Basic Range Martin SB


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

17-06-2016 20:23

Weet iemand of de Basic Range bollen van Martin SB snel oplossen zoals wel vaker het geval is met voerboilies ? Of kun je met deze jongens behalve voeren ook nog eens vissen zonder dat ze binnen twee uur van je hair af zijn ?
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

18-06-2016 01:48

Volgens mij zijn deze boilies niet bedoeld om mee te vissen, daarvoor zijn de "classic" en "Xtra" range.

Ik vind de kale basic range voerboilies ook niet echt goedkoop met 4,50 de kilo (per 25 kilo) voor dit zelfde geld heb je bijvoorbeeld ook TTB Roasted Nuts - 25kg ready made

Dan heb je toch wel een betere bol waarmee je ook nog eens kan vissen, of nog beter de Hi-Visual Hookbait erbij kopen voor extra attractie.

Martin SB maakt best leuke boilies (Xtra range) maar dan moet je wel heel diepe zakken hebben als je er serieus mee aan de gang wil gaan.

Als je instant vist of een gelegenheid visser bent dan zit je met een zak Instant 8 Xtra zeker goed, denk ook dat ze het hier een beetje van moeten hebben gezien het gehanteerde prijsniveau.
Rene de Schipper NV
Berichten: 30
Lid geworden op: 14-06-2010 20:59
Locatie: nieuw vennep

20-06-2016 11:55

Niels en Arno,

De Basic Range boilies zijn gewoon bollen om mee te vissen. Je zou er natuurlijk ook een grotere voercampagne mee kunnen ondersteunen. Het is een aanvulling op de ranges die al bestaan. De Orange fruits is bijvoorbeeld goed te combineren met de Tutti frutti uit de basic range of de Forest Fruits uit de Xtra Range.

Zijn dus gewoon bollen voor aan de hair. Ik zou zeggen probeer een zak.

Gr

Rene
Plaats reactie