RON THOMPSON DIGITRONICS vs B'RICHIE FALCON'S STL!?


Plaats reactie
Gerard Numan
Berichten: 62
Lid geworden op: 12-01-2005 22:44
Locatie: Groningen

18-03-2007 23:22

Hallo,

Naast mijn penvisserij op karper vis ik ook zo nu en dan op systeem. Dit is voor mij echter niet de hoofdzaak. Ben nu wel op zoek naar een draadloos piepersysteem, wil hier echter niet veel aan uitgeven. Na een zoektocht ben ik daarom uitgekomen bij Ron Thompson en B'richie.

Ben nieuwsgierig naar mensen die ervaring hebben met de Ron Thompson Digitronics of de B'richie Falcon's STL. Laat maar even horen wat je ervaringen zijn; positief en negatief.

Alvast bedankt, Gerard[/b]
Wanneer ik pas echt gelukkig ben? Jagend met de pen!
Gebruikersavatar
Ronald Clowting
Berichten: 72
Lid geworden op: 05-05-2004 20:48
Locatie: Den Helder

19-03-2007 20:28

He gerard,
Ik heb vorig seizoen gevist met de digitronics van ron thompson.
Het is best wel een leuk setje, en het werkt allemaal ook wel goed.
Had alleen na een sessie of 3 dat 1 van mijn optronics zijn volume niet meer naar behoren werkte, zodat je een gehoorapparaat nodig had om hem te horen.

Nu is dat niet zo'n probleem, als je ontvanger het maar goed doet, daar gaat het bij de nachtjes nou eenmaal om.
Maar toch, je wilt dat je spulletjes op en top werken.
Gelukkig heb ik een goede hengelsportzaak en kreeg direct een hele nieuwe set mee.

Tja wat zal ik zeggen, heb hiervoor jarenlang met fox gezeten en het kwaliteitsverchil is zeer goed merkbaar.
Ben mischien wel een beetje verwend door die fox....

Maar goed om mijn verhaal af te ronden, je kan een hoop plezier beleven van het ron thompson setje, maar wil je kwaliteit zal je toch nog ff door moeten sparen voor een knappe fox of delkim set.

Heb namelijk het idee dat een van mijn optronics van mijn nieuwe set ook alweer een beetje vreemd begint te doen (je kunt draaien aan de volumeknop tot je een ons weegt, maar echt veel harder gaat ie niet, terwijl de ander het wel weer goed doet.)

Naja, dit seizoen ben ik toch weer aangewezen op het setje...dus we zullen zien...

met vriendelijke groet,
Ron...
LIFE IS A BITCH...AND THEN YOU DIE...
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

20-03-2007 21:43

Tja ik heb de digitronic set ook gehad.
Ging eerst goed toen ging dus de speaker kapot nieuwe gekregen toen ging de andere daarna ging de nieuwe weer kapot.
Heb nu delkims.

De b ritchi zijn dezelfde als de x2 en arca heeft ze ook.
Ze geven geen volle run toon(dus aan 1 gesloten toon)
1 advies spaar door
Gerard Numan
Berichten: 62
Lid geworden op: 12-01-2005 22:44
Locatie: Groningen

21-03-2007 00:05

Alvast bedankt voor de reacties. Nog meer ervaringen?

Groet Gerard
Wanneer ik pas echt gelukkig ben? Jagend met de pen!
Stephan Nieuwenburg
Berichten: 66
Lid geworden op: 06-08-2005 13:50
Locatie: Den Haag

28-03-2007 19:05

Ben ook erg benieuwd naar de Falcons. Wie heeft ze en kan er wat over vertellen???
Gebruikersavatar
nico van der meij
Berichten: 46
Lid geworden op: 26-07-2004 09:18
Locatie: Den Ham (ov)

01-04-2007 10:35

hoi,
Ik gebruik nu 3 jaar een ron thompson set gekocht voor 100 euro nieuw
en als je dan uitrekend 4 piepers en een ontvanger dat is niet al te duur om mee te beginnen en heb tot nu toe geen problemen en ze hebben toch ook in te regen en alles gestaan,
De set stond pas geleden op marktplaats voor 65.00 euro, kan je toch al leuk vissen en dan gan sparen voor een fox of delkim of wat je echt wil.

mvg nico
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

01-04-2007 10:41

We hebben het wel over de digitronic set
Waar jij het over hebt is de voorganger waarschijnlijk
Gebruikersavatar
Camiel de Caluwe
Berichten: 12
Lid geworden op: 10-01-2007 15:15
Locatie: Inmebivvy

03-04-2007 21:01

Ik heb de digitronics nou een 7 maanden zonder problemen in gebruik. Het bereik van de ontvanger loopt zeker naar de 100 meter en is dus een stuk beter dan zijn voorganger. ze hebben ook al een paar serieuze regenbuien meegemaakt en ook dat heeft nog geen problemen gegeven.
Plaats reactie