negen van de tien keer hebben ze re niet mee gevist en baseren ze het op pure sensatie verhalen.
Nee ik heb geen aandelen in Raven en ben zelfs geen vaste klant maar ik vind dat je een mening moet geven als hij gegrond is.

Voorbeeld: ik vis al 5 jaar met een X2 tas en laad hem veel te zwaar af ( no problem ). Koop er een van Fox en na drie maanden begeven de ritsen het en scheurt hij weg. Is nu alles van Fox kut!!!! Nee toch.
michael willemsen
Berichten: 17
Lid geworden op: 16-02-2007 14:22
Locatie: enschede

06-07-2007 11:13

het is maar welke ervaring je hebt met het merk x 2 mijn ervaring is gewoon alleen maar negatief, dus ik hoop voor de x2 voerboot eigennaars dat het gewoon een goed bootje is,

ik had hem ook besteld maar naar 3weken wachten en valse beloftes aan te hebben gehoord heb ik hem afgezegt, en een voerboot van ultimate gehaalt, kost me wel 300 euro meer maar daar kun je ook heel wat meer mee.

groet michael.w
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

06-07-2007 12:41

Michael lees eens wat Tom schreef het is geen x2 boot. :wink:
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

06-07-2007 22:05

Michael jammer man als je op de site van Schrijver had gekeken had je hem zo kunnen bestellen, had je 300 euro gescheeld. Maar veel plezier met je Ultimate boot.
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

22-05-2008 11:43

Je hebt goedkope chinese electronica en dure chinese electronica . . .
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

22-05-2008 12:29

mensen,

Waarom zou iemand een S500 kopen als hij ook in een bijvoorbeeld kia van A naar B kan komen,
Die kia heeft nou eenmaal geen tv, active crusecontrol etc. Maar je betaald voor die Kia ook een stuk stuk minder,

Zie het ook zo met de voerboot, gebouwd naar concept van Schrijver, voor de mensen die toch een voerboot willen, maar minder te besteden hebben, of de kerk gewoon in het midden laten.
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Anonymous

22-05-2008 17:22

is het ook mogelijk om zelf de electronica te vervangen voor andere ?

want je heb toch eigenlijk alleen de romp en de voerbak enz nodig
kan je binnen in niet gewoon stoppen wat je zelf wil (goed spul)

heb vroeger bestuurbare auto's op benzine gehad en daar kon je alles verwisselen
dus kan je alles wat kapot gaat vervangen
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

22-05-2008 19:11

Ik denk dat je best ander elektronica in zo`n bootje kan stoppen maar is het dat waard. Misschien had je dan net zo goed een andere boot kunnen kopen, want ik denk dat als je er andere elektronica er bij koopt daar ook nog wel een prijskaartje aanhangt.
Jan Peter Teerling

23-05-2008 11:23

Precies Koen, waarom een KIA kopen en er een Mercedes motor in gooien. De Graupner en Robbe onderdelen zijn niet goedkoop.