huismerk boilies raven hengelsport


Plaats reactie
Koen v.d. Heijden
Berichten: 150
Lid geworden op: 09-06-2013 11:40
Locatie: asten

03-08-2014 14:12

hallo iedereen
ik zag laatst op internet boilies bij raven staan voor 30 euro per 10 kg, zouden dit goede boilies kunnen zijn voor die prijs? alvast bedankt

gr koen
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

03-08-2014 14:26

Wat denk je zelf? Volgens mij een kwestie van goed nadenken ;) ikzelf heb geen idee of het top of flop is. Echter voor dat geld kun je geen hoogwaardige bestanddelen verwachten ( niet dat ik suggereer dat in een duurdere bol kwalitatief beter spul zit ), echter voor dat geld koop ik liever tijgernoten m'n bollen draai ik zelf.
Martijn Voogt
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-06-2014 20:42

03-08-2014 22:47

het beste is om niets bij raven te kopen dat is mij mening mij ervaring op het gebied van service en garantie is best slecht. de boilie man heeft echter wel top bollen voor max 4 euro de kilo heb er de laatste tijd al veel mee gevist en geen slecht resultaten.
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

03-08-2014 23:04

Martijn Voogt schreef:het beste is om niets bij raven te kopen dat is mij mening mij ervaring op het gebied van service en garantie is best slecht. de boilie man heeft echter wel top bollen voor max 4 euro de kilo heb er de laatste tijd al veel mee gevist en geen slecht resultaten.


Als het gaat om service moet ik je toch ongelijk geven, tenminste mijn ervaring is anders.
X2 boiliespuit ging kapot, kreeg een nieuwe ( Trend ) deze deed helaas ook niet veel dus weer terug. Naast het geld terug kreeg ik een emmertje pellets mee. Onlangs een Sonik spod hengel gehaald plus een Penn surfcast molen en laten voorzien van gevlochten lijn. Bij het afrekenen zou ik 30 euro moeten betalen voor de gevlochten lijn en enkele euro's voor de vulling ( nylon ) echter bij het aftikken slechts 10 euro betaald voor de lijn. Mijn ervaring is als het gaat om service goed, er zit wellicht een hoop troep bij ( X2 waarbij ik niet ga beweren dat alles meuk is ) maar het geneuzel over problemen doen ze niet moeilijk over.
Plaats reactie