Fox podje.


Gebruikersavatar
Kenneth Pepels
Berichten: 267
Lid geworden op: 30-01-2005 13:58
Locatie: Spaubeek (limburg)

25-03-2005 11:43

Beste Denny

Ik heb zelf de fox x-pod ik ben er zeer tevreden over, het enige nadeel is dat je hem niet kan verstellen, maar daar heb ik niet zo veel last van.
Ik heb ook de agila gehad de rvs versie, ik was er best tevreden over, alleen wat speling in de buzzerbars enz. Ik heb er toch 2 jaar mee gedaan.

Groetjes Kenneth
Carpfishing isn't just a sport, it's a lifestyle!
Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

25-03-2005 12:01

Ik denk dat we inmiddels wel kunnen vaststellen dat de Agilia geen pod voor het leven is, maar ik blijf erbij dat het in combinatie met de prijs een uitstekende pod is voor af en toe een sessie.
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

25-03-2005 13:06

Patrick Kip schreef:Fox Quattro Pod.... :wink: 8)

Mvg Patrick


Gelukkig zijn er ook nog mensen met verstand :lol:

Wat je gelijk heb Patrick. Ga voor een quattro pod.

Mvgr. Rene
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

18-04-2005 21:50

Ik vis al héél wat jaren met de Agilia RVS van Vlemmix. Ik probeer te bedenken hóeveel jaar.. Maar ik kan er niet opkomen. Het zal ergens tussen de 7 en 9 jaar zijn. Af en toe zit er iets los, maar dat is zo vastgedraaid. Dat is eigenlijk wel het enige probleempje.

Dus waarom alles bij voorbaat afzeiken?

Mijn broertje is een tijd terug ook voor de commercie gevallen. Heeft zich toen een Fox Rodpod laten aansmeren van ergens in de 200 of 300 euro. Het ventje was toen 15.. Nou, als ik mocht kiezen koos ik per direct voor de Agilia. Die Fox moet met een groot stuk touw en een paar haringen worden vastgezet om te voorkomen dat bij een briesje het hele zaakje omvalt. Of bij een aanbeet, waarbij de lijn niet precies in het verlengde loopt van de hengel.

Dat zie ik bij mijn Agilia nog niet zo snel gebeuren.. Oké, nu moet ik één ding stellen: de Fox is een alu, mijn Agilia dus een RVS. Maar desondanks blijf ik tevreden met mijn Agilia, en zou ik hem nooit willen inruilen voor die Fox.. Of het moet zijn om hem door te verkopen en zo 2 of 3 nieuwe Agilia's te kopen zodat ik op zeker weet dat ik een pod voor het leven heb...
Gebruikersavatar
Sem v Wijk
Berichten: 349
Lid geworden op: 07-11-2003 01:00
Locatie: Barneveld

19-04-2005 17:22

Kijk even naar de nieuwe ultimate podjes (imitatie fox) staan redelijk stabiel en stevig door het zogenaamde goalpost systeem, als je je portomonnee iets dikker hebt kijk dan maar even naar de stalker/horizon pod van fox, over de horizon heb ik al vele goede verhalen gehoord en hij staat als een huis.
MVG SVW
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

19-04-2005 19:36

Ik ben de bezitter van een Fox Horizon pod, met verlengkit zelf samengesteld van Fox Banksticks en Stormpoles.

Maar ook zonder deze kit heb je hier echt een toppertje mee... Hij staat in een mum en zo vast als een huis....

Kostprijs: 129€
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
sam dhaene
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-04-2005 15:52

12-05-2005 11:56

ik ben een bezitter van de X-pod plus en ben er heel te vrede mee.
ik heb hem in Jansens sport gekocht voor 107 euro
het is een goede pod waar ik nog niks slechts aan gehad heb.
je kunt hem direckt in elkaar steken en perfect verstellen
IDEAAL.

sam,
Karper Vange, Karper Vange, Hoi,Hoi,Hoi