Originals


Plaats reactie
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

21-07-2016 16:21

Waar zou hij zonder CCmoore zijn.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

21-07-2016 16:54

Verrekte bek zullen ze bedoelen ! Zou er gratis nog niet willen vissen in dat gat.
mike de jong1
Berichten: 127
Lid geworden op: 26-04-2016 20:13

21-07-2016 19:39

mark vdm schreef:Cc moore doet het ook.....


Een jaar geleden ving hij dezelfde vis aan de Solar chinese take away overgoten met de M17,.lachwekend toch!!!
Gebruikersavatar
mark vdm
Berichten: 90
Lid geworden op: 10-10-2006 17:00

21-07-2016 23:32

Kunnen we niet een apart onderwerp maken met zinloze reclames?
Met teksten als: grote vissen aas etc
Groeten. Mark
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

22-07-2016 02:11

Reclame gaat om naamsbekendheid, niks meer of minder, is gewoon een truc.
Of het zinloos is, maakt dan ook geen ruk uit!
Martin en consorten hebben het heel slim aangepakt, dat moet ik ze nageven.
Kan b.v. een Mitz nog wat van leren.
Heb je daarnaast nog een paar van die kontkruipers (Pilaar en Hofman) en het feest is compleet.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

22-07-2016 08:12

Kontkruipen, ik heb het net opgezocht... Dat is inderdaad EXACT hetgeen dat we het liefste doen, naast hard werken om een boterham te kunnen eten. #beetjesarcasmemoetkunnen

Feedback is goed mannen enook met scherpe feedback is niets mis. Echter, laten we proberen met onderbouwde postings te komen en wat minder met frustratie doordrenkte berichten :P

Gr. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
jimmy roskams
Berichten: 274
Lid geworden op: 09-11-2009 11:46

22-07-2016 09:14

Michiel Pilaar schreef:. Dat is inderdaad EXACT hetgeen dat we het liefste doen, naast hard werken om een boterham te kunnen eten. #beetjesarcasmemoetkunnen

Daar wringt het net vele vissen voor hun plezier,andere hebben geld geroken en hebben van onze hobby een commerce business gemaakt gebaseerd op lul verhalen die jan en alleman aantrekken.

Nu er is niks mis met geld verdienen,ik gun elk objectief carp bedrijf zijn centje maar van die pippo's die als hoeren op de foto gaan staan met bollie xxx die ze dan nog niet eens zelf draaien sorry maar daar kost ik van.

Ergste is dan nog dat forums als dit die ooit een leuk informatieve plek waren denken dat ze zulke figuren nodig hebben om te kunnen overleven,helaas is het nu vaak door de platte commerce kijken.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

22-07-2016 10:15

Hilco Meijer schreef:Heb je daarnaast nog een paar van die kontkruipers (Pilaar en Hofman) en het feest is compleet.



Kontkruipers? Volgens mij zijn het altijd nog de bedrijven die een platvorm zoeken om zijn producten aan de man te brengen. Dat KWO toevallig deze service aanbied tegen betaling maakt ze dus geen Kontkruipers, want anders deden ze het wel gratis en waren zo nu failliet en had jij nu geen forum meer om mensen persoonlijk te beledigen.

En nee ik ben ook geen Kontkruiper maar vind het zwak als je iets op de man gaat spelen.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2016 10:39

welke reclame maakt geen gebruik van hype/onzin/leugens en nog meer mooie praatjes?

kan er niet zo snel een verzinnen eerlijk gezegd.

bijv:

Afbeelding

compleet zuivel ontbijt ???

nou.. niks gezonds aan, zit boordevol met suikers en is al helemaal niet een ontbijt ,laat staan compleet etc etc.

zijn maar weinig (tot geen) bedrijven die oprechte,belangeloze en eerlijke reclame maken. allemaal spelen ze in op de goedgelovigheid van de consument met als doel zoveel als mogelijk geld binnen te harken.

en de consument is nog altijd zelf verantwoordelijk of ze hun portomonee willen trekken ja of nee.

dit zegt meer over de karpervissers als consument zijnde hoe goedgelovig ze zijn.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
mark vdm
Berichten: 90
Lid geworden op: 10-10-2006 17:00

22-07-2016 10:49

Beste Michel

Maar dat betekent niet dat we over de echt absurde reclames niets mogen zeggen
Vooral de beginnende karpervisser die wordt gebombardeerd met allerlei sluikreclames etc waar de grootste onzin in staat.

Groeten. Mark
jimmy roskams
Berichten: 274
Lid geworden op: 09-11-2009 11:46

22-07-2016 10:53

michel Tja schreef:en de consument is nog altijd zelf verantwoordelijk of ze hun portomonee willen trekken ja of nee.

Tuurlijk maar we worden er wel contant mee om de oren geslagen ook al trek ik men portomonee voor die lul verhaaltjes niet open.

Ik stoor me ook totaal niet aan de reclame balk op een forum wel als die sluikreclame onderdeel van het forum in topic's wordt.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

22-07-2016 11:11

Heb je daarnaast nog een paar van die kontkruipers (Pilaar en Hofman) en het feest is compleet


Hilco, wat is de zin om hier om je heen te slaan zonder iets echt te raken!!
Laten we er maar mee stoppen door er een slotje op te gooien.

Peter
jimmy roskams
Berichten: 274
Lid geworden op: 09-11-2009 11:46

22-07-2016 11:27

Pokémon flavour al een bedrijf wat daar mee bezig is?zijn tenslotte ballen die hun werking al bewezen hebben.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

22-07-2016 11:38

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... ruiper.ogg

Groet, Peter

ps vind ik niet van toepassing op Pilaar en Hofman.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2016 11:40

mark vdm schreef:Beste Michel

Maar dat betekent niet dat we over de echt absurde reclames niets mogen zeggen
Vooral de beginnende karpervisser die wordt gebombardeerd met allerlei sluikreclames etc waar de grootste onzin in staat.

Groeten. Mark


tuurlijk mag dat, ik steun dat enkel alleen maar.
maar binnen elke bedrijfstak wordt je doodgegooid met onzin reclame, sluikreclame en mooier dan waar te zijn middelen die nergens op slaan.

binnen de karperwereld is dat niet anders.

ik kan er eerlijk gezegd alleen maar om lachen,vooral om het feit dat hele hordes er met open ogen intrappen.

eigenlijk zijn zowat alle reclames absurt tegenwoordig. in de jaren 80 waren ze nog enigzins op de realiteit gebaseerd maar tegenwoordig moet alles in het extreme zijn lijkt het wel.

kijk naar de reclames van Tele2 op het moment, of van Centraal beheer van vroeger.

slaat nergens op.. maar ze blijven wel hangen ( en laat dat nu het doel zijn van een reclame)

eerlijk zijn hoeft ook niet. het gaat om de mooie verpakking van de boodschap.

niet omdat het moet, maar omdat het kan :wink: :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2016 11:46



als ik mijn BBQ rooster sta schoon te poetsen met een schuurspons en cillit bang sta ik me een half uur de #@%$#^ te poetsen..
in die reclame doen ze het in 1 haal zonder ook maar kracht te zetten..

wat een leugenaars :evil: :D

en toch koop ik het... :roll:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

22-07-2016 11:51

Goh, mannen. Is het de zomer? Komkommertijd?

Aasfirma's komen en gaan. Sommige blijven. Omdat ze hun zaakjes goed geregeld hebben en omdat ze écht meerwaarde bieden.
Een aanzienlijk deel van de karpervissers is niet zo snugger, zover ben ik ook mee.
Reclame is er overal en altijd. Daar moet je mee leren omgaan. En daar is lachen met promopraatjes ook bij, van tijd tot tijd.

Pilaar en Hofman beschuldigen van het betreden van andermans endeldarm? Dan sla je de bal behoorlijk mis. Leven van de hengelsport, daar is ten eerste niks mis mee. Ten tweede promoten zij een pure vorm van het spelletje. Geen foute btw, feel good ipv prestatiegericht, enz.

Roepen en tieren tegen alles en iedereen, zo ken ik er nog. Zo heb ik er nog gekend. Mijn raad voor deze vissers is: gebruik die negatieve energie om échte problemen te bekampen, om echte verschillen te maken. Worden we uiteindelijk misschien beter van...
ben derave
Berichten: 57
Lid geworden op: 30-10-2009 12:53

22-07-2016 12:28

Bollieman topic:herinner me nog goed hoe vele die belangen bij aas firma's hebben/hadden daar kwamen roepen hoe slecht zijn bollen wel niet moeten zijn voor de vis,ondertussen promoten ze hun waar hier wel zelf aan als het beste van het beste...

Mark ik ga deels mee met wat je zegt,enkel is het zo jammer dat nieuwe hobby vissers doodgeslagen worden met al die onzin verhaaltjes die een vertekent beeld geven van onze visserij.
bijkomend degene die er geen boodschap aan hebben moeten het er maar bij nemen niet omdat het kan maar omdat het erin gepropt wordt,je kan geen pagina ergens meer open slaan over carp vissen en ze zijn ook daar...neem net nog niet het woord parasieten in de mond.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2016 12:54

Dat was 15 jaar geleden al zo..
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

22-07-2016 15:01

Ik ben ff poepen.... :D
Jacob Gerrit
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-07-2016 12:30

22-07-2016 15:17

Lachen dit

ff 1 vraagje waar waren deze kritische lieden nu als de engelsen toch niet zo verdomd commercieel zouden zijn geweest??????

heineken heeft t uitgevonden en 99% van de karpervissers is dankzij de commercie karpervisser lul niet zo stom over commercie het is er en het blijft.Mensen kunnen er sites en fora meebedruipen.Waar jij dan weer geheel kosteloos kan gaan zitten vitten op alles wat slecht is(in jouw ogen)

In de jaren 80 kon je hoegenaamd niks kopen en verdomd ja er waren ook bijna geen karpervissers,commercie maakte alles goedkoper en ja ook beter!!!!!!! en ook weer slechter want crap wat een hoop karpervissers heden ten dage

Voor hen die kritiek,commentaar en zelfs lichtelijk vervelende benammingen voor de kwo mannen hebben: doe het dan beter of houd je stil en ga vissen met de dankzij de commercie betaalbare uitrusting die jij je nu kunt veroorloven omdat het massa is geworden.
ben derave
Berichten: 57
Lid geworden op: 30-10-2009 12:53

22-07-2016 15:41

Carp vissen is even duur als vroeger enkel nu zijn er zoveel bollie bedrijven bijgekomen die belachelijke kilo prijzen vragen met een hoop gelul.

En precies dat je heel die commerce nodig hebt om te kunnen gaan vissen kom zeg,26 jaar geleden had ik meer dan voldoende ter beschikking in de winkel om dagen aan een stuk te gaan carp vissen
bv bite receivers anno 2016 met een bereik van 200m kunnen me gestolen worden hoor...
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

22-07-2016 19:34

michel Tja schreef:in die reclame doen ze het in 1 haal zonder ook maar kracht te zetten..

Even naar de Wibra gaan en daar Dasty halen dat spul werkt echt zo en kost niets.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2016 20:00

Cees v Opstal schreef:Even naar de Wibra gaan en daar Dasty halen dat spul werkt echt zo en kost niets.


Weer zo een geval van sluikreclame.. :roll:

Maar bedankt voor de tip ! :wink: :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

22-07-2016 22:38

wally de weijer schreef:hilco jij moet solliciteren bij sinterklaas en wel als Klaagpiet.....pffffff wat kan jij klagen....
het lijkt wel of je in ieder bericht wat je plaatst iets te klagen hebt.....



Hilco is de enige die er niet op mag, maar zich toch genaaid voelt ;)