Dreambaits voodoo


Gebruikersavatar
Bart Voeten
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-12-2005 22:09
Locatie: rijkevorsel
Contacteer:

05-02-2016 08:26

Mike stuur anders een mail met je gegevens naar Mario. Jij zou perfect in ons team passen.
carpanglers soak their balls in love juice
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

05-02-2016 08:49

[quote="Bart Voeten"]Mike stuur anders een mail met je gegevens naar Mario. Jij zou perfect in ons team passen.[/quote

Nee joh,.want dan wil die dat ik foto's overleg van vissen gevangen met een ander aasmerk,en jou reactie bevestigd mijn indruk
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-02-2016 09:08

Agh Mike. Bij mij denken ze ook dat ik aan de drugs ben vanwege mijn grote ogen en dat ik chronisch verkouden ben, mensen die mij kennen weten dat ik nooit wat gebruik en dat ik gewoon niet moeders mooiste ben :lol: vaak zijn mensen kwa uiterlijk totaal niet hetgeen waar het op lijkt, echter is het een beetje asociaal om het zo op een online forum neer te gooien, voortaan zou ik je toch adviseren om zoiets gewoon voor jezelf te houden.
Beetje meer respect voor elkaar kom op :wink:
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

05-02-2016 09:20

Ik heb de al dan niet bevestigde indruk, dat hier een "Commerciële Tsunami" in ontwikkeling is.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

05-02-2016 09:33

Mensen.. vis eens met wat anders dan een boillie..
Is beter voor de wereldvrede.. :roll: :wink: :lol:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-02-2016 10:20

Henk ter Maat schreef:Ik heb de al dan niet bevestigde indruk, dat hier een "Commerciële Tsunami" in ontwikkeling is.


Dat is het al jaren Henk 8)
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

05-02-2016 10:44

Dat is een "juiste" indruk!!!

Groet, Peter

Ps Toch raar dat er wat postings van mij verwijderd zijn!! :roll:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

05-02-2016 11:52

Rik koster schreef:Agh Mike. Bij mij denken ze ook dat ik aan de drugs ben vanwege mijn grote ogen en dat ik chronisch verkouden ben, mensen die mij kennen weten dat ik nooit wat gebruik en dat ik gewoon niet moeders mooiste ben :lol: vaak zijn mensen kwa uiterlijk totaal niet hetgeen waar het op lijkt, echter is het een beetje asociaal om het zo op een online forum neer te gooien, voortaan zou ik je toch adviseren om zoiets gewoon voor jezelf te houden.
Beetje meer respect voor elkaar kom op :wink:


iedereen die ik ken met chronische verkoudheid en grote ogen zitten wel degelijk aan de sniffels :o :wink: '

volgens mij ging dit niet over uiterlijk ,maar uitstraling / houding / instelling etc.

PS,

als ik die berichten van Bart van Zinnen hier lees gaan mn nekharen ook overeind staan.
wat een overdreven gedoe allemaal, ik val niet voor dat geheimzinnige gedoe,integendeel zelfs
een wonder aasje bestaat ook gewoon niet.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Bart van Zinnen
Berichten: 19
Lid geworden op: 06-08-2015 22:58

05-02-2016 12:25

Heren,

Ik ben wat verder gaan kijken binnen de diverse fora-onderwerpen en er is me nu meer duidelijk geworden over de manier waarop enkele mensen communiceren. Het is niet aan mij om daar een oordeel over te geven. Wel wil ik duidelijk maken dat ik op geen enkele manier gelinkt ben aan Dream Baits. Mijn bijdragen komen slechts voort uit een gevoel van enthousiasme. De beste bol bestaat niet, mogelijk wel een favoriete voor een bepaalde periode of bepaald water.

Ik heb al eerder in een andere draadje met Peter genoemd dat dit voor mij blijkbaar niet de juiste plaats is om zaken te delen. In dit geval wilde ik dit rechtzetten. U vergeeft het me vast dat ik gebruik maak van de mogelijkheid om mee te lezen om zo te blijven volgens wat de Nederlandse karperbrigade bezighoudt.
De run is groter dan de vis.
robertino smith

05-02-2016 14:08

:D Gewoon kopieren die avatar foto´s Bart, plakken op poppetjes. Een paar scherpe naalden :wink: , misschien werkt het wel.

Groet.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

05-02-2016 14:26

robertino smith schreef::D Gewoon kopieren die avatar foto´s Bart, plakken op poppetjes. Een paar scherpe naalden :wink: , misschien werkt het wel.

Groet.


Afbeelding

als ik dit zie, dan drink ik de rum en rook ik de sigaar op en bedank ik ze vriendelijk namens de leba/jorka/bakroe/djoembi 8)

nee, winti / voodoo / hoodoo ben ik niet gevoelig voor...

daarom koop ik die bollen ook niet :wink:

maar 1 ding is zeker,Dreambaits has put a spell on Bart van Zinnen :D

Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

05-02-2016 16:34

@ Michel

Inderdaad de uitstraling en de arrogante houding.

@ Rik

Als je daar staat mag je een mening hebben toch?,.ik beoordeel niemand persoonlijk maar als groepje vond ik het zelfingenomen arroganter kwasten.
siemen post
Berichten: 215
Lid geworden op: 22-01-2016 10:23

05-02-2016 18:09

ik dacht op de beurs van yep!! weer een bedrijfje met baits.
thats all.
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

05-02-2016 18:42

siemen post schreef:ik dacht op de beurs van yep!! weer een bedrijfje met baits.
thats all.


Dan heb je veel geyup yup yupt.
siemen post
Berichten: 215
Lid geworden op: 22-01-2016 10:23

06-02-2016 10:31

yup! dat dan weer wel.
Gebruikersavatar
Thomas Martens
Berichten: 117
Lid geworden op: 02-08-2012 22:34
Locatie: Limburg, België

06-02-2016 20:15

mike de jong schreef:@ Michel

Inderdaad de uitstraling en de arrogante houding.

@ Rik

Als je daar staat mag je een mening hebben toch?,.ik beoordeel niemand persoonlijk maar als groepje vond ik het zelfingenomen arroganter kwasten.


Ik weet niet of je ook effectief op de stand van Dreambaits geweest bent? Ik ben er wel geweest namelijk, en het zijn heel aangename mensen om mee te praten hoor! Ze hebben zelfs uitleg gegeven voor bepaalde situaties welke bollen het dan eventueel goed doen en waar je zoals op kunt letten bij aaskeuze. Maarja, als je enkel afgaat op de eerste indruk dan denk ik dat je met bijna niemand hoeft te praten in Zwolle als ik jou zo hoor..
Maargoed dit is mijn mening :wink:
Geef een man een vis en hij heeft een dag te eten. Leer hem vissen en je bent in de weekeinden van hem af.
Gebruikersavatar
Jorden Van Heuvel
Berichten: 102
Lid geworden op: 16-08-2008 20:58

26-02-2016 16:10

Mijn ervaring met Dream Baits is dat het in het algemeen toch zeer vriendelijke mensen zijn!

Heb zelf jaren lang met hun boilies gevist en altijd tevreden over geweest! De VooDoo bol heeft het bij mij wel oké gedaan. Maar sinds vorig jaar ben ik overgestapt naar een ander merk. Ik zag dat de kwaliteit er op achteruit aan het gaan was. De boilies van de laatste 2 leveringen gingen na slechts 5u van de hair af bij mij. Dit was in november op een water waar geen kreeften zitten. Van de 6 hengels waarmee we aan het vissen waren hadden 5 dit probleem. Kan zijn dat dit een slechte batch is geweest.

Sinds kort nog eens gekeken voor een bestelling te plaatsen maar nu doen ze enkel nog maar in ready made's. Jammer!

Buiten de laatste 2 leveringen dus altijd over tevreden geweest en ik gun Mario en zijn team ook het beste toe! Hij heeft hard genoeg gewerkt om het merk te krijgen waar het nu is! (was altijd een leuk zicht om hem in het begin in zijn kleine Seat Ibiza, die tsjokvol boilies zat, te zien leveren)
mike de jong
Berichten: 278
Lid geworden op: 15-07-2015 20:44

28-02-2016 18:46

Jorden Van Heuvel schreef:Mijn ervaring met Dream Baits is dat het in het algemeen toch zeer vriendelijke mensen zijn!

Heb zelf jaren lang met hun boilies gevist en altijd tevreden over geweest! De VooDoo bol heeft het bij mij wel oké gedaan. Maar sinds vorig jaar ben ik overgestapt naar een ander merk. Ik zag dat de kwaliteit er op achteruit aan het gaan was. De boilies van de laatste 2 leveringen gingen na slechts 5u van de hair af bij mij. Dit was in november op een water waar geen kreeften zitten. Van de 6 hengels waarmee we aan het vissen waren hadden 5 dit probleem. Kan zijn dat dit een slechte batch is geweest.

Sinds kort nog eens gekeken voor een bestelling te plaatsen maar nu doen ze enkel nog maar in ready made's. Jammer!

Buiten de laatste 2 leveringen dus altijd over tevreden geweest en ik gun Mario en zijn team ook het beste toe! Hij heeft hard genoeg gewerkt om het merk te krijgen waar het nu is! (was altijd een leuk zicht om hem in het begin in zijn kleine Seat Ibiza, die tsjokvol boilies zat, te zien leveren)


Dat hoor je wel vaker dat de kwaliteit niet gegarandeerd is,maargoed je verzamel team om je heen bestook de media met foto's enz en je kan oogsten.
Gebruikersavatar
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

04-03-2016 09:01

Jorden Van Heuvel schreef:Buiten de laatste 2 leveringen dus altijd over tevreden geweest en ik gun Mario en zijn team ook het beste toe! Hij heeft hard genoeg gewerkt om het merk te krijgen waar het nu is! (was altijd een leuk zicht om hem in het begin in zijn kleine Seat Ibiza, die tsjokvol boilies zat, te zien leveren)


Hi Jorden,

Mario heeft nu in Genk een compleet eigen productielijn staan. Een belangrijke reden voor deze keuze is het garanderen van een constante kwaliteit. Alle leveringen komen voortaan dus van eigen productie af.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

06-03-2016 09:01

Hondenbrokken geur komt meestal door een lever extract. Lever gebruiken ze ook in hondenvoer.
Wat ik uit eigen ervaring kan vertellen is dat de voodoo+ niet op alle type wateren goed werkt. Maar elk water is anders, en de vissen hebben toch altijd een voorkeur voor aas.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

22-06-2016 16:07

Op welke wateen dan wel, en welke niet?
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

22-06-2016 20:08

Mike,

Dat is natuurlijk geen exacte wetenschap. Gewoon proberen en als je al wateren weet waar de karper voorkeur geeft aan zoet zal de voodoo + beter werken. Proberen, blanken, proberen, vangen en conclusies trekken :wink:
Is het internet ook op zondag open?????