Eeeehm, boilies, weinig geld, wat nu?


Plaats reactie
Remco Kok
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-01-2018 16:22

12-02-2018 15:21

Hallo allemaal,
Ik ben Remco Kok, 14 jaar oud, en een beginnend karpervisser.
Ik heb nooit zo heel veel geld, dus boilies zijn voor mij best wel prijzig.
Is er een alternatief, en zo ja, wat dan? Ik wil trouwens wel boilies als haakaas gebruiken, maar dus niet als niet om te voeren. En welke soort boilies zijn aan te raden om mee te vissen?
Alvast bedankt iedereen!
Groetjes van Remco
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

12-02-2018 22:20

Remco probeer te achterhalen waar de succesvolle vissers op het water mee vissen. Ga hier single mee vissen of iets van pva eraan. Of ga lekker met partikels aan de slag, dat hoeft ook niet zo veel te kosten als je ze zelf klaar maakt.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

12-02-2018 23:05

Idd partikels nemen of zelf aan de slag gaan met boilies maken...

Het hoeft echt niet duur te zijn neem je basis mix en doe er wat smaak stoffen van de supermarkt bij of iets van de toko knoflook is al jaren een goede op vele wateren. Of je maalt een berg honden brokken en mengt dat met je basis mix. en als je savonds niks te doen heb maak je een deegje en ga je met de hand rollen.. zo heb ik vroeger aardig wat kilootjes gedraaid... 2 dagen voor ik ging vissen rolde ik een kilo soms 2 als ik er zin in had en liet dat dan dag drogen en ging vissen.. en zo kan je dus ook eventueel voor voeren en dat doe je dan met handje of 2 per keer en bewaar je een bolletje of 10 om mee te vissen. Of je maakt gelijk een berg en kijkt je moeder lief aan en pikt een la van de vriezer in en gooi daar dan je gemaakte bollen in. In zakjes van halve kilo of kilo en als je gaat vissen haal je ze de avond er voor eruit wat je denkt nodig te hebben.