Nieuwe boilie gezocht


Plaats reactie
kevin versanden
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-09-2018 12:33

19-09-2018 12:42

Hallo iedereen

Vroeger viste ik extreem veel op karper (i was 1x door de weeks en elke weekend minimaal te vinden aan het water) en ik viste toen voornamelijk met Martin SB monsterkrab en Scopex boilies.
Nou heb ik door prive omstandigheden 6 jaar niet gevist en heb ik het afgelopen zomer weer opgepakt, alleen wow wat een keuze in boilies/aas/dips/normale boilies of freezerbaits/gekke formen of noem maar op en ik weet hier weinig raad mee dus ik hoop op wat advies van (ervaren)karper vissers

Ik ben op zoek naar een boilie die ready made is(ik ben niet in de mogelijkheid om zelf te draaien) en die over het algemeen prima werkt, het water waar ik op vis heb ik al scopex/monstercrab/white chocolate/krill /tijgernoten en pellets geprobeerd en ik ving dan wel iets maar niet goed.

Ik heb veel gelezen over mainline Cell boilies is iemand hier bekend mee?
Heeft iemand een tip over een merk/smaak/etc of evt een boilie die juist niet commerceel veel op de markt is maar wel heel goed werkt

Prijd per/kg is voor mij geen probleem.

Het water waar ik op vis is een redelijk klein vijver met weinig hengeldruk +- 4m diep.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

19-09-2018 17:14

Zou zeggen, uitproberen de bol! Ondanks €8,- de kilo, zeer gunstig geprijsd voor mainline!

https://www.paddyhengelsport.nl/Webwink ... AKKEN.html

Groet.
kevin versanden
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-09-2018 12:33

20-09-2018 09:39

robertino smith schreef:Zou zeggen, uitproberen de bol! Ondanks €8,- de kilo, zeer gunstig geprijsd voor mainline!

https://www.paddyhengelsport.nl/Webwink ... AKKEN.html

Groet.


Bedankt voor de tip, heb je alleen wat uitleg over de freezer boilies? hoe zit het met ontdooien ervan/moeten ze ontdooid zijn voor je ermee vist? hoelang zijn ze houdbaar etc

en zijn freezer boilies beter dan normale?
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

20-09-2018 13:24

Ok ok, de mogelijk heb je volgens mij, om ze vers te laten draaien of bevroren op te halen! Weet niet wat de prijs bij vers doet. Verder zijn de cell beter houdbaar na ontdooien dan bijvoorbeeld de active 8! Bij mij zo'n 3 à 4 dgn. na goed drogen en niet dicht in de zak bewaren! Zou ik ze gebruiken dan zou ik bij voorkeur vers laten draaien, ophalen, ompakken naar kilootjes! Ook zeer zeker zal ik dadelijk weer 10 kg. mix aanschaffen ( wel in de UK bestellen dan) en de cell zelf gaan draaien! Heb over het algemeen goed gevangen op de cell (cocos macroon :wink: ), krijg er in ieder geval beet op!

Ff Paddy contacten, voor info!

Groet.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

20-09-2018 13:39

kevin versanden schreef: zijn freezer boilies beter dan normale


Durf er geen antwoord op te geven Kevin, op beide gevangen. Door twijfels en teleurstelling weer zelf gaan draaien. Voorkeur dus voor Freezers of verse bollen!

Groet.

Bevroren voeren, doe ik dus wel eens.
Plaats reactie