PB blue spirit


Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

14-12-2004 21:36

Ik ben benieuwd( je leest er niet zo veel over) hoe deze hengel jullie bevalt! alleen maar pluspunten voor deze hengel of niet???
Dickvan Bekkum
Berichten: 440
Lid geworden op: 23-05-2004 17:16
Locatie: ophemert

14-12-2004 22:25

patrick je hebt pb
Gebruikersavatar
Sem v Wijk
Berichten: 349
Lid geworden op: 07-11-2003 01:00
Locatie: Barneveld

29-03-2005 13:05

Ik heb ook info nodig over deze hengel, inderdaad je leest er heel weinig over..

Kan iemand mij de eigenschappen van deze hengel duidelijk maken en als het kan ook nog een foto sturen?

Alvast bedankt!
MVG SVW
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

29-03-2005 21:39

Patrick,

Ik denk dat een hengel in eerste plaats een heel persoons gebonden iets is.
Een hengel ligt je dus wel of niet, merk, prijs en kwaliteit zijn in dat geval volgens mij van ondergeschikt belang.
Ik ben zelf niet in het bezit van de genoemde hengel, maar een vismaat van mij vist al een ruim jaar met 3 stuks (kurk afgebouwd) en zweert erbij.

Ik heb een paar keer een vis afgedrild op zijn hengels en mij ligt ie dus duidelijk niet.
Ik krijg voor mijn gevoel de vis niet lekker onder controle, zelfs als de molens, lijn en montage hetzelfde zijn als op mijn eigen stokken.

Je moet een hengel volgens mij dus vissen om er een echt serieus oordeel over te kunnen vellen, zelfs na een vis of vier durf ik dat dus niet echt te doen.
Misschien dat iemand je er eens mee kan laten vissen? (als je de kans krijgt voordat je een hengel aanschaft zou ik het zeker doen.)

Misschien sla ik de plank nu volledig mis, maar ik meen dat er een nieuwe versie van de hengel in ontwikkeling/productie is ??

succes met je zoektocht

Mark
Plaats reactie