aasaanbieding


Plaats reactie
Rob van den Berg
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-03-2002 01:00
Locatie: waddinxveen

16-03-2002 16:46

Beste (pen)vissers,

Ik ben zelf een beginnend penvisser en loop telkens als ik aan het vissen ben met de pen op karper met de vraag rond of mijn aasje wel goed zichtbaar op de bodem ligt.
Zeker op nieuw water(polderwater) ligt er veel troep op de bodem. Op welke manier weet je zeker dat je aas perfect aangeboden op de bodem ligt. Hoe weten jullie dit????
Of is het een kwestie van geluk hebben.

alvast bedankt,
rob
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

16-03-2002 19:01

rob dat moet je toch zelf uitzoeken ik doe het op deze manier als de bodem vuil is je doet met het penvissen op de hair een kippemais pitje en daarboven een mini pop up bollietje zo zakt je aas heel langzaam naar beneden en land het boven op de modder of planten en licht je aas boven op

weg lopende pennen

><> penvisser kevin ><>
Marck Slaghekke
Berichten: 21
Lid geworden op: 16-03-2002 01:00
Locatie: Twello

16-03-2002 22:19

Zo snel zakken je maiskorrels niet in de blubber weg hoor. Wat wel vaak voorkomt is een "stootje"op de pen, waarna er slierten rotzooi (wier etc) aan je haak hangen. Dat is dan een vis geweest die je aas heeft geproefd en afgekeurd (hard uitgespuugd) wegens wantrouwen of zo. Gebeurt er helemaal niets nadat de pen goed is ingegooid dan beweegt je aas niet (als het goed is) en kan er ook geen rommel aan gaan hangen.

Marck
Plaats reactie