..


Plaats reactie
marc molanuss
Berichten: 103
Lid geworden op: 01-02-2003 01:00
Locatie: Haarlem

21-10-2004 11:26

..
Laatst gewijzigd door marc molanuss op 01-11-2004 07:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
martijn dekker
Berichten: 383
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

21-10-2004 13:02

Wat je tegenwoordig al niet vindt aan het water, had laatst nog een steun met pieper en al. Wel netjes dat je het hier op carpboard hebt gezet.
Ikzelf zou hier de moeite niet eens voor nemen, moeten ze hun materiaal (en rommel) maar opruimen. Als ik er niets aan heb geef ik het gewoon weg aan een beginner.
Penvissen.... met geen pen te beschrijven.
Gebruikersavatar
Robin Blaauw
Berichten: 130
Lid geworden op: 01-03-2004 12:43
Locatie: Hilversum

21-10-2004 19:29

Marc,

Klasse dat je op deze manier probeert de rechtmatige eigenaar van de gevonden hengel te achterhalen.

Martijn,

Tegen jou zeg ik alleen maar, dat ik hoop dat jij nooit iets zult vergeten aan de waterkant.... te triest voor woorden!
Laat ze in de waan,ik kom eraan.....
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

21-10-2004 20:55

Inderdaad Robin,

Martijn, als ik jou was zou ik voortaan heel goed op je spulletjes letten!!!

marc, Goed bezig kerel.
Laatst gewijzigd door Bert Kruit op 24-10-2004 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

22-10-2004 10:27

Netjes Marc dat je het hier op het board meld, ik had het ook zo gedaan, Martijn beetje zielig toch, als jij wat kwijt bent wil/hoop je toch ook dat iemand zo "vriendelijk" is om het terug te geven, ik noem het vriendelijk maar ik vind het eigenlijk gewoon normaal hoor, stel die jongen/meisje heeft weken/maanden/jaren voor die hengel moeten sparen en hij is zo weg omdat iemand hem hield, en niet terug gaf, zou jij dat leuk vinden Martijn als jou dat overkwam?
Nee dus...dus denk eerst even na voordat je iets doet!

jaja wijze woorden voor een 14 jarig ventje :wink: Maar zo is het wel toch?

Klasse Marc hoor :wink:
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

22-10-2004 16:47

Laten we nou niet de moraalridder uithangen mannen.....

Martijn
Niks aan het handje hoor, "finders keepers, loosers weepers" wat mij betreft.
Ik heb zelf ook wel eens wat steunen per ongeluk laten liggen, daarentegen heb ik ook wel eens een onthaakmat gevonden.

Zo erg is dat allemaal niet, je doet er in ieder geval wat nuttigs mee :wink:

Wel goed van je dat je het hier neer zet hoor Marc maar ik zou ook de moeite niet nemen.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Diego van den Hurk
Berichten: 187
Lid geworden op: 06-04-2004 19:42
Locatie: Lommel (België)

22-10-2004 17:55

ik ook niet ben zelf ook een steun kwijtgeraakt en heb ik hem trug gekregen ....
Dacht het niet!!

Ik vind het goed wat je doet marc maar tis niet aan mij besteed.
En bijna al degene die nu zegge van wat zielig wat jij zegt martijn....
ZEVER want als ze zelf iet vinden en ze kunnen het wel gebruikes dan hoede ze het ook zo ist nu eenmaal.

Conclusie: Let wat beter op je SPULLEN *Punt uit* :roll:
Nature,something beautyfull, so don't mess with it.
Pr.:30 pond so far
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

22-10-2004 18:46

Heren,

En wat als jullie iets vergeten mee te nemen aan de waterkant en een paardagen later zie een anderer mee lopen/zitten wat doen jullie dan ???

Zeggen jullie niets of vraag vriendelijk doch dringend of je het terug mag.
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
patrick degen
Berichten: 315
Lid geworden op: 22-07-2003 02:00
Locatie: Huissen

22-10-2004 22:44

Sorry hoor,maar een complete set laten staan aan t water??? dan heb je het zelf in de hand gewerkt,en gaf ik die hengel/steun/pieper aan me neefie van 8! Dan intereseerd het diegene dus geen donder!!!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

23-10-2004 08:39

Complete set aan het water?

Dan ben ik bang dat de eigenaar om wat voor reden dan ook met spoed moest vertrekken, of toch ergens in de bossage zit te kakken. Oordeel nooit over het waarom mensen iets, in jouw ogen volstrekt raars, doen men zal er zijn, al dan niet valide, reden voor hebben!

Stel je vrouw is zwanger en jij denkt kom ff er tussen uit ...... dan gaat die mobiele dwingeland en je vrouw weet je te melden dat je NU! vader wordt ....... keuzes keuzes ...... nu! weg = waarschijnlijk spullen kwijt maar wel de geboorte zien ..... eerst opruimen is waarschijnlijk heeeeel veeeeel tijd voor het vissen want je vrouw vergeeft t je nooit als je er niet bent! ......

Nu hoor ik jullie bij voorbaat denken, tssssss als je vrouw gaat bevallen dan ga je toch niet meer vissen? ..... Soms leggen vrouwen eerder dan gepland, wanneer stop je dan met vissen???????

In dit geval zou ik het heel erg waarderen als ik mijn spullen terug zou krijgen van de vriendelijke vinder.

Stof tot nadenken

Sterker nog, als ik een complete set aan het water zie en geen visser te bekennen (ook niet na een tijdje) dan begin ik een zoektocht langs t water want wie weet ligt er iemand te water of wat dan ook.
Gebruikersavatar
martijn dekker
Berichten: 383
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

24-10-2004 17:13

Natuurlijk ben ik zelf weleens iets vergeten, maar de laatste tijd kom ik echt van alles tegen langs de waterkant. Het lijkt ze niet te interesseren of ze wat laten liggen (geen complete set natuurlijk)

Als ik erachter kom van wie de gevonden voorwerp(en) zijn dan gaat het natuurlijk terug naar de rechtmatige eigenaar.

Robbin, iets waar ik weken/maanden etc. voor gespaard heb, daar zou ik erg zuinig op zijn. Mijn eerste 3 meter latje staat nog op zolder!
Penvissen.... met geen pen te beschrijven.
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

24-10-2004 17:23

Vanmiddag tijdens een ritje langs de Maas nog een stoel gevonden, weliswaar kapot, maar ruim het dan gvd op. :evil:
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

24-10-2004 18:09

Je bent toch dom als je je dure spullen aan de water kant laat liggen.
Als ik iets zou vinde van waarde <100 zou ik wel kijke ofiemand het kwijt is maar ik ga er geen hele zoek tochten voor houden en als ik nou bijv. een doos vind met lood,onderlijnen,haken etc. (dit heb ik toevallig een keer gevonden) zie ik het als een kleine aan vulling op me huidige spullen.
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
Robin Blaauw
Berichten: 130
Lid geworden op: 01-03-2004 12:43
Locatie: Hilversum

24-10-2004 19:23

Het is slechts een kleine moeite om melding van gevonden spulletjes te maken hier op het board, maar dat moet ieder voor zich weten.

In mijn ogen ben je gewoon een dief als je zomaar spullen houdt die niet van jou zijn.
Laat ze in de waan,ik kom eraan.....
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

25-10-2004 18:28

Bravo Marc,
goed bezig. 8)

Ik zou het in ieder geval nooit aan een beginner weg geven.
Stel; die beginner van 14 jaar zit er de week erop mee te vissen.
...dan loopt ie op moment gerede kans een schop tussen z'n ribbetjes te krijgen van een tatooreus welke vorige week met een zatte kop z'n hengel was verloren...
Nu hoor je tegenwoordig maar al te vaak dat hengelspulletjes gejat worden...ook deze tatooreus geloofde er heilig in.
.........................................................................................!!
Groet'n Henk..

still growing Old.
Plaats reactie