Fox Stalker Bivy of Nash Outlaw Hurricane


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wesley Pieterse2
Berichten: 138
Lid geworden op: 05-05-2004 20:56
Locatie: Westervoort

16-07-2005 00:52

Ik zoek een onderkomen voor 1 persoon. (1 stretcher)

Ook moet het een stukje kwaliteit zijn en niet na 3x vissen kapot zijn.

Nu kwam ik uit op de volgende modellen:

Fox Stalker Bivy en Nash Outlaw Hurricane

Nu kan ik niet echt voor of nadelen van beide vinden.. Ze worden beiden zonder grondzeil geleverd volgens mij..

Ik heb een kleine voorkeur voor de fox, deze heb ik ook in het echt kunnen bewonderen en zag er zeer keurig uit. Nog best ruim voor een 1 persoons onderkomen, maar niet te groot.. zodat je ook op de kleinere stekken uit de voeten kan.
jan van kranenburg

16-07-2005 02:51

Heb zo'n Fox Stalker vorig jaar gekocht.
Nooit gebruikt. In de winkel leek het opzetten vrij simpel, maar heb dit zelf in de praktijk nooit uitgeprobeerd.

Omdat ik zelf nauwelijks meer kan vissen, wil ik er wel van af.

Doe maar een bod,
Bert Snoek
Berichten: 195
Lid geworden op: 07-04-2004 14:01

16-07-2005 12:50

In die van Fox kun je ook stormpoles monteren. Dan staat hij denk ik steviger van de hurricane.

Ik vond de hurricane niet makkelijk op te zetten in je eentje, maar dat kan ook aan mijn onhandigheid liggen. Ik heb hem teruggebracht en heb een oval gehaald. Ik geef de voorkeur aan iets opens. Je bent sneller bij je hengels en je kan ze in de gaten houden. Je kan hem altijd nog dichtmaken met een overwrap.

Hurricane wordt wel met grondzeil geleverd, maar dat is een eenvoudigere versie dan dat hele dure apart te bestellen 'heavy duty' grondzeil, dat je volgens mij ook niet nodig hebt.

Waarom neem je geen 3 meter oval? Een oval is echt VEEL makkelijker op te zetten en op te ruimen. Je hebt daar een groot gemak van vind ik. En hij is relatief licht.

Gebruik ook de zoekfunctie eens. Hier is al eens een topic over geweest.

succes met je keuze.

Bert
Mark v Jaarsveld
Berichten: 409
Lid geworden op: 23-08-2004 21:32
Locatie: gouda

16-07-2005 13:01

jan je hebt pb.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

16-07-2005 15:22

Ik heb ook nog een stalker liggen, heb ik al heel wat korte sessies mee gezeten. Kleine simpele snel op te zetten bivvy, met stormpoles redelijk stevig, althans met de kop in de wind. Niet met de achterkant want dan heb jij bij ''echte felle wind'' de kans dat de bivvy behoorlijk ingeduwd wordt.

Ik zou voor de fox gaan!!
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Wesley Pieterse2
Berichten: 138
Lid geworden op: 05-05-2004 20:56
Locatie: Westervoort

17-07-2005 00:18

Denk dat ik maar voor de stalker bivvy ga, niets dan goeie woorden over gehoord..

Eens kijken of ik er 1 2e hands kan bemachtigen, anders kan ie nieuw voor 135 verkregen worden, wat niet al teveel is volgens mij.

gr

Wesley
jan van kranenburg

18-07-2005 15:15

jan van kranenburg schreef:Heb zo'n Fox Stalker vorig jaar gekocht.
Nooit gebruikt. In de winkel leek het opzetten vrij simpel, maar heb dit zelf in de praktijk nooit uitgeprobeerd.

Omdat ik zelf nauwelijks meer kan vissen, wil ik er wel van af.

Doe maar een bod,


Niet meer te koop
Gebruikersavatar
Wesley Pieterse2
Berichten: 138
Lid geworden op: 05-05-2004 20:56
Locatie: Westervoort

21-07-2005 01:10

Helaas.
Plaats reactie