Nash Titan


Plaats reactie
Barry Franssen
Berichten: 36
Lid geworden op: 01-02-2004 13:57
Locatie: Maastricht
Contacteer:

31-10-2004 18:52

Beste mensen,

Na een avond me scheelgelezen te hebben op het forum. WIl ik toch wel eens weten of de kwaliteit van de Nash producten (lees tenten). nu slecht of goed zijn. Ik zelf wil me er een aanschaffen en heb het niet zo breed dus een miskoop zou wel heel jammer zijn.

Mvg Barry
ren visje ren met een haak in de lip ga je vol door de slip
Gebruikersavatar
Danny Pauwels
Berichten: 382
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Antw.

31-10-2004 19:28

Ik weet niet hoe het nu zit, ik heb een overwrap gehad van Nash voor men plu en heb er 10 jaar mee gevist tot er nu water in begon te komen.
Heb ze ingespoten met van die spray maar dat helpt een paar uur :lol:

Ik heb nu een Easy Dome van Fox gekocht.

Als de kwaliteit nog zoals vroeger is zie ik geen problemen, en van titan's heb ik nog geen klachten gehoord.
i was never loyal, except to my own pleasure zone => i'm forever black eyed
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

31-10-2004 20:08

hoi,
ik heb heel veel problemen gehad met mijn titan, het is echt een tent van niks, heel erg veel condens, en jammer genoeg ben ik niet de enige die deze ervaring heeft, je zegd zelf dat je het niet breed hebt, zou ik persoonlijk voor een andere tent kiezen.
grt gradus
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

31-10-2004 20:38

Wat ik persoonlijk van een karpervisser heb gehoord, dat de sealstrips over de naden na 3 á 4 jaar loslaten. Hij kon de tent gewoon opsturen en kreeg vervolgens weer nieuwe sealstrips erop, maar hij heeft het al gehad met 2 titans.
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

31-10-2004 20:48

Drup............drup....................drup....................drup..................drup..........................drup....................drup................................
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
elmer schroot
Berichten: 84
Lid geworden op: 06-03-2003 01:00
Locatie: voorschoten

31-10-2004 22:09

ik heb ook een titan viper en dus ook last van condens.
is daar helemaal niks tegen te doen dan?
verder is het wel een goede tent vind ik.
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

01-11-2004 08:38

Misschien wel 1 van de beste tenten die er te koop zijn, ware het niet dat ze niet echt waterdicht zijn. Die tent staat binnen no-time en dan ook stevig ook, nog een vervelend aspect is het vervoer, ivm de vorm is hij niet makkelijk in het foudraal te stoppen.

Als je zoveel geld wil uitgeven zou ik ook eens uitkijken naar de Aqua tenten, ik heb er in den lijve eentje mogen aanschouwen aan de waterkant, en ik was toch enigzins over de indruk over deze tent!

mvg
Stefan
Sjoerd Koster
Berichten: 142
Lid geworden op: 19-06-2002 02:00

01-11-2004 09:57

Ik heb de 2 persoons Titan.
Kwalitatief vind ik de tent op een paar belangrijke punten een ramp (kwaliteit van het doek/grondzeil, naden, waterafstotendheid, condens), het concept vind ik wel goed, makkelijk opzetbaar en de tent staat als een huis. Ook de mogelijkheid dat je ermee kan zitten als een soort oversized oval vind ik heel erg praktisch.

Groeten en succes met het uitzoeken!!!
Gebruikersavatar
Kelly Adegeest
Berichten: 167
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer

01-11-2004 12:35

Ik heb nu ongeveer 4 jaar de 1 persoons Titan. De sealnaden zitten er bij mij niet meer in. Die hebben door de jaren heen losgelaten. Hij lekt echter totaal niet ondanks dat de laatste keer dat ik hem heb ingespoten, toch al weer een jaartje of 2 geleden is. Wel heb ik last van condens aan de binnenkant. Volgens mij is het echter zo dat dit bij elke enkeldoeks-tent het geval is. Ik heb dat opgelost door er een extreme canopy voor te kopen (soort winterskin). Ben er voor de rest supertevreden over. Het feit dat dat ding zo vreselijk stevig staat, zorgt er voor dat ik tijdens een flinke storm relaxt in mn tentje zit.

Suc6 met de beslissing.
Gebruikersavatar
michel kemp
Berichten: 622
Lid geworden op: 27-05-2003 02:00
Locatie: zoetermeer

01-11-2004 16:35

Ik vis nu nog steeds met de eerste Titan ! Dat probleem met de naden heb ik opgelosd door er altijd een winterskin overheen te gebruiken. En heb daar door nooit last van druppels . Dus zeker aan te raden.

Mvg Michel
Tight Lines......
Canada where carping is catching!!!!!!!
Peter Berkhout
Berichten: 24
Lid geworden op: 23-07-2004 12:28
Locatie: Zwartsluis
Contacteer:

01-11-2004 18:37

Ik ben ook in het bezit van de eerste titan en was daar tot vorig jaar erg tevreden mee. Behalve dat bij een echt hele zware storm drie van de vier busjes van de stokken waren afgebroken voldeed hij prima. Omdat ik de laatste jaren de honden vaak mee had en die ook in de tent lagen werd het condensprobleem wel groter. De seals gingen loslaten en worden ook niet meer gerepareerd. Nash gaf aan dat de tent te oud was en beter kon worden weggegooid. De laatste keer dat ik had gevist regende het de hele nacht zowel buiten als in de tent. De honden heb ik maar in de auto gedaan en mijn regenjas over mijn slaapzak. Niet dat het veel hielp want alles was 's ochtends nat. Er lag een lag water op mijn regen jas en de strechts en slaapzak waren ook goed vochtig. Wel vervelend als je nog 50 cm2 hebt om droog te blijven en het buiten nog steeds giet.

Ik heb nu de Globetrotter die anti-condens behoort te zijn. Nou de condens is er wel (met twee honden en ikzelf wil dat ook wel) maar blijft keurig op het doek en begint niet te lekken. Wellicht dat ook hier een winterskin helpt. Waterdicht was die wel maar dat mag ook wel voor een tent van € 500. Overigens echt 2 persoons vind ik 'm niet.

Maar goed, waar praten we over. Ik hoorde onlangs dat een nieuwe fox tent. Type weet ik even niet de prijs wel € 550 lekt. Je kon een andere tent krijgen, maar ja die lekt ook. Ik vindt het schandalig dat er nog tenten, goedkoop of duur, worden verkocht die lekken of dat je er winterskins bij moet kopen om geen condens of lekkage te hebben. Een tent dient in mijn ogen compleet waterdicht verkocht te worden en anders niet.

Mocht iemand nog een waterdichte winterskin hebben voor de eerste titan dan hoor ik dat graag, want qua functionaliteit bevalt die erg goed.

groet Peter
Niets is goed of slecht, maar ons denken maakt dat ervan.
Plaats reactie