Free Spirit


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

17-03-2005 16:24

Ik ging net even bolies halen, maar kwam terug met nieuwe hengels.

Ik zag voor het eerst de Free Spirit 'Tamer' hengels staan en heb ze gelijk maar gekocht.
Echt waanzinnig mooie stokkies, voor een zacht prijsje.
Helemaal Fuji afgebouwd. Verder hebben ze een mooie dunne blauwe blank en een parabolische actie.
Als je van plan bent nieuwe hengels te gaan halen, zou ik eerst even deze gaan bekijken.
Echt een aanrader !!
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

17-03-2005 21:04

uhm... :roll:
je spreekt niet uit eigen ervaring lijkt me. Aangezien je ze net gekocht hebt. Ik heb geen ervaring met deze hengels, en geloof best dat er goede verhalen over geschreven zijn, maar ik zou niet zo even op de bonnefoi hengels kopen.
Ach ja, de een is daar wat makkelijker in dan de ander, even hengels kopen...
maar ikzelf zou zeker even wachten met het geven van positief commentaar totdat je er een tijdje mee gevist hebt...
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

18-03-2005 18:29

Wat ik probeer te zeggen is dat het gewoon schitterende hengels zijn, voor een prijs waar je niet krom voor hoeft te liggen.
De hengels hebben een mooie actie en zijn een keer geen strakke poken. Verder zijn ze met goede en mooie spulletjes afgebouwd.
Ik denk dat er weinig mis mee kan zijn, maar we gaan het zien.........
Ik heb nog nooit hengels wel of niet gekocht omdat anderen er wel of niet tevereden over waren.
Wat voor de ene persoon een wereld hengel is, is voor de ander baggerzooi.
Het zo heel goed kunnen dat deze hengels bij een hoop mensen niet in de smaak vallen met hun moderne 'Engelse' uiterlijk, maar ik vind ze erg mooi en het proberen waard.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Marc Tetteroo