Recept bolies


Plaats reactie
Vincent Graaf
Berichten: 91
Lid geworden op: 29-06-2015 09:25

04-07-2015 21:22

Hoe maak je een goede recept bolies ??
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

05-07-2015 09:03

Vincent,

Karpervissen is 70% zelf uitzoeken, ondervinden, ervaren en 30 % kennis opdoen via lezen, vragen, delen van informatie via medekarpervissers aan de waterkant, de juiste boeken lezen, en dit medium.

Ik heb jouw informatie nog niet eens, heb jij je al voorgesteld in de voorstelhoek?

Niet dat dat moet, maar dan weten we met wie we te maken hebben, wat je graag wil doen (statisch vissen?), welke ervaring met vissen in het algemeen je al hebt, hoe je op het vissen bent gekomen, wat je toekomst doelen zijn en wat je al hebt aan materiaal, en vooral: kennis. Weet je wat over de biologie van de karper wat ie eet, wat ie doet, of ben je echt totaal een beginner.

Nu schiet je dit forum vol met allerlei (beginners) vragen zonder uit te leggen wat je zelf al aan pogingen hebt ondernomen om die kennis te vergaren.
Karpervissen is durven proberen en daar lering uit trekken.
En nee, ik heb zeker de kennis niet in pacht, maar heb aardig wat ervaring en leer elke dag bij, ook zonder te vissen.

Trek eens de stoute schoenen aan en kijk voor al je vragen eens in de juiste rubriek. Vragen over boilies, kijk bij boilies. Vragen over materiaal, kijk bij materiaal. Vragen over wat dan ook , er is vast wel een topic over gemaakt, want heel veel vragen worden herhaaldelijk gevraagd. Soms meerdere keren in een week.

Zelfonderzoek, is dus zeer belangrijk. Wat wil je, wat weet je. Schrijf dat op, welke vragen daaruit voortkomen en zoek dmv trefwoorden evt bestaande vragen oproepen en gebruik de zoekfunctie op meerdere manieren. Vind je niks, zet dan je vraag eens op het forum.

Het forum is ervoor om kennis en ervaring en meningen te delen, klopt, maar er zelf ook moeite voor doen, is cruciaal als je karpervist.

Dit stukje is goed bedoeld, trek er lering uit zou ik zeggen.

Succes!
Vincent Graaf
Berichten: 91
Lid geworden op: 29-06-2015 09:25

05-07-2015 10:31

Bedankt voor de tip
kris spanhove
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-07-2015 17:50

18-07-2015 07:11

viewtopic.php?f=35&t=38236

hier eens kijken misschien :D
Plaats reactie