Nutritional wisdom


Gesloten
Peter van zanten
Berichten: 270
Lid geworden op: 17-03-2017 20:51
Locatie: 's-Gravendeel

22-08-2017 21:11

FF off topic: :wink:

Ik zie berichten over de vele commerciële/ gesponsorde stukjes. Ik ben het voor een groot deel met oa Remon eens maar nu staat er weer een pracht stukje: https://karperwereld.nl/kuit-tot-karper ... -scholten/

Dit lees ik met plezier! :D
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-08-2017 21:43

Peter van zanten schreef:FF off topic: :wink:

Ik zie berichten over de vele commerciële/ gesponsorde stukjes. Ik ben het voor een groot deel met oa Remon eens maar nu staat er weer een pracht stukje: https://karperwereld.nl/kuit-tot-karper ... -scholten/

Dit lees ik met plezier! :D


Helemaal mee eens.. die stukken van Ben zijn top. Van mij mogen er meer zulke stukjes op het forum verschijnen en inderdaad minder reclame en informatie over btw's....

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

23-08-2017 09:53

Echt leuk artikel van Ben wat ook bij mij het bloed weer sneller laat stromen. Daar ik me ook jaren met het kweken, opkweken en uitzetten van spiegelkarper heb bezig gehouden. Wel de opmerking dat echte Valkenswaardspiegels helaas niet meer gekweekt worden. Door het inkruisen van andere soorten komen ze nog maar op een plaats voor. De universiteit van Wageningen heeft zo vertelde ze bij een bezoek aan hun broedhuis. Dat zij de originele spiegel van de toemalige Heidemij nog steeds als kweekvorm bezitten. Wat Ben al aangeeft zijn watervlooien erg belangrijk in de eerste maanden wil je geen misvormde vissen krijgen. Klapstaarten kwamen we vroeger bij spiegels die geloosd werden wel tegen bij je vangst. Minipellets van +- 1mm met een wat hoge voedingswaarde zijn bij kwekers wel te krijgen. Na een vijf tal weken kan je daar op overschakelen.

Ps.Of ik iets te zeggen heb over de ban van onze vriend, nee.

Groet,
Peter
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

23-08-2017 11:16

Zag het artikel enkele dagen terug al even langskomen, top artikel, dat vindt ik overigens van al het schrijfwerk van Ben.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-08-2017 18:46

Als eerste.... bedankt voor de laatste positieve berichten !!
Wij zijn Ben dan ook zeer dankbaar voor zijn bijdrage !!

Over dit topic kan ik kort zijn:

Nu Hilco hier niet meer aanwezig is, en hierdoor zijn topic eigenlijk is doodgebloed hebben wij besloten om hem dicht te gooien. Er staat voor een hoop members waardevolle informatie in, en dat blijft dus gewoon leesbaar !

Maar om het topic toch on topic te houden gaan we hem nu sluiten, graag vraag ik aan jullie om dingen die in jullie ogen beter kunnen, leuker lijken, prettiger zijn etc.... om dat in het forum gedeelte te droppen bij " in ideeën voor het carpboard "
Positieve feedback word zeer zeker naar gekeken door kwo, dus bring it on!! 8)

*mocht Hilco terug komen..... gaat het slotje er weer vanaf !!

Bedankt voor het begrip...

Rik koster.
Gesloten