fireline


Plaats reactie
Ronnie Kwast

17-02-2006 22:20

is fireline een goede lijn voor grote afstanden (120m) :roll:
en wat is de knoopvastheid van de lijn
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

18-02-2006 14:06

Een andwoord,niet aan beginnen!
ivo pagen
Berichten: 375
Lid geworden op: 06-08-2005 22:47
Locatie: zoetermeer

19-02-2006 08:31

waarom zou je erniet aanbeginnen?
als je er verantwordelijk mee omgaat dus lange tube gebruiken, of 10 meter nylon als voorslag gebruiken. fireline kan je gewoon intypen bij search dat vind je er meer over.

ivo pagen
Toine van de Meulenhof
Berichten: 376
Lid geworden op: 06-05-2003 02:00
Locatie: Melick
Contacteer:

19-02-2006 13:10

Ik vis al jaren met Fireline , ook op de grote afstanden en heb nog nooit ook maar enig probleem gehad.
Dit ligt nauurlijk ook aan de visser, je zal toch iets anders moeten drillen dan met nylon omdat de rek op de lijn verdwenen is
Ik wil niet anders meer, maar dat is puur persoonlijk.

@danny : als je een antwoord geeft onderbouw dit dan.
Ronnie Kwast

19-02-2006 17:35

dus je kan er gewoon mee vissen met een paar aanpassingen aan de rig voor de veiligheid van de vis :-?
Ronnie Kwast

19-02-2006 17:39

waarom 10 meter nylon als voorslag gaat de lijn anders breken dan bij zwaarder lood (100gram) of zo :roll:
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

19-02-2006 18:15

Toin,

Normaal onderbouw ik mijn andwoorden wel,was alleen wat lui.