Voerstrategie!!!!!!!!!!!


Plaats reactie
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

09-03-2002 14:39

MIddag Heren,

Nu heb ik ff een vraagje,wie weet een goede voerstrategie en waarvan de prijs gemiddeld is,,?????????????????????zouden bv. simpele griesmeelballen met één flavour ook goed zjin er dan op vissen met zo een superbal(Energy)?Want om met die dure ballen te voeren,dat is mij een beetje teveel....

MvG CC
Cor Blokhof

09-03-2002 16:26

Hallo,

Ten eerste dure bollies zijn niet altijd goed en goedkoope bollies zijn ook niet altijd goed.

En wat voor voerstrategie wil je gaan houden ?.

Je kan het op allerlei manieren doen namelijk.

Wees daar eens wat duidelijker in.

Groetjes,

Cor van Steenoven
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

11-03-2002 16:51

Hoi,

Is voor op kreken en grote putten enzo...ook voorop dressuurwateren.gewoon wat tips,

Mzzl CC
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

13-03-2002 20:43

hey cc lang niet gesproken?! ik zal je vertellen wat ik altijd gebruik op de maas en de waal gewoon duivevoer en je koopt een zak lokvoer voor karpers maakt helemaal niet uit welk merk ik gebruik die van sensas maar dat hoeft niet persee en gewoon voerballen maken met het duiven voer erin of wat en ik kan je zeggen gegarandeerd karper maar je kunt het ook uitbreiden net als ik doe doe er dan wat hennep en trouvit tussen en wat flavour misschien een tip want vangen doet het

succes

><> penvisser kevin ><>

ps: als je met bollie op je voerplek vist pak dan wat bollie's en maak er kruimels van en doe het er tussen werkt ook goed
Plaats reactie