Pielaar en Hofman als aasmakers.


mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

09-12-2016 11:59

[quote="mark vdm"]Je kan wel zien dat het kouder wordt...

Jammer dat we de heren niet het beste en succes wensen, we zoeken liever naar manieren om elkaar af te branden.
De kerstgedachte zit er al goed in!

Ik ben juist heel blij met kritische leden als Hilco, zonder oa andere hem had ik hier allang net als veel kritische oud forum leden allang afgehaakt :roll: !.
Laten we eerlijk zijn die 2 m en m,s duiken in elk commercieel gat waar ook maar een paar centen te verdienen zijn, zal me ook niets verbazen wanneer er over een paar maanden hengels op de markt komen speciaal ontworpen door Pilaar en Hofman voor de firma Nash :-?
Denk ook niet dat gerenommeerde boilie boeren als bijv TTB met deze beurs actie erg blij zullen!
Laat wel zijn ik ben er van overtuigt dat het 2 zeer sympathieke gozers zijn maar dat het ook gehaaide zakenmannetjes :D zijn waarvan je je kan afvragen of ze er ook nog principes op na houden(betaalwater verhaal, papegaaienput in laatste community filmpje)
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

09-12-2016 16:11

Wie het laatst lacht, lacht het hardst... in dit geval denk ik dat m&m de laatste zijn......

Cheers.
Oja joh!!!
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

09-12-2016 16:41

Daarom zei ik:

Hilco Meijer schreef:M & M hebben denk ik nou al zin in Carp Zwolle! :D :D :D :D


En dat plaatje was gewoon humoristisch bedoeld hoor!
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

09-12-2016 18:49

Hopen dat de bodem op de rivier niet te glad is anders duurt het best lang voor ze daar gestabilized zijn :oops:
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

09-12-2016 19:10

@ Hofman & Pilaar:

komt er ook nog een stabilized karperstretcher en een stabilized bivvy op de markt? wellicht een hele stabilized range? ik denk dan bijvoorbeeld aan hengelsteunen. die dienen ook stabiel te zijn. en uiteraard is de stabilized rig revolutionair en dressuurdoorbrekend. en als kers op de taart een stabalized key boilie aan een stabilized hair met bijbehorende stabilized stopper.

de nieuwe slogan is dan 'be stabilized'. daar kan 'just do it' niet aan tippen! :p
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

09-12-2016 22:50

@Joost: Held:)!
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

09-12-2016 23:28

als het dan nog fout gaat zit je op de verkeerde plek te vissen.

maar de stabilized fishfinder is in ontwikkeling. :P
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

10-12-2016 00:32

Een stabilized tafeltje voor mijn bier, zou ik echt super vinden!
En niet te vergeten de coke en de waterpijp.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

10-12-2016 03:15

Wat Nash beweert is de overtreffende trap van wat ik beweer en wat ik beweer is ook nog eens gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.

Wat er letterlijk gezegd wordt is: de ingrediënten in the Key Stabilised worden door nieuwe machines en processen beschermd en gestabiliseerd, daardoor worden de voedingswaarde en de voorverteerde stoffen niet negatief beïnvloed.
Klinkt leuk, maar is natuurlijk complete onzin. Kijk maar eens in de gemiddelde supermarkt en minimaal de helft van de producten voldoen aan bovenstaande criteria. Beetje conservering, meer is er niet voor nodig. De Key Stabilised is dus gewoon een ordinaire ready made, niks meer of minder.

De freezer Key is nog leuker.
Een bol waarbij niet naar de kosten is gekeken en de eerste topbol met de hoogste voedingswaarde ooit gemaakt in een commercieel aas. Een combinatie van de nieuwste ontwikkelingen in de aquatische voedsel technologie, met een breed spectrum aan verteringsactiviteit in een bol met een zachte kern, die continu complexe eiwitten afbreekt in nucleotiden, aminozuren en andere hoog attractieve triggers. Een bol die voortdurend verandert en het meest sterke voedselsignaal afgeeft, ooit gerealiseerd in een boilie.

Ten eerste eiwitten worden niet afgebroken tot nucleotiden of andere triggers, maar alleen tot aminozuren. Waarom zou je dus überhaupt zo,n bol kopen, hetzelfde kan ik bereiken met een deel vrije aminozuren in mijn aas en des te meer ik er in gooi (zeg maar je deel wateroplosbaaar) des te sneller mijn bol oplost en ja, dat heeft veel attractie voor vissen, alleen betreft het dan vaak ook vooral witvis. Als single hook gevist kan het denk ik best wel vissen opleveren en dus zeker het proberen waard. Het mooiste is natuurlijk een bol die beide heeft, uitharding tot in de kern en veel wateroplosbaar, zeg maar je begint met een 20 mm. bol en eindigt met een 1o mm. bol en die is wel te maken natuurlijk.

Conclusie: heel veel van wat de echt grote aasbedrijven beweren is niks meer of minder dan gebakken lucht. Gaat alleen maar om geld! £15,00 voor een kilo! Ik kan voor een paar Euro hetzelfde maken en ja, ik weet het dus beter, goed Googelen en een beetje gezond verstand, meer is er niet voor nodig.

Get stabilised en laat je niet gek maken, lijkt me wel een passend motto voor het nieuwe jaar.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

10-12-2016 07:07

Maar er zijn een hoop karpervissers zelf onstabiel! :D
Je vergeet het belangrijkste ingrediënt Hilco : vertrouwen!
Die denken van; die en die vist er mee en het is duur, dus het zal wel heel goed zijn.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

10-12-2016 07:46

Het zijn de vissers die verleid moeten worden niet de karpers 8) 8) 8) 8) 8)
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

10-12-2016 16:48

Hilco Meijer schreef:
Tot slot, die gast uit Leeuwarden moest ook nog even iets posten, die heb ik een paar keer op zijn pikje getrapt, vandaar. Ten eerste, ik ben geen meneer, maar gewoon Hilco.
Wereldbollen maak ik niet, 340 mm. bollen lijkt me meer iets voor een great white en die heeft volgens mij zelfs nog een hele kluif aan jou.
Een forum draait vooral ook om hits, dus ik ben een valuable asset voor KWO. Daarnaast informeer ik en ben ik kritisch, maar het gaat zeker niet alleen om mijn eigen ego, zo zit ik nou eenmaal niet in elkaar.
Integriteit en transparantie, daar maak je vrienden mee!


Uiteraard post ik wat, immers volgens mij staat antwoorden geheel vrij. Echter moet ik je toch wijzen op een paar grove fouten, kun jij wellicht ook niks aan doen laten we het maar houden op de leeftijd. Ten eerste, ik kom niet uit Leeuwarden, waar jij die onzin vandaan haalt geen idee maar zomaar iets roepen doe je wel vaker.
De bewering dat je mij wel vaker op mijn "pikje" hebt getrapt, ook daarvan kan ik enkel concluderen dat je er wederom naast zit.
Jezelf een valuable asset noemen, kom op iedereen is vervangbaar helemaal als ze zo narcistisch zijn zoals jou, daarnaast gezien de reacties van anderen zullen we jou missen als kiespijn.
Martin Post is in jouw ogen maar een prutser omdat hij een boilierange op de markt heeft gebracht en waarvan jij de maker hebt onthuld, nou applaus voor jezelf ik persoonlijk vind je aanval vrij respectloos.
Pilaar en Hofman zijn in jouw ogen een stel hypocriete, zelfverrijkende paria's die ook een bol op de markt brengen welke enkel voor community leden beschikbaar zijn en de hoofdprijs kost. Aangezien jij jezelf de vrijheid geeft om van alles te roepen, zou het je sieren om niet iedere keer je scheur open trekken en alles te zeggen wat er in je op komt.
Als ik op dezelfde wijze als jou zou denken zou ik zeggen dat je een seniele oude gek bent die ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Echter heb ik meer fatsoen in mijn donder!
Als ik jou was zou ik meer achter de geraniums gaan zitten of achter je hengels in plaats van voor je computer en al die onzin uitkramen.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

10-12-2016 20:12

@Michel
Dat Hilco een erg hoge overschatte dunk van zich zelf heeft ben ik helemaal met je eens maar hij heeft er wel voor gezorgd dat er verschillende topics door hem aangemaakt zijn die het voor mij weer interessant maken om hier actief mee te posten en te lezen.
Daarentegen kan ik me van jou na al die jaren niet één posting heugen die het voor mij interessant maakt om weer actief mee te doen :roll:.
Bij jou denk ik aan een zeer rancuneus persoon die zo gauw hij hier een onenigheid of meningsverschil met iemand gehad heeft deze persoon tot zeer vervelends aan toe in elke topic blijft achtervolgen.
Ik zal dan ook wel je volgende slachtoffer worden..
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

10-12-2016 20:35

Commercieel gezien is deze topic al een hit voor de mannen. Nog een beetje olie op het vuur en er kan geoogst worden zal druk bij ze worden in Zwolle. Gun het ze wel door carpboard over te nemen kunnen we al dan niet genuanceerd ons zegje blijven doen. Alleen de slagen onder de gordel komen wel wat hard aan. Kunnen we beter aan de twee kickboksers overlaten die vanavond een potje gaan rammen.

Groet,
Peter
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

11-12-2016 01:30

mark bres schreef:@Michel
Dat Hilco een erg hoge overschatte dunk van zich zelf heeft ben ik helemaal met je eens maar hij heeft er wel voor gezorgd dat er verschillende topics door hem aangemaakt zijn die het voor mij weer interessant maken om hier actief mee te posten en te lezen.
Daarentegen kan ik me van jou na al die jaren niet één posting heugen die het voor mij interessant maakt om weer actief mee te doen :roll:.
Bij jou denk ik aan een zeer rancuneus persoon die zo gauw hij hier een onenigheid of meningsverschil met iemand gehad heeft deze persoon tot zeer vervelends aan toe in elke topic blijft achtervolgen.
Ik zal dan ook wel je volgende slachtoffer worden..


Topics aanmaken of topics kapen is een wereld van verschil!
Als hij nou zijn gal spuwt in 1 topic en het daar lekker centraal houdt in plaats van elk topic te hijacken en zichzelf op te hemelen dan heb ik er weinig moeite mee en kan ik de boel lekker negeren.
Daarnaast beweert hij dingen die onwaar zijn en vervolgens is hij te schijterig om een winkel te bezoeken waarvan hij een van de eigenaren publiekelijk schoffeert met suggestieve aannames.
Het topic over "originals" draait nu enkel om H Meijer en zijn "toverballen" waar hij mee in een overbezet vijvertje vist, als je airtime wil dan open je maar lekker een topic voor jezelf!
Mensen afbranden en er mee door blijven gaan in elk topic, get a life.
Wellicht kunnen we met z'n allen wat geld in leggen zodat die ouwe zijn zeurzak eens kan legen.
Ik vindt het een beetje respectloos om Pilaar en Hofman op hun eigen forum publiekelijk af te branden omdat je wat problemen hebt met ze en ze een geste doen aan community leden, overigens staat kopen er van vrij. Het is niet zo dat Pilaar en Hofman dezelfde methodiek hanteren zoals Hilco dat doet door hetzelfde tot in den treure in je strot te rammen!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

11-12-2016 07:34

goed Googelen en een beetje gezond verstand, meer is er niet voor nodig.
He, he Hilco. Beschrijf je het eindelijk net zo nuchter als ik het beschouw...

En ja, ik ben de norm :lol:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

11-12-2016 08:02

@Michel en Hilco. Er is laatst een topic geopend over met welke medeboarder je een keer wilt vissen. Misschien kunnen jullie daar verder afspreken!!! :D
Let op slagboom !
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

11-12-2016 08:08

maar de stabilized fishfinder is in ontwikkeling. :P
..net zoals de stabilized tri pod waar 't ding op bevestigd wordt wanneer je het stabilized catamaran model smart cast fish findertje met je stabilized hengel (contragewichten) een eind weg slingert...

Wat betreft het aas;

Ach ja, vertel een kind dat een schaap op een dijk aan de ene zijde van z'n lijf korte poten heeft en de andere kant lange om stabilized op die dijk te kunnen lopen, en het word als waar aangenomen :) .
Marketing werkt vaak niet anders...

'Schaap' in de kudde, dat bepaal je zelf.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

11-12-2016 12:39

Michel Hulshof schreef:Ik vindt het een beetje respectloos om Pilaar en Hofman op hun eigen forum publiekelijk af te branden omdat je wat problemen hebt met ze en ze een geste doen aan community leden, overigens staat kopen er van vrij. Het is niet zo dat Pilaar en Hofman dezelfde methodiek hanteren zoals Hilco dat doet door hetzelfde tot in den treure in je strot te rammen!


Hun eigen forum? dat denk ik niet, dit is een open forum van ruim 15.000 leden, hun eigen forum is een besloten community waarvan je betaald lid mag zijn en als gunst hun producten mag kopen. Door deze producten met die restrictie hier aan te bieden, komt het bij mij niet anders over dan een wel opgezette ledenwerf actie.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

11-12-2016 13:46

:) Man man man, snap echt de hele ophef niet!

herman hulsman schreef: besloten community


Zo besloten nou ook weer niet, zelfs ik als niet member, vermaak mij kostelijk met de filmpjes! :wink: Maar goed ....

Bolletje ook bereikbaar voor niet members :wink: , mocht je dat willen! Niks bijzonders hoor....., gewoon een paar goede kennissen die wel wel member zijn.

Leven en laten leven!

Groet.

Ps. als niet member, vind ik die site er toch wel op vooruit gegaan en ook de webshop, sinds M & M!
En nee´, niet op zoek naar een bruine arm, niet nodig :wink:

Groet.
janet van der hoff
Berichten: 331
Lid geworden op: 29-01-2013 21:55

11-12-2016 14:43

LET OP, 2017!!!!

Nieuwe aasboer uit Engeland!
Toverboillies, vang je alleen maar veel en grote vissen.
25,= euro de kilo; gedraaid door Harry Potter!

Maar ik pak de ballen van Jacco wel :lol: :lol: :lol:
Wil je 1 week gelukkig zijn ga dan trouwen,
wil je je leven lang gelukkig zijn ga vissen
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

11-12-2016 14:53

En hoe vindt die ballen.., eh bollenboer je koude vislucht handjes? Haha :D :wink: ...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
michiel moore
Berichten: 327
Lid geworden op: 03-05-2013 17:36

17-12-2016 18:22

Bert Timmerman schreef:@Joost: Held:)!


Hoezo ... hij citeert het business model van Korda letterlijk.
Gebruikersavatar
Angelo Rysbrack
Berichten: 8
Lid geworden op: 06-04-2016 20:35

06-02-2017 22:18

Zo van die Hilco en Joost wordt je tamelijk moe. Gevalletje keyboard-warriors.

Leuke bol, heb hem geroken op de beurs. Net zoals 201293209 andere aasfirma's die er stonden.
Lijkt mij niets mis mee, zeker voor die prijs met de pop-ups er bij.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-02-2017 11:03

Leuke bol, heb hem geroken op de beurs.
Wat een mens allemaal denkt te kunnen concluderen door wat gesnuffel...

Moet je m'n scheten eens ruiken wanneer ik een paar frikandellen op heb, ga je vast van watertanden :lol: :P !

Groetjes, keyboard warrior nr. 3 :D :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).