Nutritional wisdom


Gesloten
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

15-08-2017 22:50

Peter van zanten schreef:Als ik Hilco zou zijn zou ik nooit meer terugkeren. :wink:

Het is wel jammer dat er weinig discussies meer gevoerd worden, een topic valt erg snel stil.
Misschien gebeurd dit nu op Facebook? Maar ik heb niets met Facebook. Ik kan mij vergissen maar op Facebook kan je toch ook niet zoeken naar onderwerpen zoals hier in de zoekfunctie?



Ik had mij voorgenomen niet meer in te loggen na het geouwehoer met Hilco, ik lees af en toe zonder in te loggen mee maar dat terzijde.
Echter ik krijg een beetje een déjà vu momentje als ik de reacties van Hilco voor de geest haal en die van Dennis Dakker ( ik zie overeenkomsten ).
Volgens mij hebben ze een modern woord voor dat déjà vu momentje namelijk een kloontje ( iemand met een ban op een forum die onder een andere naam weer op het forum verschijnt ).
Dennis Dakker is sinds kort lid en net als Hilco grotendeels in het aas topic bezig, bijna niks anders doen dan Hilco ( of beter gezegd zichzelf ) veren in zijn reet te steken of in een iets mildere vorm aasfirma's afkraken, net zoals....
Ach, lang leve de proxy's, of niet Hilco/Dennis?
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

16-08-2017 09:32

En ik maar denken dat jij één van de andere 9 personen was die een ban had gekregen.. wanneer er toch één persoon hier een ban verdiende in mijn ogen was jij het wel!
Nou ja, je hebt in ieder geval gelukkig weer een nieuw slachtoffer gevonden die je voorlopig kan gaan lopen stalken.
Welkom terug :cry:
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

17-08-2017 19:03

Ook dhr. Dennis Dakker is op het forum verleden tijd!!
Zou het dan toch een kloontje zijn geweest??

Groet, Peter

Ps zelfs deze Dennis had weinig te vertellen :wink:
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

17-08-2017 19:38

Het was geen hilco in ieder geval..... wel een kloontje :roll:
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

17-08-2017 20:45

Alleen de visuele check, was het geen Hilco!!

Groet, Peter

Ps want Hilco doet alleen postings middernacht met een halve krat bier op(of heel)!!
Maarrrr het kan natuurlijk toch Hilco zijn die op de computer van de buurvrouw aan het posten is.
Of Klaas vd Herik die zich verveeld ofzo!! :o
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

17-08-2017 20:54

Na een ip check bleek het blijkbaar geen Hilco te zijn!!

Groet, Peter

Ps sorry Pilaar, zal me weer gedragen!!
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

17-08-2017 23:54

Er zijn er maar een paar op het forum die kennis van aas hebben ,vond Hilco een meerwaarde ,ik kwam hier dagelijks lezen en nu is het sporadisch dat ik nu nog eens kom kijken. Ik wist niets van Hilco zijn ban tot vandaag had wel gemerkt dat midden mei zijn berichten plots weg bleven ! Als ik nu zijn laatste berichten terug lees zie ik geen enkel probleem en dat hij op de man af een discussie aanging waren ze nog steeds beleefd en correct! Zag hem niet met verwijten strooien zoals anderen met hem deden en die nog steeds geen ban hebben!Vind persoonlijk dat hem bannen een domme zet is want hij bracht lezers aan ,dat hebben jullie nodig want daar betalen de sponsors toch voor?!
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

18-08-2017 04:35

Dennis Dakker begon na een tiental berichten voorzichtig aan KCB en Chris Gabriele te bashen. Kan er maar 1 zijn geweest....(nee, niet Hilco inderdaad)
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Dennis pors
Berichten: 12
Lid geworden op: 09-03-2017 10:17

18-08-2017 11:57

Vind het ook vrij apart dat hij een ban krijgt. Hij heeft kritiek op de meeste bollen die er verkrijgbaar zijn en die ook deze site sponseren. Was met bepaalde dingen eens met hem en soms dacht ik tjaaaa :). Je kon er sommige dingen uithalen waar je iets meekon. De rest laat je langs je liggen. Iedereen heeft een mening over aas en dat maakt het leuk. Van gaal heeft ook altijd gelijk denkt hij en dat mag heeft ook vaak gelijk en zit er ook vaak langs wat hij dan ook weer anders ziet :). Zo blijft het aas een mooi onderwerp iedereen denkt dat hij goud heeft en zal over 10 jaar niet anders zijn. Maar om hem een ban te geven tja. Omdat hij een mening heeft en denk dat hij altijd gelijk heeft,hij heeft een mening wat 80% niet heeft en elkaar maar napraat. Hij heeft een mening en bedreigd niemand op deze site dus een mening mag dan ook niet meer is jammer. Laat hem toch doen haal het goede eruit waar je zelf iets mee kan en de rest tjaa laat dat links liggen.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

18-08-2017 12:57

James warner schreef:Dennis Dakker begon na een tiental berichten voorzichtig aan KCB en Chris Gabriele te bashen. Kan er maar 1 zijn geweest....(nee, niet Hilco inderdaad)

Alleen al die opmerking richting de boy (deboywerktniet) was m.i. al voldoende geweest voor een ban.

@ Dennis, een mening hebben is nog wat anders dan beschuldigingen uiten en dan vervolgens weigeren excuses te maken.

Volgens mij heeft Hilco een sociale handicap in de autistische hoek, kan hij natuurlijk zelf ook niets aan doen.
Hij is best intelligent, volgens eigen zeggen ver bovengemiddeld maar komt daarmee niet verder dan vrijwilligerswerk in de vogelopvang (wist je dat hij de protocollen voor olie slachtoffers heeft geschreven en dat die door heel veel opvangen gebruikt worden ?). Hij heeft 2 hobby's (aas en insecten) waar hij dan ook heel fanatiek mee bezig is.
Af en toe doet (of deed ?) hij de tuin bij een admiraal van de luchtmacht, daar is hij volgens mij ook nog best trots op.
Dennis pors
Berichten: 12
Lid geworden op: 09-03-2017 10:17

18-08-2017 13:19

Klopt heb je een punt,hij zal best wel een beperking hebben. Zeg alleen dat hij het aastopic leven inblies :). Zie hier ook soms vragen op het board van ,oke. Zullen ook niet allemaal hoog geschoold zijn,maar wij hebben samen allemaal dezelfde hobby en dat maakt het toch mooi. Praten en vissen over een mooie hobby met al teveel ego 's erin maar ja het is zo,je probeerd elkaar beter te maken. En wat hilco doet intresseerd mij echt niet hij vist op karper en vind aas leuk wat heb ik eraan wat hij prive doet,hoef ook echt niet te weten wat jij doet. :). Als je goeie tips op deze topic heb vind ik het al mooi. Al ben je de koning of putjesschepper :)
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

18-08-2017 16:05

bert kamp schreef:Volgens mij heeft Hilco een sociale handicap in de autistische hoek, kan hij natuurlijk zelf ook niets aan doen.
Hij is best intelligent, volgens eigen zeggen ver bovengemiddeld maar komt daarmee niet verder dan vrijwilligerswerk in de vogelopvang (wist je dat hij de protocollen voor olie slachtoffers heeft geschreven en dat die door heel veel opvangen gebruikt worden ?). Hij heeft 2 hobby's (aas en insecten) waar hij dan ook heel fanatiek mee bezig is.
Af en toe doet (of deed ?) hij de tuin bij een admiraal van de luchtmacht, daar is hij volgens mij ook nog best trots op.


Als dit de onderbouwing zou moeten zijn voor de ban van Hilco, dan, oeps :roll:
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

18-08-2017 16:35

Nee, dat zou kunnen verklaren waarom hij geen excuses wil aanbieden en zo gefixeerd op 1 thema door blijft drammen.
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

19-08-2017 00:00

Ik vind persoonlijk dat het carpboard meer om de sponsors geeft dan om de leden ,ergens begrijpelijk .Het is ook zo dat sommige leden veel meer mogen dan andere leden ,heb het zelf ondervonden door een ban te krijgen omdat ik enkele emailadressen hier op het forum gezet had van een sponsor omdat een lid een probleem had met deze leverancier ,ik vond ,vind persoonlijk dat leden mekaar mogen helpen! Zolang als het op een beschaafde manier gebeurt mag dat geen probleem zijn. Zelfs nu is Hilco zijn topic een hot item ,dus hij bracht heel wat bij voor dit forum ,voor de rest ken ik hier niemand die ook maar iets van nieuwe ingrediënten of aas bijbrengt en als er al eens ene is en ge vraagt via pb info krijg ge zelfs geen antwoord terug ,dus zo zat Hilco niet in mekaar!Vind het ook niet kunnen dat men hier zo maar zegt dat hij eerst een bak bier moet uit hebben voor hij iets post ,een sociale handicap in de autistische hoek zou hebben ,mensen toch ,het is gemakkelijk iemand door het slijk te halen als hij niet kan posten ,als men dan hier toch zo correct wil zijn ,algemene fatsoensnormen enz,... is het dan zo moeilijk om die bepaalde posten te verwijderen, tenslotte brengen jullie iemand schade toe die niet meer kan reageren!
Gebruikersavatar
mark vdm
Berichten: 90
Lid geworden op: 10-10-2006 17:00

20-08-2017 08:30

Beste Bert

Dan is driekwart hier op het board en aan de waterkant zo autistisch als de nete als het op karpervissen aankomt.....

groeten. Mark
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

20-08-2017 13:32

Dat Hilco autistisch is was voor mij al snel duidelijk dit zorgt er voor dat hij buiten gewoon intelligent is maar op sociaal gebied zo zijn beperkingen heeft, zoals Bert eerder aangaf.
Wanneer ik met mijn boeren simpele verstand al lang tot deze conclusie heb weten te komen hadden M.en.M dit toch ook wel kunnen weten?nee we geven hem nog even een schop na door te benadrukken dat hij s,nachts waarschijnlijk onder invloed zijn reacties plaatsten.
Dat het hart wel op de juiste plek zit blijkt wel uit zijn vrijwilligers werkzaamheden bij de vogel opvang!
Wel jammer dat de heren hier niet door hebben kunnen prikken en het hier elk jaar saaier wordt.
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

20-08-2017 16:11

@ mark vdm
Niet autistisch eerder erg simpel.

@ mark bres

Dit zegt meer over die personen dan over Hilco...

\
Wat Hilco schrijft doet hij uit overtuiging en meestal ook aardig onderbouwd, dat niet iedereen hem snapt of begrijpt betekend niet dat hij ongelijk heeft.

Als je er op die manier tegenaan kijkt dan is Hilco niet de persoon die de beperking heeft...
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

20-08-2017 17:11

Jammer dat Hilco weg is. Het beleid van KWO is nou eenmaal om in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk kennis ten gronde te gooien zodat andere niet bepaald snuggere personen de kans krijgen deze leegte op te vullen. De nieuwe artikelen op de hoofdpagina kunnen met geen mogelijkheid tippen aan de oude rotary's. De weg is nu vrij op KWO voor de sponsoren die met btw vissers te proppen komen om zoveel mogelijk commerciële propaganda te verspreiden. Pilaar, de weg die je inslaat met KWO en de balans tussen openbaar / commercie / btw visserij is compleet verstoort en de weegschaal helt nu zwaar over richting de KWO bankrekening.. Nu de vraag: Wie naast Hilco met veel aaskennis is nog actief op het forum? Volgens mij heeft iedereen het zinkende schip genaamd KWO board al lang verlaten.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Dennis pors
Berichten: 12
Lid geworden op: 09-03-2017 10:17

20-08-2017 18:04

Ben het hier mee eens. De vragen die nu veel gesteld worden is vaak zijn de bollen van deze firma of deze vismeel van een andere firma goed.....tja. Probeer het zelf uit denk ik dan ieder heeft de vertrouwen in een bepaalde firma dus probeer zelf uit denk ik dan. Of de vraag kan ik deze mix draaien staan zoveel mixen tegenwoordig op de board,boeken,google enz. Vind het intressant dat iemand een onderbouwde mening heeft. Luc de baets noemde in zijn boek ook de ready s van vroeger gekleurde knikkers en hij had ook overal een mening over en eddy noemde alles bollen met soya zowat vergif met de eieren erbij. Is hun mening en iedereen heeft het geprobeerd de baets mix maar ook bollen rollen zonder ei en soya. Hun hadden een andere kijk en kraakte de rest tussen de regels af maar sloegen wel weer een andere weg in en maakt het toch leuk. Of waren luc en eddy ook authisten ?. Al is het zo heb er wel weer wat van opgestoken
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-08-2017 19:01

Michiel Pilaar schreef:
Quote Rik:

"Continu negativiteit op alles en iedereen, zowel hier als in de Facebook groep. Tevens onwaarheden over de directie van kwo verspreiden, en op geen enkele wijze nadat dit aantoonbaar was gemaakt excuses aanbieden... dit heeft ertoe geleid om hem een ban op te leggen."

Quote Michiel:

"Goedenavond Heren,

Bovenstaande is inderdaad in de kern wat er is gebeurd. Hilco heeft veel kennis en kan zeker een nuttige bijdrage leveren aan het Carpboard. Echter, de gedragsregels (en algemene fatsoensnormen) gelden voor iedereen en de (nachtelijke) bijdragen van hem hadden regelmatig een hele vervelende toon. Moderators hebben zeer regelmatig 'in moeten grijpen' om escalatie te voorkomen. Ondanks mailcontact bleef Hilco stug doorgaan en na het verspreiden van een aantal aantoonbare onwaarheden hebben we hem een ban opgelegd.

Vervelend want in de 17 jarige geschiedenis van het forum zijn er minder dan 10 mensen 'gebanned'. Zeker niet onze stijl, maar wél een beslissing waar ik achter stond en sta."

Groetjes Michiel


Gezien iedereen zo zijn eigen interpretatie heeft lijkt het mij nuttig de post van Rik en Michiel nog eens te herhalen. Een aantal opmerkingen zijn hierin helemaal niet genoemd. Onze gastheren laten zich veel aanleunen. Maar er is een eind aan de gastvrijheid. Mijn interpretatie is dat dit eind op zich liet wachten, maar uiteindelijk, na volharding van de beschuldigingen richting onze gastheren, is bereikt.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

20-08-2017 19:32

Ik zie het meer als het censureren van iemand met een sterke eigen mening. Ik heb dingen voorbij zien komen op het forum van mensen die het bonter maakte dan Hilco maar die zwerven hier nogsteeds rond.. Het zal KWO wel goed uitkomen. Iets met: Geef iemand een stok om mee te slaan...
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

20-08-2017 20:18

Trouwens Remon, jou onderschrift vind ik ook een discussie meer dan waard!!!!

Groet, Peter

Ps noem eens enkele btw waar nu nog met regelmaat vissen van openbaar water in uitgezet worden!!!
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

20-08-2017 20:19

Remon v Wanrooij schreef: Iets met: Geef iemand een stok om mee te slaan...

Het is meer: Geef iemand genoeg touw dan hangt hij zich vroeg of laat ermee op.

Een eigen mening hebben is niet verboden, onwaarheden vertellen en beschuldigingen uiten wel, vooral als je dat doet over de eigenaren van het medium waarop je dat doet.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

20-08-2017 20:31

Juistum Bert, daar wringt de schoen!!

Groet, Peter

Ps het in diskrediet brengen van personen cq bedrijven.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

20-08-2017 20:37

Peter van Loo schreef:Trouwens Remon, jou onderschrift vind ik ook een discussie meer dan waard!!!!

Groet, Peter

Ps noem eens enkele btw waar nu nog met regelmaat vissen van openbaar water in uitgezet worden!!!


Hattigny, gezien je geen fb gebruikt en KWO corrupt is dus dit nieuws met opzet niet heeft vermeld kan je het niet weten.

Zie pagina 13 voor het bericht.
Laatst gewijzigd door Remon v Wanrooij op 20-08-2017 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/