www.deboilieman.nl ?


Gesloten
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-07-2014 17:03

Kijk er is in een jaar niets veranderd,.. idd je zwager verkoopt nog steeds meuk

Deze persoon gelooft nog steeds in zichzelf. Ik heb hem uitgenodigd in het Topic BOllEN BOILIEMAN een overschrijving te laten zien of een foto van zijn pakket. kan je lang wachten ik hoef niks te bewijzen jij en je zwager wel

Gaat niet lukken als je nooit iets besteld hebt. Maar dat je een jaar later die LEUGEN weer post is nog meer dan triest.(Je zult echt trots op jezelf zijn) ben ik zeker heel erg trots zelf,.. kan jij niet zijn op je zwager als die meuk verkoopt

Hoe zo Belangen. Zoals ik er hier wel meer lees. Gelukkig prikken hier de meeste lezers wel doorheen wat? dat jij je druk maakt om waardeloze bollen ja dat snap ik ook wel

Maar ga door jongens niets is beter als gratis reclame ook al is ie negatief. Gelukkig beslist een visser zelf. om die rommel niet te kopen, ja gelukkig beslissen we dat zelf zou wat zijn als dat niet gebeurd.

Ik heb belangen John is mijn zwager en daarom : neem jij het voor hem op,.. zou ik ook doen als het mijn zwager is die de grond in geboord wordt ook al verkoopt hij rommel

Oordeel zelf en laat die rommel liggen

Http://www.boilieman.nl offline

P.S Ook ik kan mijn tijd beter besteden en heb dus geen enkele zin om nog verder te reageren. waarom reageer je nu dan ineens wel?? foei foei



sorry mensen maar kon het niet laten..

Maar piet ze hadden je beter zielepiet kunnen noemen.
Je weet wat er gezegd is toen der tijd en hoe het gelopen is. Die foto ga ik niet maken en afschrift nee ook niet en waarom niet.. Omdat ik niks hoef te bewijzen en jij zoekt op de winter in de bestellijst maar wie zegt dat ik op de winter heb besteld.... Precies

Dus stop met dat geleuter als een kleuter die meuk van je zwager is gewoon meuk je ziet hoe mensen reageren na een jaar terug. Dus er is geen zak veranderd en ik heb er geen belang bij voor jou zwager maar wel belang voor de vissen..

Succes pietteman
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

22-07-2014 17:52

@ mitz :

als eerste,mijn excuus mitz,nu ik het terug las zie ik wat je bedoeld,en ik meende gelezen te hebben dat je wist dat er nauwelijks eiwitten in zaten en dergelijke,zullen wij samen een hema lees bril aanschaffen ?? 8)

goed ontopic over het aas,ik heb het aas binnen,ik had beloofd om mijn mening te geven,en die is ongezouten nogmaals zonder enkel belang ergens bij, laat ik beginnen over de popups.

de popups
zijn vers,dus geen knetterharde en geen ouwe meuk,ze veren in en uit elkaar,hebben een mooi kleurtje en scheuren niet 1,2,3 bij het knijpen erin.ook ruiken ze naar mijn idee wel goed,geloof me voor rond de 1,50 per potje vind je ze nergens anders ! ( ik heb ze nooit gezien voor die prijs )

dan de boilies,ik had per ongeluk 5 kg cocos bollen in 20 mm besteld,de bedoeling was enkel een test pakket van 9 soorten bollen waarvan allen een kilo inhoud,ik ga niet alle soorten op lopen noemen maar houd het een beetje in het midden kwa mening in het algemeen.

de 9 verschillende kilo zakjes waren in 15 mm besteld,maar ik vind ze toch ietwat kleiner uitvallen,neigt meer naar 12 mm toe namelijk,de popups zijn 15 mm en beduidend groter.

de structuur is nogal grof,een grove maïsmeel variant is wat ik denk ( zie de stukjes zitten ),door deze grofheid heb ik het idee dat deze bollen vrij snel zullen scheuren,en ben bang dat ik de bollen niet veel langer kan laten lucht drogen om de hardheid op te schroeven,dit ook vanwege de kleine diameter.
de 5 kg cocos is in 20 mm en deze zijn ook steviger overigens,maar niet goed genoeg voor op de rivier.

de geuren zijn overduidelijk naar mijn inzicht geflavourd,en niet van een additief.
in elke bol die ik heb ( zoete bollen ) , zit een goede zoete smaak zonder bittere nasmaak,dus ik ben er wel van overtuigd dat er in elke bol dezelfde sweetner gebruikt word,alles proeft namelijk hetzelfde.
proeft wel goed in ieder geval.

mijn conclusie : de pop ups ben ik zeer tevreden over ondanks ik er nog niet mee heb gevist.en ik zal volgende maand mischien nog wat potjes bestellen,voor die prijs krijg je echt zeer mooie popups,en ze zijn vers !

de bollen voor op de rivier zijn veel te zacht,maar ik durf er op zeker mee te vissen op een put,en ben ervan overtuigd dat het vis vangt als men instant vist,en geen weken van plan was voersessies te houden,2 daagjes voorvoeren durf ik wel aan,en ga dat vanaf morgen ook doen op een moeilijk water bij mij in de buurt,ik zal met verstand voeren,en zal alles door elkaar heen mengen,kwa voedingswaardes hoeft er niet gediscussieerd te worden,dat weet iedereen die logisch nadenkt.
de bollen zal ik persoonlijk niet meer bestellen,het ging mij ook puur om er mee op de rivieren te vissen,maar daar zakt deze bol glas hard mee door het ijs,dat ik er nu mee op een put ga vissen is omdat ik het niet in een prullenbak ga smijten,want ben er wel van overtuigd dat deze bollen voor een vis geen kwaad kunnen,het is gewoon een simpele bol,met een geurtje en een sweetner voor de smaak,dus voor instant visserij,voor mensen die zo nu en dan eens vissen een prima bol,zijn de bollen op stappen we weer lekker over op de putten naar tijgers en pinda's.want daar ken geen bol tegen op !!

zodra ik ermee gevist heb (vrijdag nacht ) zal ik mijn verslag uitbreiden naar hoe ze het in het water uithouden etcetra
Sil Westerink
Berichten: 62
Lid geworden op: 21-07-2013 20:58

22-07-2014 18:41

Ben benieuwd Rik! Mooi om te zien hoe je gewoon stoïcijns door gaat en je niet van de wijs laat brengen door al het gejank in dit topic. Laat ff weten wat het geworden is! Je gaat ze dus niet gebruiken op de rivier?? Was ik juist wel benieuwd naar...
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-07-2014 18:52

Duidelijk.... Ook niet te vreden dus zoals vele.
Maar rik... Maak ff een foto of een kopie afschrift voordat meneer piet den otter je in twijfel trekt dat je niks besteld heb..

Maar goed dat het instant vist zal best kan ik niet over oordelen want ik heb get wel de prullenbak in gegooit.
Ik vertrouwde de boel niet en dan ga ik het niet aan onze gevinde vriend voeren.

Maar goed je ben nu stukje wijzer succes verder vrijdag nacht.

Cheers mate
Laatst gewijzigd door R de Winter op 22-07-2014 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

22-07-2014 18:53

Begrijp ik nou goed dat je 15 mm boilies bestelt voor de rivier??? :o
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Emilio Visser
Berichten: 390
Lid geworden op: 12-05-2013 21:44
Locatie: Dordrecht

22-07-2014 19:07

Gewoon 3 op een hair rijgen Kees? Bovenste pop-uppie en je hebt een snowman met vetrol.. 8)
Als je dan de kapjes er ook nog ff afsnijdt dan wasemen de boletje nog een beetje uit ook, das niet het sterkste punt van deze bollen naar mijn idee (en ja, ik heb een proefpakketje besteld, gebruik ze als voerboilies op de rivier. Gemengd met andere bollen, dat dan weer wel..)
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

22-07-2014 19:26

kees,

ik ben samen gaan wonen en woon nu vlakbij een mooi groot lang gerekt water,maar dan heb ik meer vertrouwen in 15 mm bollen,je dacht toch niet dat ik de rivier op ga om te testen met aas dat ik niet ken,het is al moeilijk genoeg ouwe rivier trekker !!

verder heeft meneer me via de whats app benaderd over mijn eerlijkheid naar gelang zijn producten,hij vond zelf dat ik alles goed verwoord had,en dat mijn kijk op de bollen is zoals ze zijn.
nu is het aan jullie zelf om ermee te doen wat je wilt,en ervan te vinden wat je wilt.

verder heeft hij mij aangeboden om een boilie recept op te geven, en geen recept uit een lijstje maar gewoon 1 zoals ik dat wil, en ik moet erbij zeggen,voor een zeer bruute prijs !!

ik ben een tevreden klant,ook al zijn de bollen niet naar mijn smaak en visserij gemaakt, heb ik nu dus wel de mogelijkheid om dat alsnog te bewerkstelligen.

voor de geintresseerden zal ik zaterdag nog het 1 en ander vertellen over hoe ik de sessie beleeft heb met de bollen,en weten we ook hoe lang de bollen het uithouden onder water...
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

22-07-2014 19:52

beste piet den otter

je kan dan wel tegen andere roepen dat ze dan niet terug reageren
maar toen ik je daar om vroeg in een ander topic (vorig)reageerde je ook nooit meer
en ja ik had/ heb wel bewijzen , maar daar had je kennelijk geen behoefte of zin aan
hou op met onzin te vertellen , pieter
en reageer ook als een kerel als daar om gevraagd word aan jou
maar nee toen werd het stil aan die kant
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-07-2014 21:00

Dankjewel jannes...dat je in ieder geval ook piet even aanspreekt.. Maar maak je niet te druk. Ik had ook wel een afschrift uit eindelijk willen laten zien maaar dan had hij vast gezegd dat hij gephotoshopt is. Daarbij was ik helemaal niet boos gaf alleen me mening maar daar kan hij niet mee omgaan. Verder hoef ik niks te bewijzen net als jij.

Daarbij klopt het al niet dat hij zegt er belang bij te hebben dus dat zegt genoeg en hij wil gewoon zijn gal kwijt.

Maargoed laten gaan die stakker... Ik had heus nog wel keer popups willen bestellen maar door dat gejank koop ik niks meer bij john.. En zal die ook niet aanbevelen bij andere vissers

Laters
Oja joh!!!
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

22-07-2014 21:31

Die popups zijn ook gewoon bagger,.duidelijk neutraal uit de fabriek en achteraf nageflavourd,.ik betaal liever 10,- voor een potje goede popups (ccmoore,ESP) dan die nageflourde troep.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

22-07-2014 23:18

Potjes van 10 euro,van alle goede bekende en dure merken,die leveren vaak zo'n flesje flavour mee,dynamite,cc Moore etcetera etcetera, na flavouren is helemaal niks mis mee,ik snap de kritiek enig zins op de bollen,maar kritiek op de pop ups kan ik niet bevatten,zal je nog een geheimpje verklappen,een hele hoop bollenboeren laten pop ups bij bedrijven draaien,Wellus waar dat hun een flavour of toevoeging aanleveren of zelf achteraf na flavouren.
Plastic maïs tijger pinda en zelfs een foampje vangt vis,dat het hier om een persoons gerichte kwestie is laat je wel blijken omdat ik het verre van onderbouwd vind,troep is een groot woord,wees wat inhoudelijker mischien heb ik er dan ook wat aan om af te zien op de pop ups en opent het mijn ogen ?
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

22-07-2014 23:34

Pop ups moeten een goed drijfvermogen hebben is wel essentieel natuurlijk, pamperen van een pop up is catching more fish.

Groet, Peter

Ps bij de boilieman bespeur ik totaal geen liefde voor de produkten. Massa is kassa dat is het motto voor deze toko. Geen discussie mogelijk.
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

23-07-2014 06:12

Popups door mij genoemde firma,s worden als deeg al geflavourd,.het bijgeleverde flesje is extra,.die boilieman boer popup is als deeg nooit geflavourd maar enkel en alleen overgoten met een goedkoop goedje,.maargoed het drijfvermogen vind ik magertjes en na enkele uren in het water te hebben gelegen ruik je hellemaal niks meer,..en ze willen nog eens barsten bij bevestigen.
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

23-07-2014 11:33

Wel fijn dat jij weet hoe iedereen zijn boilies maakt Leon. Vandaar dat je ook zo'n goede conclusie kan trekken.........
Gewoon, lekker vissen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

23-07-2014 11:35

Peter van Loo schreef:Ps bij de boilieman bespeur ik totaal geen liefde voor de produkten. Massa is kassa dat is het motto voor deze toko. Geen discussie mogelijk.


kijk eens aan,... daar geef ik je dit keer helemaal gelijk in peter ;)
Oja joh!!!
Paul klein
Berichten: 115
Lid geworden op: 10-10-2013 11:40
Locatie: Maassluis

23-07-2014 12:28

Ik zou zeggen de bollen voor de camera en is kijken of de karpers er van peuzelen :lol: :lol: :lol:
waar anderen stoppen effe een klappie erbij geven
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

23-07-2014 12:59

Ze zullen er vast van peuzelen omdat ze nieuwsgierig zijn en je zal er heus wat op vangen, maar dat kan je met een aardbei of lego blokje ook, kwestie van geluk en hoe nieuwsgierig de vis is..

maar als je het zeker wil weten zou ik zeggen bestel een proefpakket van 40 euro en koop een onderwatercamera van 30 euro bij de action en laat ons eens dan maar een mooie filmpje zien ;)

persoonlijk hoef ik geen filmpje te zien als je zo al kan zien dat het niks is en dan praat ik niet over voedingswaarde, maar gewoon zo op het eerste oog, hele zachte bol, slechte structuur smaak is in mijn oordeel niet ok ruiken zeer extreem,.. en er zijn mensen die dat juist wel willen of niet erg vinden prima maar ik laat ze voor wat ze zijn..

daarbij zijn er wel mensen die ik ken die er wel mee gevist hebben en altijd wel een visje pakken, maar de keren dat ze met de bollen van deze boer viste niet eens een aanbeet kregen.

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

23-07-2014 14:17

Op de rivier kun je beter 3 24 mm's op een hair doen dan dat brasemvoer Emiel.

Enne, Rik, ik zal wel gek zijn, maar je had het constant over bollen voor op de rivier. Maar ik snap toch al niet zo veel...
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-07-2014 14:45

Klopt Kees,ik zoek goedkope schrale bollen voor op de rivier,maar ik.hoef er niet mee te testen op een rivier om te weten of de bollen mij bevallen ja of nee,wat ik al zei,het is moeilijk genoeg met betrouwbaar aas,laat staan onbekend aas.van daar dat ik 15 mm had besteld,en er mee op een put zou gaan vissen,dan kun je namelijk alles vast stellen en bol leren kennen of deze goed genoeg is voor op de rivier..

Capiche Kees ?
Paul klein
Berichten: 115
Lid geworden op: 10-10-2013 11:40
Locatie: Maassluis

23-07-2014 14:54

Onderwater camera hebben we al op het forum , en zeker weten doe ik al ,want ik heb begin vh jaar ook 15 kilo boilies besteld bij de boilieman ,en ook mij hebben ze niet kunnen overtuigen ( lees vertrouwen kunnen geven ).
Overigens eten mijn Koi ze wel gewoon ,maar ook maar een enkel bolletje per week ,die hebben echt veel liever vismeelpellets :lol: :lol:
waar anderen stoppen effe een klappie erbij geven
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

23-07-2014 17:52

Rene Zoeter schreef:Wel fijn dat jij weet hoe iedereen zijn boilies maakt Leon. Vandaar dat je ook zo'n goede conclusie kan trekken.........


Ik heb inderdaad bij verschillende firma,s in de keuken mogen kijken,.dat zou jij ook eens moeten doen wellicht dat je dan betere conclusies trek ipv wat gebral in de marge.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

23-07-2014 17:59

als jullie nou is allemaal jullie antwoorden voor je houden met dat slappe gezever over die boilie is niks en die popup is goed want die is van ccmoore of weet ik van wie.
zolang jullie niet bij het produceren van de boilies zijn kunnen jullie daar niet over oordelen...PUNT
Voorbeeld:
laat sommige boilies nou van het ene merk komen dan zijn ze slecht, maar als een ander merk ze duurder maakt zijn ze ineens goed maar wel hetzelfde recept alleen de prijs is duurder en bekender.
rara...??

allemaal gelul....als de vis geen honger heeft of er niet zwemt vangt niemand niks hoe duur en hoe goed de boilie ook is....
leenderts leon
Berichten: 420
Lid geworden op: 31-05-2014 08:18

23-07-2014 18:14

Het is toch algemeen bekend dat er firma,s zijn die neutrale popups inkopen en deze dan achteraf overschenken met een flavour.Ik ben een voorstander van een popup die als deeg al is voorzien van een flavour en wellicht daarna nog een keer of persoonlijk naar keuze omdat ze er de bijhorende flavour bijleveren.
Ik vis graag met de chod en dan vind ik het wel fijn dat mijn popup na een aantal uurtjes nog steeds redelijk ruik ipv dat er totaal geen lucht meer aan zit of met een snowman de lucht van bagger.
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

23-07-2014 19:02

@leon jij zegt dat ccmoore en esp de popups wel met het maken voorzien van een flavour??? ben je daarbij geweest?
en de bedrijven die kunnen ook gewoon een popup bestellen met flavour erin maar wat is goedkoper.
ze doen er zelf gewoon een versneden potje flavour bij en verkopen het voor het 10voudige.
een potje popups om te maken kost geen drol maar ze moeten er wel aan verdienen.....

dat is wat ik zeg een boilie van merk x koste bv 3 euro a kg en dezelfde boilie van merk y a 9 euro hetzelfde recept maar die van merk y zijn beter omdat ze duurder zijn.

laat je niet gek maken.....

enige is een ready made valt op den duur stil(instant perfect) en een freezer blijft dan vangen..... en zelfs die freezer kan goedkoper want er gaat minder ingredienten in zoals conserveermiddelen.....ze worden alleen duurder in de winkel omdat er een vriezer voor moet staan en die vreet stroom....
Gebruikersavatar
michiel moore
Berichten: 327
Lid geworden op: 03-05-2013 17:36

23-07-2014 19:11

Ik heb zoals gezegd een hoop popups besteld en buiten het feit dat ze goed zacht waren en goed geflavoured en gekleurd ( goede geur; niet rans of zuur of wat dan ook), ik heb een aantal soorten goo die ik een keer of 3 opnieuw aanbreng en in laat trekken... dat werkt gewoon goed.
Ook hun cell variant is zeker niet verkeerd. Geen bittere nasmaak ofzo en met een scheutje cell activator perfect om mee te voeren, om vervolgens met echte cell te vissen.
Gesloten