Proline Particle Range


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

28-07-2014 21:16

Wie heeft ervaring met de proline particle range? Deze onlangs besteld voor m'n zeeltvisserij maar vroeg me nu af in hoeverre deze PVA vriendelijk is. Verschillende website's vertellen mij verschillende informatie, lees ook terug dat de boel eerst droog gedept moet worden...

Het filmpje op de Proline website vertelde me wel dat dit DE perfecte partikels zijn omdat deze door de verpakking ideaal in je vistas te stoppen zijn, en het door de hoeveelheid fijn is dat ze lang houdbaar zijn. Yeah, hier wordt je dus ook niets wijzer van...

Bedankt!
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

29-07-2014 07:37

Ik heb een zooi partikels van proline gehad...
De tijgernoten vind ik klein maar wel goed en vers. En pva vriendelijk zeg maar... Soms smolt het pva wel beetje maar dat had meer met kwaliteit van pva te maken in mijn geval. Niet elk pva is echt wat je er van verwacht.

Het hennep vond ik slecht, veel niet ontkiemd en dreef dus in overvloed. Niet pva vriendelijk welke pva ik ook had en daarbij vind ik het best prijzig. Voor dat geld kun je beter zelf kopen en klaar maken zoveel of weinig wat je wil.

Oja en die bussen zijn wel handig in je tas te stoppen maar moet je wel een grote tas hebben.
Al met al zal ik het niet kopen en maak het zelf. En dat ze zeggen dat het DE partikel is omdat het in je tas past hahaha nou ik heb liever iets wat niet in me tas past en waar ik wat aan heb. Daarbij zeggen vele verkopers dat, ze zullen nooit zeggen dat het niet werkt en er betere zijn, maar dat is logisch toch ;-)

Succes
Oja joh!!!
Koen v.d. Heijden
Berichten: 150
Lid geworden op: 09-06-2013 11:40
Locatie: asten

04-08-2014 17:14

de particle range van proline is opzich wel okee, behalve de hennep en de party mix de helft is niet ontkiemt en de party mix begint al na 1 dag te stinken ook al laat je hem in de schaduw staan.
Walter vd Kamp
Berichten: 442
Lid geworden op: 14-01-2014 10:51

04-08-2014 17:32

Wat is wijsheid? Vis je eens in de ....... periode, tja koop dan een proline pot. Vis je veel, week/kook het dan gewoon zelf, velen malen goedkoper, en je kan je eigen twist eraan geven (kruiden/flavors oid).
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

04-08-2014 20:41

eerst overal vragen en klagen,echt nederlands.
als je een product niet bevalt ga dan terug naar de winkel of fabrikant.
daar klagen helpt het product te verbeteren dan kunnen ze er iets aan doen.
hier klagen helpt niet of 1 van de werknemers moet toevallig meelezen.
is echt niet verkeerd om bij een winkel of fabrikant zoiets te melden krijgen ze ook feedback vanaf de kant van de klant.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

05-08-2014 07:19

wally de weijer schreef:eerst overal vragen en klagen,echt nederlands.
als je een product niet bevalt ga dan terug naar de winkel of fabrikant.
daar klagen helpt het product te verbeteren dan kunnen ze er iets aan doen.
hier klagen helpt niet of 1 van de werknemers moet toevallig meelezen.
is echt niet verkeerd om bij een winkel of fabrikant zoiets te melden krijgen ze ook feedback vanaf de kant van de klant.



wie zegt dat er niet bij hun geklaagd is?? en de winkelier kan er weinig mee hij verkoopt alleen..
en ik heb ooit proline gemaild en hun antwoord was dat de winkelier dan een oude pot had. dus ja heeft het dan nog zin om verder in discussie te gaan??

cheers
Oja joh!!!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

05-08-2014 16:13

Ik ben wel het type van alle waar naar je geld maar die particale range zooi van Proline vind ik echt bagger,.wellicht dat ik pech gehad heb met verouderde potten of iets dergelijks maar die 12,-voor een pot vind ik echt zonde van het geld.
Voor degene die er op terug komen om mijn mening te onderbouwen,.zoals hier al aangegeven,.de chili hemp range daar bleef gewoon meer dan de helft van drijven of waren niet eens gekiemd,.de tijgernoten waren gewoon niet goed,.alsof ze al een hele lange tijd in het water hebben gelegen,.de schil wreef je er zo vanaf en de noten waren echt superhard. :roll:
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

05-08-2014 16:17

wie zegt dat er niet bij hun geklaagd is?? en de winkelier kan er weinig mee hij verkoopt alleen..
en ik heb ooit proline gemaild en hun antwoord was dat de winkelier dan een oude pot had. dus ja heeft het dan nog zin om verder in discussie te gaan??

Dit is tegenwoordig het grote probleem,.bepaalde aas soorten blijven gewoon veel te lang in de winkel staan,.ik heb het recent nog aan de hand gehad met boilies,.de winkelier haal zijn schouders op en de aasfirma wijs naar de winkelier en dan vinden de winkeliers het gek dat ze haast geen aas meer verkopen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

05-08-2014 17:01

leenderts dat waren toch boilies die bij koster vandaan kwamen??

mijn partikels van proline kwamen daar ook vandaan...

houden hun ze dan te lang op de plank??
Oja joh!!!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

05-08-2014 17:08

R de Winter schreef:leenderts dat waren toch boilies die bij koster vandaan kwamen??

mijn partikels van proline kwamen daar ook vandaan...

houden hun ze dan te lang op de plank??


Ze kwamen niet bij Koster vandaan,.de boilies wel.Ik heb het wel eens getest,.een emmer en daar van de sticker beschadigd heb gewoon 5 maanden op de plank gestaan.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

05-08-2014 18:34

dat zeg ik leenderts die boilies van jou kwamen daar dus vandaan ;) net zoals mijn partikels, maar zo heb ik ook wellis boilies gekocht en wat melen waarvan ik wel vond dat ze wat oud ruikte, voelde...

heb toch een idee dat koster ze te lang op de plank laat liggen,... dus beetje te groot inkoopt zou het niet?

maar goed als ik daar wat haal pak ik toch freezers dan weet ik het zeker die moeten namelijk besteld worden en zijn dus vers,...
en partikels maak ik wel zelf mits ik niet anders kan maar dan haal ik ze wel ergens anders.

maar goed in ieder geval geen partikels van proline meer,.. teminste niet de hennep line :D
Oja joh!!!
Plaats reactie