cc moore odesey xxx


Gebruikersavatar
joe callewaert
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-04-2015 21:24

16-09-2015 23:01

Dat zeg ik niet ik zeg alleen maar dat ik met de cc moore (live en equinox) gewoon bij het voeren (niet voorvoeren) ondervond dat hoe meer ik voerde hoe minder ik ving . Volgens mij kan je perfect voorvoeren met een instant readymades, schelflife bol die je in de betere hengelsportzaak vind alleen denk ik dat de resultaten toch beter zullen zijn met een goede eigen bol waar je van weet wat er in zit en nog eens afstemt op de situatie en zeker op lange duur.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

16-09-2015 23:17

Dan zeg jij dat teveel additieven afstotend werkt op de lange termijn, toch?

Groet, Peter

ps ik ben lerende hé
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

16-09-2015 23:27

Trap er niet in hoor Joe.
Voor je het weet addetieft hij ineens de gekste mixen op tafel, hij weet het dondersgoed de boef

:lol:
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

16-09-2015 23:54

Rik toch!!
Maarre loopt lekker hé dit topic :wink:
( nu krijg ik waarschijnlijk weer kritiek omdat ik zo'n topic open van bepaalde mensen.... Iets met een gladde rug)


Groet, Peter

ps enne het wordt weer tijd voor een nieuw filmpie op het forum, je laatste filmpie had ik toch het idee dat je flink aan het snuiven bent geweest, want je was behoorlijk aan het na snuiven met die vis in je knuisten :wink:
Jop Boot
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-12-2005 14:54

17-09-2015 01:45

Het artikel over Sticky Baits is in ieder geval wel duidelijk over de hoeveelheid boilies die gevoerd worden:

Ik ging meerdere stekken aanvoeren en iedere voerbeurt ging er ongeveer 3 a 5 kg Krill boilies van Sticky Baits te water
.
Ook voor TV-snacks en Kant en Klare mee neem bami.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

17-09-2015 08:24

Ja was flink verkouden peter, en wat je niet ziet in het filmpje dat ik op de andere hengel ook op vis had.was een beetje rennen en vliegen zeg maar.

Topic loopt goed ja, en ik voorspelde het goed dat er bepaalde mensen het niet met me eens gingen worden, eigenlijk moest dat zijn een bepaald persoon, een persoon die een hele studie van mij bij houd, en nog steeds niet door heeft dat hij er als enigste op tegen is als ik iets plaats met dit type onderwerp...

Zou het hiermee te maken hebben dat hij perse reageert,
Mischien dat cc moore hem net als bfp erop geattendeerd heeft...



Michel Hulshof schreef:Je wil niet weten hoeveel mensen jou uitkotsen met je afgeverij op diverse merken en juist die mensen attendeerden mij er op om je even op je nummer te zetten ;) Breek je poten niet he op de keien.
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

17-09-2015 09:14

Rik koster schreef:Ja was flink verkouden peter, en wat je niet ziet in het filmpje dat ik op de andere hengel ook op vis had.was een beetje rennen en vliegen zeg maar.

Topic loopt goed ja, en ik voorspelde het goed dat er bepaalde mensen het niet met me eens gingen worden, eigenlijk moest dat zijn een bepaald persoon, een persoon die een hele studie van mij bij houd, en nog steeds niet door heeft dat hij er als enigste op tegen is als ik iets plaats met dit type onderwerp...

Zou het hiermee te maken hebben dat hij perse reageert,
Mischien dat cc moore hem net als bfp erop geattendeerd heeft...




Ach Rikkertje toch, waarom vermeld je er niet even bij dat jij een privé bericht op het net slingert nadat jij kwam met allerlei beschuldigingen via een privé bericht? En dat het deel wat jij quote een antwoord was op een stukje "proza" bomvol fouten die jij mij stuurde. Het zou je sieren als je niet met uit verband getrokken quote's komt. Ik heb je volgens mij al eens een bericht gestuurd over je gedrag als digitale Hitler op het forum. Iemand vraagt om een tip aangaande onthakingsmatten en jij eist dat degene zich eerst voor gaat stellen voordat jij besluit te helpen, sorry hoor maar aan wat voor dwangneurose lijd jij?
En dit fluttopic van jou, ondanks dat jij denkt dat het "succesvol" is, is geen eens een discussie. Het zijn open vragen welke slecht geformuleerd zijn. Je kunt lullen als brugman, maar je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Toch knap hoor een discussie openen bomvol fouten en waar jouw onzekerheid als visser vanaf spat. Concentreer je lekker op 1 bol waarmee je alle kanten op kan, zeik niet over geld en al helemaal niet over reclames. Gezien het feit hoe jij je opstelt geeft ook precies aan waarom je ooit fieldtester was.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

17-09-2015 09:23

Doe nou is je huiswerk goed.het ging om een boilie mix viewtopic.php?f=35&t=80919
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

17-09-2015 11:08

Beste Michel,

het zou jou sieren je niet zo onbehoorlijk te gedragen naar Rik toe.
dit is een openbaar forum en een ieder mag hier neerplempen wat diegene wil zolang het binnen de regels is.
kritisch zijn naar bedrijven en reclame praatjes is alleen maar goed in mijn optiek.
en als dat je dwars zit lees het dan niet, zitten de dingen die Rik schrijft je dwars lees het dan niet en reageer er niet op.
wat jij nu doet is gewoon uilokken,zuigen en persoonlijk worden en het siert Rik dat hij er niet op ingaat..
de hele tijd op iemand afgeven en zelf met termen als knakenpoetser,hitler,dwangneurose schermen..verder zitten wij hier niet op een grammatica forum en jij bent ook niet mister perfect dus gedraag je daar dan ook niet naar. vind het behoorlijk zielig hoe jij jezelf hier profileert.
heb bijna zin om over elk merk aas een kritisch topic te beginnen hierdoor.. en er is niks dat jij daar aan kan doen! :P
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

17-09-2015 11:49

Pas op Tja want hij kent mannetjes :lol:
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

17-09-2015 13:14

michel Tja schreef:Beste Michel,

het zou jou sieren je niet zo onbehoorlijk te gedragen naar Rik toe.
dit is een openbaar forum en een ieder mag hier neerplempen wat diegene wil zolang het binnen de regels is.
kritisch zijn naar bedrijven en reclame praatjes is alleen maar goed in mijn optiek.
en als dat je dwars zit lees het dan niet, zitten de dingen die Rik schrijft je dwars lees het dan niet en reageer er niet op.
wat jij nu doet is gewoon uilokken,zuigen en persoonlijk worden en het siert Rik dat hij er niet op ingaat..
de hele tijd op iemand afgeven en zelf met termen als knakenpoetser,hitler,dwangneurose schermen..verder zitten wij hier niet op een grammatica forum en jij bent ook niet mister perfect dus gedraag je daar dan ook niet naar. vind het behoorlijk zielig hoe jij jezelf hier profileert.
heb bijna zin om over elk merk aas een kritisch topic te beginnen hierdoor.. en er is niks dat jij daar aan kan doen! :P


Een openbaar forum prima, niks op tegen. Maar kom op zeg het enige kritische zijn mijn reacties op Rik zijn handelen in dit topic. Bij elke "aanbieding" opent hij een topic met als enige uitkomst dat de aanbieding geen aanbieding is als je er mee op een rivier zou vissen want het is te duur. En als er een is die uitlokt en persoonlijk wordt zou je Rik zijn posts eens na moeten kijken, nu besluit hij het over een andere boeg te gooien door persoonlijk open vragen te stellen aan iemand en wordt er al gespeculeerd dat die persoon/bedrijf niet gaat reageren en Rik zo zijn gelijk heeft ( zie vorige reacties ). Wil je iets weten van iets of iemand verstuur lekker een privé bericht, dit heeft niets met kritisch zijn te maken noch een discussie. En het openlijk plaatsen van privé berichten kom op zeg. Het is dat ik zijn privé berichten niet heb, anders had ik die geplaatst ik ben benieuwd of Rik dan nog zo popiejopie is. Zieltjes winnen door halve verhalen te vertellen, toppie hoor Rik!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

17-09-2015 13:45

Michel Hulshof schreef:Een openbaar forum prima, niks op tegen. Maar kom op zeg het enige kritische zijn mijn reacties op Rik zijn handelen in dit topic. Bij elke "aanbieding" opent hij een topic met als enige uitkomst dat de aanbieding geen aanbieding is als je er mee op een rivier zou vissen want het is te duur. En als er een is die uitlokt en persoonlijk wordt zou je Rik zijn posts eens na moeten kijken, nu besluit hij het over een andere boeg te gooien door persoonlijk open vragen te stellen aan iemand en wordt er al gespeculeerd dat die persoon/bedrijf niet gaat reageren en Rik zo zijn gelijk heeft ( zie vorige reacties ). Wil je iets weten van iets of iemand verstuur lekker een privé bericht, dit heeft niets met kritisch zijn te maken noch een discussie. En het openlijk plaatsen van privé berichten kom op zeg. Het is dat ik zijn privé berichten niet heb, anders had ik die geplaatst ik ben benieuwd of Rik dan nog zo popiejopie is. Zieltjes winnen door halve verhalen te vertellen, toppie hoor Rik!


een forum is er voor het delen van informatie / meningen / inzichten als iedereen die ergens mee zit of zich iets afvraagt enkel prive berichtjes zou sturen kunnen ze het forum wel sluiten..
verder ben ik het zelfs deels met jou eens wbt "voorvoeren" alleen de toon die jij zet vind ik nogal denigrerend naar Rik toe en dan heb ik het niet eens over de inhoud. in mijn optiek kan voorvoeren 1 halve of kwart bol tot 10.000 kuub zijn per voersessie dus in die zin is (voor)voeren zeer relatief en iedereen heeft zo zn eigen inzichten daarin.
door dergelijke vragen op het forum te stellen kunnen zowel gebruikers als fabrikanten als betrokkenen bij dergelijke bedrijven tot nieuwe inzichten komen en dat is alleen al een reden om niet een prive bericht te sturen. ik kijk soms ook terug naar topics van 10+jaar geleden en lig soms in een deuk hoe veel mensen (waarvan sommige hier zelfs nog actief zijn)toen dachten en hoe bepaalde inzichten veranderd zijn in de loop der jaren. en soms zie je zelfs dat bepaalde dingen die toen besproken werden uiteindelijk opgenomen zijn in de praktijk en de bedrijfsvoering van bepaalde ondernemingen.
een discussie kan af en toe fel en verhit zijn wanneer meningen botsen maar de basis zou altijd moeten liggen in het open staan en begrip kunnen tonen naar andere mensen hun zienswijzes.
de woorden welke jij koos te schrijven naar Rik toe vind ik persoonlijk beneden peil en de houding naar hem toe ook.ik weet niet wat hij precies verkeerd gedaan heeft naar jou toe maar de frustratie druipt er vanaf imo.
persoonlijk ben ik het niet eens met hem wbt dit onderwerp,maar dat betekend nog niet dat hij zijn mening/zienswijze op dit verhaal niet mag delen en het lijkt net of jij hem de mond wil snoeren... en laat ik nu een groot voorstander zijn van vrijheid van meningsuiting. ik zie ook nergens dat hij beledigend wil zijn naar CC Moore toe of naar anderen. echter zie ik dat wel terug in de berichten van jou naar hem toe.

persoonlijk zou ik als ik jou was hem als "vijand" aanmerken bij je instellingen.dan zie je zijn berichten niet meer staan en dan hoef je je ook niet druk te maken over hem :wink:

en ja ik let ook graag op de centen wat betreft,ik heb een kind, vrouw en ook nog eens een prive leven met alle bijkomstigheden en vissen is al schreeuwend duur en zeker als je ook nog eens graag voerstekken wil bijhouden op een rivier of ander openbaar waterstelsel. naar mijn idee is Rik zoekende naar een bol die kwa kwaliteit en prijs het beste bij hem past want ik neem aan dat hij graag met vers goed vangbaar aas wil vissen maar niet ten koste van alles (prijs en kwantiteit) het moet wel leuk blijven toch?
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

17-09-2015 17:05

@michel.

Dat ik dat stukje quote, heeft te maken met dat een ieder kunt zien dat je onzin verkondigt, en naar mijn idee een pathologische leugenaar bent, dat een bedrijf jouw privé berichten stuurt om mij tot kalmte te wanen, en jij vanaf april dit jaar al in vele topics als een soort vader figuur mij tot bedaren wil brengen, man ik weet geen eens wie je bent behalve dat je uit Friesland komt en nog een vismaat zoekt via dit forum ( dit gezeik doet dat niet veel goeds schat ik zo).

Ik heb meerdere malen op een fatsoenlijke manier jouw duidelijk proberen te maken hoe ik tegen bepaalde zaken aankijk, en of ik dat op mijn manier op een forum doe of niet gaat jouw geen bal aan.
Dat ik jouw via pb ook een grote bek gegeven heb mag iedereen weten, ik heb jouw vergeleken met het iq van een gras spriet in een pb, en daar geloof ik "de popie jopie" nog steeds heilig in ja, wie met stront gooit kan het terug verwachten.

Tevens blijf je maar hameren dat ik bedrijven zwart maak, terwijl 99 % in dit topic dat verband nergens terug kan vinden op jouw na.
Ik citeer even de woorden goed en instant mischien dat je die even over het hoofd had gezien. .?

Tevens spreek je jezelf zo vaak tegen, of je lult maar net hoe de wind op je pet waait, je begint dit topic met het zwart maken van bedrijven, je vind dit niet normaal, en kan echt alleen via privé.
Vervolgens maak je heel de social media zwart, elk merk dat reclame maakt , en sinds je weer begonnen bent dat het allemaal zoveel erger is geworden.... snap je het zelf nog?

Ik stel voor om elkaar gewoon lekker te negeren, water en vuur gaan nu eenmaal niet samen, ik was er al even mee bezig maar via deze weg laat ik het nog eenmaal weten dat je van mij nooit geen woord meer krijgt tenzij het op een normale manier van communiceren is.
Je zal hier een weer woord op hebben, sommigen hebben graag het laatste woord en ik gun hem je van harte.

Alvast een heel fijn weekend!

Met vriendelijke groet Rick
Gebruikersavatar
joe callewaert
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-04-2015 21:24

17-09-2015 19:02

Gewoon negeren rik je hebt altijd mensen die zich kost wat kost "interessant" moeten maken als die geen aandacht krijgen druipen ze uiteindelijk wel af
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

17-09-2015 19:27

Rik & Michel,

Gewoon samen een keer gaan vissen,.letters of fysieke uitdrukkingen is vaak een wereld van verschil.
Ik zeg doen.
damian ripson
Berichten: 327
Lid geworden op: 31-08-2010 16:36

17-09-2015 23:58

Rik ik denk toch dat je pathogisch verkeerd gebruikt in die zin. Haha :D of je moet mij kunnen uitleggen wat pathlogische leugens zijn.
Pathologie zelf is weefselleer in het lab.

Laat maar zitten weet al wat ermee bedoelt word ff gauw nagevraagt al xd.

Mike samen visse zal niet goed gaan denk ik zo.