DE ALLERBESTE SLAAPZAK???


Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

20-07-2007 11:58

Fokke Oosterbaan schreef:Beste medevissers,

Heeft iemand ook ervaring met slaapzakken
van JRC?

Blijf je daar nog warm in bij temperaturen
onder nul?(ook zonder al te veel kleren aan)

Ik hoop wat van jullie te horen.

MVG Fokke


heb zelf de jrc terry hearns stealth plus, gebruik hem nu voor het tweede seizoen en bevalt mij prima. fleece uitgevoerd, ritssluitingen aan 2 kanten en een uitritsbaar midden gedeelte zodat je er met het grootste gemak ook een zomer slaapzak van kan maken.inclusief uitneembaar hoofdkussen. wat mij betreft een aanrader!
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
nick de groote
Berichten: 149
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00

15-01-2008 23:55

leger slaapzakken als t goed is de m90 dump of ook wel op marktplaats te vinden voor de mijne in perfecte staat 90 incl verzendkosten betaald.

zeer warm water dicht zeker goed tot -15 a -20 en goede ritsen.!

groet nick
Gebruikersavatar
Ad van Workum
Berichten: 75
Lid geworden op: 08-08-2005 15:59
Locatie: Delft

16-01-2008 01:42

Ola,

Heb ook de M90 slaap zak, Ondanks dat het een mummymodel is, heeft me dit tijdens het vissen nog nooit geen problemen opgeleverd. De rist is ook erg stevig en is snel te openen. De Goretexthoes die er bij hoort is echter niet volledig open vanaf het voeten eind. Dus als ik een run heb dan ga ik eerst zitten op mijn stretcher om vervolgens zo uit mijn slaapzak te stappen.

Als je verder echt een warme slaapzak wilt hebben dan is de Ajungilak Tyin 5-Season de zak die je wilt hebben. Beetje prijzig maar wel één van de beste zakken die er zijn. Meeste Mariniers kopen deze zak zelf voor hun koudweertrainingen in Noorwegen. Overigens wordt er hier een Trakker zak aangeboden die ook erg goed is.

Suc6 met je keuze
That dreams may come true.
Jop Boot
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-12-2005 14:54

17-01-2008 02:35

En als ik dan een run heb, in het donker en ik sliep, dan sla ik eerst keihard aan met de verkeerde hengel, vloek vervolgens de gehele buurt wakker, pak dan de goede hengel waavan de vis inmiddels onderste boven in een braamstruik hangt. Dan trek ik mijn lange onderbroek uit en stap in het water, richting braamstruik. Haal mij boven water helemaal open aan de braamstruik en onder water snij ik me lekker aan wat stoeptegels die er door de plaatselijke jeugd in gedonderd zijn. Vervolgens ontdoet de karper met een geschat gewicht van 9 pond zich van mijn weerhaakloze ESP haakje nummer 8 en hoor ik op de achtergrond waterkip geluiden in de paniek mode. Weet ik veel dat die waterkippen in die braamstruik slapen. Luid vloekend en met inmiddels de politie helikopter boven het water, stap ik uit deze pracht put en ga op zoek naar mijn koelbox. Ik pak een halve liter goodkoop duits bier, drink dat in 1 teug leeg en stap, in Adam kostuum, weer in mijn Leon Hogendijk karperslaapzak met fleece binnenkant en ook nog eens een kussen die bevestigd is op mijn JRC Terry what's his name karperveldbed met verstelbare poten. Uiteraard heb ik niet opnieuw ingegooid...

Na 1 uur en 22 minuten slapen word ik wakker van mensen die de hond uit gaan laten.

Slapen tijdens het vissen.

Heerlijk.
Patrick Kip
Berichten: 720
Lid geworden op: 20-10-2004 21:43
Locatie: Twente

17-01-2008 12:06

:lol: :lol:
Erik Kattestaart
Berichten: 49
Lid geworden op: 16-10-2003 02:00
Locatie: Zoetermeer

17-01-2008 17:26

De Trakker Armotexx!!

of de:

De Trakker big Z in peachskin!!

of de:

Prologic comfort plus (niet verwarren met de gewone "comfort" sleeping bag)

Alle 3 hebben een waterafstotende buitenlaag maar zijn wel ademend!