sounderbox voor delkim


Plaats reactie
eric van bruggen
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-09-2003 02:00
Locatie: rijswijk

31-01-2004 19:06

Een vraagje ,ik wil graag een sounderbox voor mijn delkims.Alleen nu weet ik dat je de orginele van delkim zelf kunt kopen of een sounderbox van fox die dan delkim voorbereid is,alleen ik vraag me af of er niet een iets goedkoper alternatief is.Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


mvg eric
Koen de Been

02-02-2004 14:24

Erik,

Ik gebruik een Fox TXR digital system met m'n Delkim's STD en ik moet zeggen dat dit zeer goed werkt......
Met dit systeem heb je wel 3,5mm kabeltjes nodig van Fox omdat Delkim een grotere uitgang heeft dan de piepers van Fox....
In totaal ben je zo'n 280 eurie kwijt voor het systeem en kabeltjes...
Dit systeem heeft (volgens de handleiding) 200 meter bereik maar ik gaer niet vanuit dat dit ook klopt!! :roll:
Een 150 meter haalt ie wel (heb ik al uitgeprobeert)!

Ik vindt het een heel goed werkend alternatief i.p.v het Delkim ST2000 systeem omdat je per pieper al 80euro kwijt bent + de ontvanger van 150euro....

Voor op of aanmerkingen hoor ik het wel!@!

MVG Koen
jochem L van den oetelaar
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-12-2003 01:00
Locatie: udenhout

09-02-2004 22:21

ik heb zelf 3 txi's met een rx 2004 reciever. ik ben er heel tevreden mee maar hij wil wel eens een beetje storen, en dan bedoel ik op die walky talky's van de politie. je kan af en toe gewoon horen wat ze zeggen (ik meen het echt).

verder werkt het allemaal heel goed maar ik denk dat het allemaal niet zo veel uit maakt. qua prijs wel maar de kwaliteit niet.

ik hoor het wel.

gr. jochem
Gebruikersavatar
johan frans
Berichten: 52
Lid geworden op: 13-02-2003 01:00
Locatie: Tremelo

21-02-2004 22:05

Koen de Been schreef:Erik,

Ik gebruik een Fox TXR digital system met m'n Delkim's STD en ik moet zeggen dat dit zeer goed werkt......
Met dit systeem heb je wel 3,5mm kabeltjes nodig van Fox omdat Delkim een grotere uitgang heeft dan de piepers van Fox....
In totaal ben je zo'n 280 eurie kwijt voor het systeem en kabeltjes...
Dit systeem heeft (volgens de handleiding) 200 meter bereik maar ik gaer niet vanuit dat dit ook klopt!! :roll:
Een 150 meter haalt ie wel (heb ik al uitgeprobeert)!

Ik vindt het een heel goed werkend alternatief i.p.v het Delkim ST2000 systeem omdat je per pieper al 80euro kwijt bent + de ontvanger van 150euro....
Heb ook std, en TXR ben der heel kontent van , zou niet twijfelen

Voor op of aanmerkingen hoor ik het wel!@!

MVG Koen


Heb ook std, en TXR ben der heel kontent van , zou niet twijfelen
Als ge der voor gaat vangt ge ze wel
Plaats reactie