Pielaar en Hofman als aasmakers.


Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

07-02-2017 20:22

Wat een gezeik om een bolletje. Volgens mij bepaal je toch gewoon zelf of je iets wel of niet koopt ? Duivenvoer, hennep, mais, kikkererwten en tijgernoten vangen altijd en overal. Heb ik geen commercieel gehyped wonderbolletje voor nodig. En als ik al een bol koop, dan voldoen die van TTB meer dan prima. En dat die boys commercieel bezig zijn is toch logisch ? Het zijn volgens mij nog altijd geen filantropen en ook KWO is geen liefdadigheidsinstelling. Dus haal allemaal effe dat zand uit jullie kutjes en ga vissen ofzo
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

07-02-2017 23:41

Wijze woorden, 5 punten! ( sorry ) 8)
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

08-02-2017 15:36

Hahahaha, dat soort humor hou ik van Rik
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-02-2017 22:50

Dus haal allemaal effe dat zand uit jullie kutjes en ga vissen ofzo
Ja, wijze woorden. Ook weer erg genuanceerd dat 'allemaal'. Maar eh, zand tussen m'n tenen vindt ik daarentegen eigenlijk wel prettig...

Teken dat ik m'n poten aan de grond hebt :wink: !
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

09-02-2017 23:08

Tuurlijk Marco, zand tussen je tenen en dat wel op een nudisten strand, lekker kutjes kijken!! :wink:

Groet, Peter

Ps dacht zeg ook eens iets verstandigs!!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

09-02-2017 23:36

Volgende keer die beentjes dicht Petrina :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

10-02-2017 03:21

M & M ook nog even op hun donder geven. Stelletje boeven!

Zag afgelopen avond een foto van de achterkant van de Nash Kwo Cray op de facebookpagina van de Community. En wat blijkt, de ingrediënten zoals aangegeven op de KWO specials pagina, zijn niet hetzelfde als wat er op de verpakking van de Nash Kwo Cray zelf staat. Het verschil is de Robin Red, dus dat de heren enkele nieuwe speciale ingrediënten en een deel Robin Red hebben toegevoegd is waarschijnlijk één grote leugen.
De lijst is precies hetzelfde, maar de slimmeriken hebben er op de Community pagina stiekem de Robin Red tussen gevoegd.

Conclusie: de Community leden worden hoogstwaarschijnlijk bedonderd.
De Nash bollen en de Kwo bollen zijn dus denk ik precies hetzelfde, dat kan bijna niet anders.
Bij Nash kosten de bollen op beurs 35 Euro per vijf kilo, bij de Community ben je inclusief verzendkosten 51 Euro kwijt.

Nash weet het waarschijnlijk niet, de klant weet het niet en ik vind het ook niet integer t.o.v. de Nederlandse aasfirma,s. Je kunt m.i. ook te ver gaan in je drang naar geld.

Ik zal er wel weer op afgerekend worden en M & M zullen ook wel weer met een leuk verhaaltje komen.
Geld verdienen is niks mis mee, maar dat je waarschijnlijk de kluit bedonderd gaat mij toch echt te ver.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

10-02-2017 07:53

Hilco Meijer schreef:Het verschil is de Robin Red, dus dat de heren enkele nieuwe speciale ingrediënten en een deel Robin Red hebben toegevoegd is waarschijnlijk één grote leugen.
De lijst is precies hetzelfde, maar de slimmeriken hebben er op de Community pagina stiekem de Robin Red tussen gevoegd.




Hahahahahahahahahahahahahahahaha......

Snap je het zelf allemaal nog wel... ik lach me *** uit me broek met jou commentaar.

Neemt trouwens niet weg dat ik het gedeeltelijk eens ben met je voor wat betreft de prijzen en de rare gewoontjes van eminem. Maar goed ze doen het wel en denk ook wel dat hun keihard lachen....

Dus bij deze... een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Mark Hofman
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-10-2004 21:21

10-02-2017 09:39

Ik snap je punt niet echt Hilco? Robin Red heeft er altijd al gestaan (net als het zalm extract) en beide zitten erin en staan op de verpakking?

Geen idee welke prijs Nash op de beurs doet, maar daar zul je hem nu niet meer voor kunnen krijgen. Ik weet zeker dat wij scherp geprijsd zijn met deze bol :)

Nash weet het niet etc.? Het wordt steeds meer bizar hoe jij erin staat hahah. Jij gelooft zeker ook in Chemtrails vanuit vliegtuigen etc.? Het lijkt er haast op dat je ons aan het stalken ben, gelukkig ben ik veel vissen, ander zie ik je zo nog als ik uit mijn raam kijk ;)

Misschien moet je je eens proberen te focussen op een nuttig doel in het leven en positiviteit brengen (en minder wantrouwen), geloof me, dan maak je er veel meer van!

Ach, en als het om geld gaat had ik lekker in Zwitserland blijven werken. Had ik het dubbele van nu en een prachtige omgeving om te vissen (en snowboarden). Dit is mijn passie, is heerlijk om elke dag mee bezig te zijn en zoveel geld heb ik niet nodig :) (laat staan dat wij mensen bedonderen, zou wel heeeel korte termijn visie zijn dan... ik weet dat wij het eerlijk verdienen (jij ook neem ik aan?!) en wil het nog 20 jaar volhouden).

Overigens ga ik hier verder niet meer op reageren, ik hoef je niet te overtuigen en iedereen mag denken wat hij wil, maar ik kies ervoor om verder geen energie aan jou te verspillen :) Succes nog!
Elke dag de leukste filmpjes: www.karperfilmpjes.nl
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

10-02-2017 10:56

Waarom uberhaupt een ander op de donder geven?
Misschien hadden M & M de wekker wel op tijd gezet en hebben ze daarom al een klein voordeel?
In ieder geval zijn ze wel handig bezig. :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

10-02-2017 12:33

M & M,

Ik post niet zomaar iets.

Zag de foto op Facebook staan en omdat ik thuisdraaier ben was ik nieuwsgierig naar de gebruikte ingrediënten. Meer niet.
Heb niks op jullie persoonlijk tegen hoor! Vind jullie wel eens wat over the top, maar dat is nou eenmaal jullie werkwijze. Prima toch.

Ik kan wel een heel verhaal houden, maar dat ga ik niet doen.
Laten we er maar een zoekplaatje van maken, is veel leuker.

De tekst van de KWO Community pagina:


deze exclusieve boilie is gebaseerd op ‘The Key’ boilie van Nashbait, maar dan met enkele speciale en nieuwe ingrediënten erin verwerkt. Allereerst bevat deze boilie een groot deel vermalen zoetwaterkreeft. Dit geeft de boilie een unieke geur en smaak die de karper niet kan weerstaan. Hierbij hebben we een deel Robin Red toegevoegd en een speciaal zalm extract voor een geheel eigen twist.Verder zijn de top ingrediënten van ‘The Key’ ook terug te vinden in deze bol, denk aan: mineralen uit verfijnde klei, gehydrolyseerde vis, kaas concentraten, bloedmeel en vitaminesupplementen.

Samenstelling van de boilie
Ruwe Eiwit 27.7%
Vet 7.5%
Vezels 3.2%
Ingrediënten; Blended Fishmeal’s, Semolina, Brewers Yeast, Coarse brown wheat flour, Calcium Casenate, Puffed Maize, Krill meal, Crayfish Meal, Dried Egg yolk, Milk Products, Blood meal, Grounded Rice, Fish Protein Hydrolysed, Cod Liver Oil, Hydrolysed Vegetable oil, Citrus Acid, Vitamins, Robin Red, Di- Propylene Glycol, Salt. Additieven; Nectar Essence 3mg/kg, Thaumatin 1mg/kg, Meat Flavouring 0.8mg/kg.

De afbeelding van de FB pagina:

KWO Cray.jpg
(166.45 KiB) 2270 keer gedownload


Zoek het verschil.

Mocht ik om wat voor reden dan ook ongelijk hebben, dan ga ik jullie natuurlijk mijn excuses aanbieden.

Gr.

H.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

10-02-2017 12:36

Stelletje boeven,een grote leugen,de kluit bedonderen zijn nog al wat uitspraken die je hard zult moeten maken. Je voorbehoud (waarschijnlijk) toont aan dat je voor hetzelfde geld wederom uit je nek ....... Ben je blind van frustraties dat je hier zo tekeer gaat, helemaal geen levenswijsheid opgebouwd in je lange leven.


Ga je schamen
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

10-02-2017 13:51

Hoopte dat er na Klaas van de He*** nooit meer zo'n negatief persoon op het board zou komen wiens leven bestaat uit deze galspuwerij in elk denkbaar topic op het board, jammer, toch gebeurd....

Mijn enige en laatste post (positieve) post op deze meneer. Succes met je leven Hilco kom wat vaker van je zolderkamer en ga vissen! 8)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

10-02-2017 15:27

Al m'n Carpboard abonnementen gewist, maar toch een mailtje over dit topic!? 'T bedrog gaat hier op CB wat mij betreft nog veel verder dan Chemtrails vanuit vliegtuigen, godver... :D

PS; Wat is een 'rivierkreeften maaltijd' (behalve een slechte vertaling op een boilie verpakking)? ..Da benne boelies! Dus die linkmichels stoppen boelies in hun boelies...

Dets du kie, Hilco. DETS DU KIE :wink: !!!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Mark Hofman
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-10-2004 21:21

10-02-2017 16:13

Omdat je aangeeft je excuses te willen maken maak ik een laatste uitzondering :)

Je valt over het feit dat Robin Red er niet op staat? Laten we dat houden op een zeer slechte vertaling van de Engelsen. Check aub de Engelse vertaling die bovenaan staat, waar alle correcte namen van de ingrediënten staan (sommige ingrediënten worden ook heel vreemd vertaald). Omdat het niet goed leesbaar is hieronder een copy/paste van het label. Mocht je dat niet geloven, koop een zakje (alleen als je member bent).

Ik ga het topic laten sluiten, want veel meer valt er volgens mij niet over te zeggen? Wij weten dat wij de boel niet bedonderen (wat denk je zelf??) en jij kan misschien weer verder op een andere forum (Viva) om mensen uit te maken voor oplichters :)

------------------

Nutrient Declaration; Crude Protein 27.7%, Crude Oils and fats 7.5%, Crude Fibre 3.2%, Crude Ash 17.9%, Sodium 0.63%. Composition; Blended Fishmeal's, Semolina, Brewers Yeast, Coarse brown wheat flour, Calcium Casenate, Puffed Maize, Krill meal, Crayfish Meal, Dried Egg yolk, Milk Products, Blood meal, Grounded Rice, Fish Protein Hydrolysed, Cod Liver Oil, Hydrolysed Vegetable oil, Citrus Acid, Vitamins, Robin Red, Di- Propylene Glycol, Salt. Additives; Nectar Essence 3mg/kg, Thaumatin 1mg/kg, Meat Flavouring 0.8mg/kg. Target species; Carp.

FRENCH
Composition; Protéines brutes 27.7%, Huiles et graisses brute 7.5%, Fibres brutes 3.2%, Résidus bruts 17.9%, Sodium 0.63%. Composition: Mélange de farines de poisson, Semoule, Ferments de levure, Semoule de blé complet, Casienate de calcium, Pétales de Maïs souffé, Protéines de krill, écrevisse, Jaunes d'œufs séchés, Produits laitiers, Farine de sang, Riz, Proteines de poisson hydrolysées, Huile de foie de morue, hydrolysées Huile végétale, Acide citrique, Mélange de vitamines, Di- Propylene Glycol, Sel. Additifs: Nectar Essence 3mg/kg, Thaumatin 1mg/kg, Meat Flavouring 0.8mg/kg. Aliment complet pour animaux.

etc. etc. etc.
Elke dag de leukste filmpjes: www.karperfilmpjes.nl