BoilieMeister


Plaats reactie
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

18-03-2015 21:12

R de Winter schreef:Michel zie je mij ergens typen dat alle harde boilies rommel zijn nee niet he, dus geen woordjes in je mond nemen die ik niet gezegd heb. Ik zeg dat deze bollen die ik heb gekocht zijn kneiter hard zijn dat is ook wat anders dan harde boilies niet waar, zie je het verschil kneiter hard,... Of hard,..
Daarbij zijn bollen die snot worden ook niet altijd fijn maar deze bollen zijn harder dan diamant me naald ken er niet eens door heen, zelfs me diamantboor niet haha laatste is geintje.

En dat er 19mm bollen in een 15mm zak zitten hoort gewoon niet, klaar. Het is niet erg maar zeg wel dat de makers rommelen, als ze netjes en secuur te werk gaan zul je dat niet hebben, heb er in 1 zak 23 geteld.

En dat jij het erg vind dat k3 uit elkaar is zegt genoeg,.... Zakdoekje knul.


Knul?
Jij roept gelijk iedereen op om het links te laten liggen, maar wie ben jij?
Trouwens nog niet zo lang geleden een zak boilies gekocht van merk X en de bollen die er in hadden moeten zitten zaten er niet in de geur was alles behalve goed. Enkele boilies opgestuurd fout werd erkend en ik kreeg een nieuwe zak plus een kleinigheidje van merk X. Ik vind het alleen een beetje jammer dat jij open en bloot gaat lopen schreeuwen dat mensen ze links moeten laten liggen. Ik kan ook zeggen ga even naar Hans Anders de zakken zijn namelijk redelijk transparant als je nou je ogen even net zo goed gebruikt als je typegrage vingertjes dan had je bij die aantallen kunnen zien dat er verschillende diameters in zaten, knul!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-03-2015 21:12

Idd lesley dat hoirt niet haha.
En hennep bollen zijn vaak wel wat harder maar niet kneiter hard, dit is echt niet normaal zelfs 3 bollen in een crusher en nog gaan ze niet kapot, vind dit een kwalijke zaak. Blij dat ze niet te duur zijn maar ga ff kijken of ik ze zachtdr kan maken en zo niet gaan ze de kliko in.

Maar lesley misschiendat je een ander smaakje wil proberenen ons laat weten of die beter zijn..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-03-2015 21:19

Michel,...... wie ik ben ik ben de gene die jou knul noemt.
En hoe kan ik nou door een transparante zak kijken als ik achter een pc zit haha. En ik roep niet iedereen op ik meld gewoon mijn bevindingen de mensen zijn er zelf bij of ze wel of niet bestellen, dus nogmaaks lees eerst goed voor je reageert of denk eerst na voor je begint te blaten knul of eerder gezegd knulletje haha get a life or go fishing. Oja en een andere geur op boilies heeft niks te maken met verschillende maten in een zak...

Bye bye.
Oja joh!!!
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

18-03-2015 21:45

R de Winter schreef:Maar nogmaals ze zijn fucking hard en niet mee te vissen het is gewoon oude rommel dus echt NIET KOPEN dat is een feit.




Mij een knulletje noemen, het is maar goed dat je mij niet kent dan. Trouwens seniel aan het worden? Ik zie staan "echt NIET KOPEN" en het stukje "je bent gewaarschuwd" heb ik weggelaten. Maar als je niet weet wat je zelf gezegd hebt I rest my case...
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-03-2015 07:08

Pfff michel dan nog is het aan de mensen ZELF of ze het wel of niet kopen ik waarschuw ze alleen door mijn bevindingen te melden.

En de reden dat je knulletje genoemd wordt komt door je antwoorden je gedraagt je als een klein kind, je komt zelf met je k3 opmerking ect en antwoorden van tis maar goed dat je mij niet ken ect... Kom op gedraag je als een vent man, niet als een klein knulletje. Ik geef je een tip reageer niet overal op en denk niet overal een antwoord op te hebben.

Cheers.
Oja joh!!!
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

19-03-2015 08:34

Kerel, zal ik even zelf beslissen of ik antwoord en hoe ik antwoord? Wellicht is het makkelijk als je weet wat sarcasme betekent.
Jij begint huilie huilie te doen omdat er een paar te grote boilies in je zakje zaten. Daarnaast verkondig je dat de boilies zo hard zijn dat je boilienaald spontaan afbreekt en als ik zeg dat er totaal verkeerde bollen in een zak zaten van merk X en volgens degene die de klacht afwikkelde zelf ook zei dit is niet goed ( dan praat ik niet enkel over de verkeerde geur, maar het hele recept is onlangs aangepast dus deze boilies hadden niet meer verkocht kunnen worden ) dan is dat alles behalve de "betweter" uithangen. Vanaf het moment dat boiliemeister te kennen gaf boilies te gaan produceren was jij negatief, het mag dan ook geen toeval heten dat de persoon die vrij negatief is juist dit weer aan zijn fiets heeft hangen. Ik vindt het best wel sneu dat het lijkt alsof je voor het ongeluk geboren bent en het zit ook allemaal zo lekker tegen allemaal. Je hebt wél 20 verkeerde boilies in een zak zitten van een andere diameter. Poeh poeh dat kan natuurlijk niet hé.
Je kunt beter gaan vissen met die dingen in plaats van lopen janken over een paar verkeerde boilies in je zakje!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

19-03-2015 11:55

Afbeelding
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-03-2015 12:33

Vind het wel toevallig dat altijd de zelfde mensen zodra er een topic is over goedkoop aas(boilies) reageren. Sterker nog; ze claimen ze ook altijd gekocht te hebben.

Zou haast denken dat er andere belangen spelen. Het komt op mij iig niet geloofwaardig meer over.
....................
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-03-2015 13:18

Nou gradius,

Vind het wel toevallig dat altijd de zelfde mensen andere in twijfel trekken of ze iets wel of niet hebben gekocht? Zal ik dan voor jou even een linkje maken voor een bewijsje zodat je kan zien dat ik ze wel degelijk gekocht hebt,.. kom ik dan wel geloofwaardig over of heb ik dan weer iets bewerkt met photoshop?? je mag ook rick wel even bellen hoor van rixhengelsport,... hij weet er van en heeft mijn bericht ook gelezen.

maar bij deze gradius:
http://postimg.org/image/vem487wf3/

@dries,..
michel noemt mij kerel dus is het kerel vs knulletje haha:P

@tja,..
lekker he die popcorn haha

@michel,..
Je hebt helemaal gelijk knul en nu hup naar boven je kamer opruimen ok,.. oja en naalden afbreken?? nogmaals ga geen woorden gebruiken die niet gezegd zijn en probeer niet steeds je gelijk te halen. en sarcamse ken ik wel degelijk, dat was knulletje ook maar schijnbaar raak ik nu een gevoelig snaartje haha

Cheers.
Oja joh!!!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-03-2015 13:59

Ik mis je pincode alleen nog.
Zonder gekheid, probeer niet altijd als het over goedkoop aas gaat om het af te zeiken. Kijk mij maakt het verder niet uit hoor, wil je dit alleen meegeven...

Cheers 2. -:) -:)
....................
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

19-03-2015 15:35

Lekker zelf draaien, voldoening is ook veel groter op je eigen samengesteld aasje...Je weet dan precies wat er in zit.

Krijg je deze teleurstellingen ook niet. Goedkoop is vaak duurkoop.

Als iemand goedkope zoekt,

Kijk eens op Bait Addict, alles 4 euro de kilo en worden vers gemaakt! Niet teveel poespas, gewoon bollen waar je echt je vis wel mee vangt!

Zitten leuke bolletjes bij.
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

19-03-2015 15:59

Dries Jacke schreef:alles 4 euro de kilo en worden vers gemaakt!

Dat kan natuurlijk niet veel soeps zijn 8)
Verder worden alle boilies overal vers gemaakt :roll:
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-03-2015 16:05

gradus scholtens schreef:Ik mis je pincode alleen nog.
Zonder gekheid, probeer niet altijd als het over goedkoop aas gaat om het af te zeiken. Kijk mij maakt het verder niet uit hoor, wil je dit alleen meegeven...

Cheers 2. -:) -:)



nee niet ineens zo doen eerst mij proberen zwart te maken en nu kom ik met bewijs en dan zo doen,..

maar goed er zijn maar 2 goedkope aasvirma's waar ik beide bollen heb gekocht,.. ik geef mijn mening hier over en deel die met jullie,.. het is dan aan jullie ZELF om hier wel of niet wat mee te doen.
Want mijn bevindingen van deze soort bol is gewoon weg slecht, als iemand anders juist wel een kneiter harde bol wil waar je geen naald ik krijgt prima dan moet hij ze bestellen. Ik waarschuw ze alleen niet te kopen want je komt van een koude kermis thuis,..

Daarbij is het wel zo netjes om als verkoper er even bij te zetten dat ze best aan de te harde kant zijn of iets en alles,.. maar goed je kan ook niet veel verwachten van 3,75 per kilo ;) het was het proberen waard maar voor mij geen bollen van boiliemeister meer das een feit ;)

Cheers
Oja joh!!!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-03-2015 16:19

Niet ineens zo doen???
Sorry, maar volgens mij bepaal ik helemaal zelf hoe en wat ik doe.
Ik maak helemaal niemand zwart, geef alleen aan een aantal dingen vreemd te vinden. Dat vind ik trouwens nog steeds hoor, want toen je in dat andere topic gevraagd om bewijs( printscreen), wist je ineens niet hoe dat moest doen en nu wel. Pff, laat maar zitten anders ga ik nog denken dat je dit spel met opzet zo speelt en dat is het me echt niet waard!!
....................
harry de jonge
Berichten: 64
Lid geworden op: 01-02-2015 14:22

19-03-2015 17:37

Ik ga het hier niet voor dhr de Winter opnemen maar ook ik heb me twijfels over dit merk,het zal ongetwijfeld vis vangen maar mijn vertrouwen krijg het niet.En wat betreft de hardheid mijn hemel het zijn net kiezelstenen en wellicht een optie voor degene die daar belang bij hebben.
Ik vind het trouwens bedenkelijk dat iemand als dhr Schut zich hard maak voor dit merk!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-03-2015 18:26

gradus scholtens schreef: . Dat vind ik trouwens nog steeds hoor, want toen je in dat andere topic gevraagd om bewijs( printscreen), wist je ineens niet hoe dat moest doen en nu wel!!



Misschien dat mensen dingen leren is dat wellis bij je op gekomen... En ik had er toen geen zin in om mij te verdedigen maar nu begin je weer dus denk last het nu maar zien dan is hij ook weer blij.


@harry, dank dat je de hardheid bevestigd...

Mzzl
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

19-03-2015 18:28

Boiliemeister boiliemeister boiliemeister, ik ben pas meister!!! De karpers vinden dat hé :wink:

Groet, Peter

Ps we kunnen ook de nieuwe bollen van Markerworld eens aan een test ondergaan, mijn gevoel zegt dat het wel eens leuke bolletjes zou kunnen zijn!!

O ja, R. de Winter jij hebt wat met kliko's hé!!!
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

19-03-2015 18:59

R de Winter schreef:

nee niet ineens zo doen eerst mij proberen zwart te maken en nu kom ik met bewijs en dan zo doen,..

maar goed er zijn maar 2 goedkope aasvirma's waar ik beide bollen heb gekocht,.. ik geef mijn mening hier over en deel die met jullie,.. het is dan aan jullie ZELF om hier wel of niet wat mee te doen.
Want mijn bevindingen van deze soort bol is gewoon weg slecht, als iemand anders juist wel een kneiter harde bol wil waar je geen naald ik krijgt prima dan moet hij ze bestellen. Ik waarschuw ze alleen niet te kopen want je komt van een koude kermis thuis,..

Daarbij is het wel zo netjes om als verkoper er even bij te zetten dat ze best aan de te harde kant zijn of iets en alles,.. maar goed je kan ook niet veel verwachten van 3,75 per kilo ;) het was het proberen waard maar voor mij geen bollen van boiliemeister meer das een feit ;)

Cheers


En toch beweren dat je het niet hebt gezegd en hier herhaal je het weer en in je eerdere reactie had je het over iets met diamant...
Heb je trouwens maar 1 soort gekocht? Zo ja gaffeltje maar dicht.
Ik heb banaan/kokos en deze zijn harder dan de fruity chicken die ik ook heb. Om nu gelijk te zeggen het is allemaal meuk en dan te bedenken dat je ze nog niet eens aan je hair hebt gehad. Vroeger zeker ook aan het mekkeren toen er spruitjes op tafel kwamen dat je ze niet lustte, terwijl je ze nog niet eens geproefd had. Nee, jij zou niet misstaan als fieldtester ik kan mij al tig producten bedenken waar je moeite mee zou hebben. Alle tenten zijn kut omdat je in de winter de haringen niet de grond in krijgt. Haken zijn knudde omdat je het pakje niet open krijgt. En onderlijnmateriaal is bagger omdat je geen knopen kunt leggen. Het is bijna jammer te noemen dat jij de overgang van deeg naar boilies niet hebt gemaakt, maar een ding scheelt je kon je beklag niet doen omdat internet nog niet bestond. Het valt mij trouwens nog mee dat je de de zak open kon krijgen of heb je het mes er in gezet? Het zou mijn niks verbazen.... Kansloos dit!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

19-03-2015 19:49

Michel neem een lolly en wees stil ok,.. Een naald ergens niet in krijgen is wat anders als naald breken. En ik zeg niet dat ze allemaal klote zijn lees nou is goed man voor je antwoord geeft..

maar klaar nu ok.

En peter ja klikos zijn wereld dingen veel beter dan vuilniszakken haha.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

19-03-2015 19:50

Die hele 8 pagina's zijn ondertussen kansloos geworden :D
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

19-03-2015 20:02

:( :roll:
Ach man..Ga toch vissen !!
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

19-03-2015 20:08

R de Winter schreef:Michel neem een lolly en wees stil ok,.. Een naald ergens niet in krijgen is wat anders als naald breken. En ik zeg niet dat ze allemaal klote zijn lees nou is goed man voor je antwoord geeft..

maar klaar nu ok.

En peter ja klikos zijn wereld dingen veel beter dan vuilniszakken haha.


Zoals ik eerder al zei, ik bepaal zelf wat ik wél en wat ik niet doe. Daar heb ik jouw hulp niet bij nodig.
Voor het geval je kliko niet vol genoeg is, ga er zelf ook maar bij in zitten ;)
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

20-03-2015 00:30

Ik krijg zin om mijn target op een boiliemeister boilie te gaan vangen..

Gr.
©
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

20-03-2015 02:43

Peter van Loo schreef:Boiliemeister boiliemeister boiliemeister, ik ben pas meister!!! De karpers vinden dat hé :wink:

Groet, Peter

O ja, R. de Winter jij hebt wat met kliko's hé!!!


Hé daar heb je hem ook weer, zegt de ene karper, tegen de andere.

Wie?

Die maffe van Loo met zijn kutbollen!

Ja, ik zie die malloot, leert ie misschien voor Zwarte Piet?

Die bollen zijn al kut en dan ook nog pepernoten ?
Omdraaien, dan krijg je een schop onder je reet!