Loslaten viltzolen waadpak


Plaats reactie
Matthew Arensman
Berichten: 42
Lid geworden op: 20-02-2002 01:00

03-04-2005 16:57

Goedemiddag allemaal,

Sinds 3,5 jaar ben ik in het bezit van een neopreen Ron Thompson waadpak. Tot een paar maanden geleden heb ik dit pak met volle tevredenheid gebruikt. Maar nu kamp ik al een tijd met het probleem van loszittende viltzolen. Geen probleem zou je zo zeggen, ware het niet dat het 'ff lijmen' weinig resultaat opleverde. Na een aantal keertjes vissen zaten de zolen weer net zo los als daarvoor en dat is dan weer DE manier om keihard op je plaat te gaan.

Dus de vraag is wie dit ook heeft meegemaakt en dit inmiddels heeft verholpen met één of andere superlijm. Tot nu toe heb ik gebruik gemaakt van Bison kit en een andere Kitsoort. Maar dit waren slechts kortdurende oplossingen.

En niet meteen roepen dat ik een andere moet kopen, want als arme student ga je niet meteen een nieuwe kopen als het pak voor de rest nog goed is.

Dus wie helpt mij verder?

Mvg,

Matthew Arensman
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

03-04-2005 17:10

je zou eens moeten gaan kijken bij een watersport/surfwinkel bij je in de buurt, misschien dat die er wat voor hebben, aangezien zij een hoop neoprene en andere materialen verkopen.
erik snijders
Berichten: 265
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: veenendaal

03-04-2005 17:22

bij mijn weten plak je alles vast met de rode 2 componenten lijm van bison
Plaats reactie