Cw haken


Plaats reactie
Frank Meyer
Berichten: 358
Lid geworden op: 24-09-2009 23:23

09-03-2017 18:32

Sterk?
Duurzaam?
Afgelopen beurs getest op scherpte en ik moet zeggen retescherp!
Maar nu mijn vraag hoe doen ze het tijdens ruige drils.
Alle info is welkom.

We kunnen de centen maar 1 X uitgeven.
Gr
Henk Kat;stel dat Joris stel..
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

12-03-2017 07:58

Ik heb redelijk wat ervaring met de CW haken en dan specifiek het klauwhaakmodel.
Ruige drills geen enkel probleem ze hebben me afgelopen seizoen niet in de steek gelaten.
Ook hebben ze een goede houvast in de bekken gaan ze niet lopen.

Zelf vindt ik het rechte oog van de Claw een voor deel.
Ook worden de haken niet snel bot (in vergelijking met bv een Solar 101).

Heb tot op heden geen nadelen kunnen ontdekken.
Het is voor mij de haak in alle situaties.

Een haakmaat 7 en 5 zouden wel een mooie aanvulling zijn.
Frank Meyer
Berichten: 358
Lid geworden op: 24-09-2009 23:23

13-03-2017 17:47

Bedankt Bennie.
Henk Kat;stel dat Joris stel..
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

25-03-2017 07:58

Goed nieuws frank. De CW haken zijn weer verkrijgbaar.
Dus je kunt ze naar hartelust uit proberen

Je zult niet teleur worden gesteld.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

11-05-2017 20:07

Ik heb geen aandelen bij Ernesto maar god god wat zijn die haken verdomde goed!!!!! Vlijmscherp en supersterk. Ik heb nog nooit zulke haken in mijn handen gehad.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

12-05-2017 07:13

James warner schreef:Ik heb geen aandelen bij Ernesto maar god god wat zijn die haken verdomde goed!!!!! Vlijmscherp en supersterk. Ik heb nog nooit zulke haken in mijn handen gehad.



Daar heb je helemaal gelijk in...
Sinds het uitkomen van de haken gebruik ik ze altijd en man man wat zijn dit een goede en scherpe haken. Zelf ben ik fan van het Claw model, scherp, goed model en belangrijk een recht oog.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

13-05-2017 17:11

Ik heb geen aandelen bij Ernesto maar god god wat zijn die haken verdomde goed!!!!! Vlijmscherp en supersterk. Ik heb nog nooit zulke haken in mijn handen gehad.
Echt geen aandelen, haha. Zoveel fabrieken die haken produceren zijn er nu eenmaal niet dat het zoveel anders kan zijn.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

14-05-2017 13:14

Ik heb de afgelopen jaren met Fox, Korda en Nash gevist maar geen van allen komen in de buurt van de kwaliteit die CW bied. Als je het zo goed weet, welke haak is hetzelfde als wat CW verkoopt? Erg benieuwd of je een gelijke kunt vinden.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

14-05-2017 18:58

James warner schreef:Ik heb de afgelopen jaren met Fox, Korda en Nash gevist maar geen van allen komen in de buurt van de kwaliteit die CW bied. Als je het zo goed weet, welke haak is hetzelfde als wat CW verkoopt? Erg benieuwd of je een gelijke kunt vinden.


Vis al een tijdje met de gamakatsu super hook die kan je ermee vergelijken(niet de gecoate versie) =beresterk en blijft lang scherp.
heb toch een pakje CW claw haken aangeschaft om ze uit te testen.
eerste gevoel zit goed,zeer scherp en voelen stevig aan.
Lang gevist met solar 101 maar ervan afgestapt sinds ze de problemen met de gebogen haakpunt kregen.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

16-05-2017 09:38

Als je het zo goed weet, welke haak is hetzelfde als wat CW verkoopt? Erg benieuwd of je een gelijke kunt vinden.
Ow, gaat het nu ineens om de gelijkenis?! Schijf dat dan meteen James. Want zo omzeil je mijn woorden dat het aantal fabrieken beperkt is, en daarmee het fabricageproces!

Ik reageerde namelijk heel duidelijk op jouw superlatieve woorden
Ik heb geen aandelen bij Ernesto maar god god wat zijn die haken verdomde goed!!!!! Vlijmscherp en supersterk. Ik heb nog nooit zulke haken in mijn handen gehad.
Zoveel anders dan een andere degelijke haak uit zo'n fabriek kan het gewoonweg niet zijn. Of heeft Ernesto/CW de haken thuis met de hand gesmeed (laat ik ze zeker liggen)?

Een stansje hier, een recht(er) of krom(er) oogje daar, een rondingkje meer, dikker of dunner draadje, een kleiner weerhaakje, dat gaat geen verschil maken aan het feit dat het ook bij CW gewoon gaat om een longshank (..G-Carp Long Shank Hook James :wink: ), klauwhaakje, chod haakje, en een curve...

Verrassend assortiment. Echt zoveel anders.

PS verder fijn voor de gebruikers dat ze meer dan tevreden over die haken zijn.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Bennie Leemreize
Berichten: 54
Lid geworden op: 01-05-2013 14:59

22-05-2017 20:40

nou ik vind ze waardeloos heb eerst ook met 101 haken gevist van solar eerste tevreden maar in de loop van tijd kreeg ik ook gebogen punten naar een gevangen vis , nu deze haken gekocht nog erger na 1 vis al een gebogen haak punt een groot drama absoluut niet geschikt voor karpers met harde bekken!! snap niet dat mensen hier tevreden over zijn of ze vangen bijna nooit wat of ze zitten op waters met vissen met erg zachte bekken daar zou die eventueel wel geschikt voor kunnen zijn ik heb ze per direct in de prullenbak gegooid!! :roll:
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

23-05-2017 10:46

Bennie, wanneer je met één haak één vis vangt voordat de haakpunt krom gaat, dan kan je met een zakje van tien stuks toch misschien tien vissen vangen. Zonde van het weggooien...

Dan vang je er zeker niets meer mee :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

23-05-2017 11:16

Bennie Leemreize schreef:nou ik vind ze waardeloos heb eerst ook met 101 haken gevist van solar eerste tevreden maar in de loop van tijd kreeg ik ook gebogen punten naar een gevangen vis , nu deze haken gekocht nog erger na 1 vis al een gebogen haak punt een groot drama absoluut niet geschikt voor karpers met harde bekken!! snap niet dat mensen hier tevreden over zijn of ze vangen bijna nooit wat of ze zitten op waters met vissen met erg zachte bekken daar zou die eventueel wel geschikt voor kunnen zijn ik heb ze per direct in de prullenbak gegooid!! :roll:


Ik wil jou prullenbak wel zijn hoor :P geen enkel probleem.
Bennie Leemreize
Berichten: 54
Lid geworden op: 01-05-2013 14:59

24-05-2017 08:33

Marco Mostert schreef:Bennie, wanneer je met één haak één vis vangt voordat de haakpunt krom gaat, dan kan je met een zakje van tien stuks toch misschien tien vissen vangen. Zonde van het weggooien...

Dan vang je er zeker niets meer mee :wink: .

heb je helemaal gelijk in :wink: , maar kom op jongen zijn haken zijn echt niet beter dan andere het is allemaal rommel tegenwoordig en het komt allemaal uit de zelfde fabriek alleen verteld de een een mooier verhaal er om heen dan de ander en komt die geloofwaardiger over. ik trap er in ieder geval niet meer in.. Ow ja en voor wie de claw haken van cw gebruikt maak genoeg onderlijnen voor achter de hand die krengen zijn namelijk niet bij te slijpen!
Bennie Leemreize
Berichten: 54
Lid geworden op: 01-05-2013 14:59

24-05-2017 08:37

@Bennie van Schijndel, Geloof mij maar dat wil jij niet :lol: :lol: :wink:
Bennie van Schijndel
Berichten: 260
Lid geworden op: 02-01-2008 21:08
Locatie: Megen

24-05-2017 09:11

Bennie Leemreize schreef:@Bennie van Schijndel, Geloof mij maar dat wil jij niet :lol: :lol: :wink:


Oooow jawel hoor... Sinds het uitkomen van die haken gebruik ik niets anders meer.
Wim Voets
Berichten: 229
Lid geworden op: 16-08-2010 13:12

24-05-2017 09:17

Het is allemaal rommel tegenwoordig. Flauwekul natuurlijk. Soms heb je pech met een haak en vang je er maar 1 visje mee, maar met het volgende haakje kan dat heel anders zijn. Ik gebruikte voor het pennen vorige week een voor mij nieuwe haak en moest die na de eerste vis vervangen, maar de volgende is na 4 vissen nog vlijmscherp. Ik zou mijn conclusie dat die haken niet deugen dus nog maar even opschorten.
Bennie Leemreize
Berichten: 54
Lid geworden op: 01-05-2013 14:59

24-05-2017 09:36

meen je ik zuig dit uit m'n duim wim?? :roll: , ik had 4 vissen die sessie na iedere vis moest ik hem vervangen de vissen hadden wel allemaal kei harde bekken maar dan nog zou dat bij deze haken niet mogen gebeuren volgens die kaminga of hoe heet die. maar goed ieder zijn eigen ding ik vis er in ieder geval niet meer mee.
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

24-05-2017 18:16

Heb pakje CW haken aangeschaft de Claw,eerste haak die ik eruit haalde had een gebogen haakpunt???.
Wekt niet echt vertrouwen op.
Nog geen vis mee gevangen,word vervolgd.
pech kan ook dat er toevallig een slechte haak tussenzit.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

24-05-2017 18:39

Ja, maar Peter jonge. Je moet met die kapotte, gebogen haak ook niet gaan vissen eej. Dan vangde zekers niks :lol:.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

24-05-2017 20:12

Marco Mostert schreef:Ja, maar Peter jonge. Je moet met die kapotte, gebogen haak ook niet gaan vissen eej. Dan vangde zekers niks :lol:.


Aaah dan zal het daar aan gelegen zijn :o :o :o :lol: :lol:


Heb die mooi recht gevijld,vlijmscherp nu. :roll:
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Plaats reactie